yummiyum

eleştiri yapayım derken sıçan sonrada sıvim bari diyen zevat (#46771133)

bak yakışıklı burada kimse benim babamın oğlu değil kızı değil keza babamın oğluyla bile mahkemelik olmuş briyidir? kuresel veya x bi kadın görmedim tanışmadım telefon açmadım arada bir selam verir hal hatır sorarız adını bile sormadım bilmem başka detaylara girmeyiz en azından ben girmem mesela boyu kaç kilosunu yaşını bilmem sorsam nolacak evlilik mi yapıcaz herkes burada kendini tanıttığı kadar tanınır kiminin yandaşları vardır sevgilileri vardır onlarla bir olurçeteleşme üzerinden tutunur yazarlar yoksa kendi yetenekleri falan yoktur hayatta bi başarılarıda yoktur onlar için tek başarı sanal alemde ona buna laf atıp akıllarınca o kişiyi değiştirmeye uğraş vermeleridir bu tipleri gördükçe insan gülüyor. sen şimdi küresele 150 kilosun toton büyük falan der bel altına inersen özellikle bel altına inersen geçmişte bu kadına ulaşmak isteyip ulaşamamanın verdiği acı vardır yoksa bi insan tanımadığı birine bu tip şeyler yazmaz haaa eleştiri yapsan eyvallah ama böyle vasat konulardan dem vurmak etik değil.

görsel
© copyright 2005 - 2026