bugün

ygs

olmuş bitmiş sınavdır.Türkçesi gerçekten kazıktır.Dil Bilgisinden itina ile kaçınan D grubu arkadaşlara da çok çok geçmiş olsun...ilk sayfadan yapılır mı bu be.Hiç mi öğretmediler bi işe nasıl başlarsan öyle gider diye...Ayrıca o boğazlarda bi tarafınıza "..."*
Girenlere,çıkanlara selam olsun...
Girene çıkana da aşk olsun...
© copyright 2005 - 2026