yummiyum

sırf barış yanlısı olduğum için kırıcı bir çıkış yapmasından ötürü donuza eklediğim yazardı. hala aynı üzücü çıkışları yapıp yapmadığını bilmesem de yapmamasını rica ediyorum. gerek yok böyle şeylere. hep mutlu, hep uzak olsun. en güzeli böylesi...
© copyright 2005 - 2026