bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı4
- alan greenspan2
- devşirmelik makamı13
- sedat pekmez14
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kadında güzellik aramayan erkek6
- iremga2
- köyde yaşama isteği2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- buddy dude4
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- sürekli esnemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kıskançlık5
- tarot falına inanan salak2
- eşek sucuğu14
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
entry'ler (1742)
aşka gelmedi bari imana gelsin diye yapılandır.
KAYSERilinin iNEği.
Kayserilinin ineği Hastalanır inek öldü ölecek Allaha dualar etmeye başlar adaklar adar;
- Allahım ineğimi iyileştirirsen 10 gün oruç tutacam der,
Sabah Ahıra girer bakar inek iyileşmiş ayağa kalkmış, 10 gün oruç sözünü tutar
11. gün ahıra girer bakarki inek ölmüş
- Kafasını yukarı kaldırır ve
- Allahım hiç boşuna kandırdım deme der, ben bu 10 günlük orucu Ramazan Ayından düşerim,
ineği de Kurbana sayarım.
Kayserilinin ineği Hastalanır inek öldü ölecek Allaha dualar etmeye başlar adaklar adar;
- Allahım ineğimi iyileştirirsen 10 gün oruç tutacam der,
Sabah Ahıra girer bakar inek iyileşmiş ayağa kalkmış, 10 gün oruç sözünü tutar
11. gün ahıra girer bakarki inek ölmüş
- Kafasını yukarı kaldırır ve
- Allahım hiç boşuna kandırdım deme der, ben bu 10 günlük orucu Ramazan Ayından düşerim,
ineği de Kurbana sayarım.
hoş gelmiştir.
zengin sözlük'ten de takip ettiğim bir yazar.
zengin sözlük'ten de takip ettiğim bir yazar.
altıncı nesil yazarlardan. pek uğramıyor buraya ama zengin sözlük'ten de tanıdığım uslubu iyi bir yazar.
sözlük iyi bak o'na!
ayrıca hoş gelmiştir.
sözlük iyi bak o'na!
ayrıca hoş gelmiştir.
Rahman ve Rahim (olan) Allah'ın adıyla..
"Andolsun, size içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya düşmeniz ona çok ağır gelir. O, size düşkün, Müminlere karşıda çok şefkatli ve merhametlidir." (Tevbe Suresi 128. Ayet)
"Andolsun, size içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya düşmeniz ona çok ağır gelir. O, size düşkün, Müminlere karşıda çok şefkatli ve merhametlidir." (Tevbe Suresi 128. Ayet)
bir adet ayna yeterlidir.
hayırlı teskereler dilediğim yazardır.
10 dakika diyorum, başka bir şey demiyorum.
tezgahtar - satış danışmanı
personel müdürü- insan kaynakları uzmanı.
personel müdürü- insan kaynakları uzmanı.
besleme ayarından sonra türkiye büyükelçisi görevden alındı. besleme ayarı aşağıda alıntı yapmış olduğum, güney kıbrıs sevdalısı nankör kıbrıs'lılar için söylenmiştir. işte o pankartlar:
--spoiler--
Kıbrıs Barış Harekâtı'na gönderme yapmışlar, Türkiye'den tatil için adaya gelen Türkiye vatandaşlarına ise "hırsız" damgası vurmuşlardır. işte görenin canını acıtan pankart rezilliği:
"Göç yasasını getireni de, geçireni de götüreceğiz"
"Kurtarıldık mı...küfür"
"Çiçekçiğim şimdi kime benzerik",
"Kral çıplak",
"Ankara ne paranı, ne paketini, ne de memurunu istiyoruz"
"Sayın Elçi vatandaşına sahip çık"
"Ayşe'nin parası bitti, tatilde hırsız oldu"
"Herkesin malına kondu, tatil bitti"
"Ayşe evine dön, bilet bizden"
"One way ticket"
--spoiler--
--spoiler--
Kıbrıs Barış Harekâtı'na gönderme yapmışlar, Türkiye'den tatil için adaya gelen Türkiye vatandaşlarına ise "hırsız" damgası vurmuşlardır. işte görenin canını acıtan pankart rezilliği:
"Göç yasasını getireni de, geçireni de götüreceğiz"
"Kurtarıldık mı...küfür"
"Çiçekçiğim şimdi kime benzerik",
"Kral çıplak",
"Ankara ne paranı, ne paketini, ne de memurunu istiyoruz"
"Sayın Elçi vatandaşına sahip çık"
"Ayşe'nin parası bitti, tatilde hırsız oldu"
"Herkesin malına kondu, tatil bitti"
"Ayşe evine dön, bilet bizden"
"One way ticket"
--spoiler--
kendini fasulye gibi nimetten sanan, sonradan görme, sahte, itici bir sunucu.
her programdan önce, dev aynasına bakıp öyle çıkıyordur bu. başka türlü bir insan nasıl bulunduğu konumu sindiremez anlamak güç. her şeyi ben bilirim havasında edaları yok mu bir de...
sevmiyorum kendisini. ne ağlasın! ne gülsün! her durumda sahte zaten.
her programdan önce, dev aynasına bakıp öyle çıkıyordur bu. başka türlü bir insan nasıl bulunduğu konumu sindiremez anlamak güç. her şeyi ben bilirim havasında edaları yok mu bir de...
sevmiyorum kendisini. ne ağlasın! ne gülsün! her durumda sahte zaten.
iran'da yaşayan kadınların üniversite okuma oranı oldukça yüksektir. türkiye ile kıyaslanamaz bile. ayrıca kadınlar hemen her alanda çalışabilmektedirler, belirli şartlar sağlandığında.
bildikleri yabancı dil sayısı gene bizlerden üstündür. kadınlar özel günlerinde izinli sayılmaktadırlar. buradan ben 2. sınıf olduklarını çıkartamadım. elbette baskı altında yaşadıkları aşikar ama bazı gerçekleri de kabul etmek gerekir. maalesef bizim kızlarımız daha ilkokulu bitiremiyor. kampanyalar yapılıyor bunun için. avrupa'da bu farklı algılanıyor. "kız çocuklarının okuması için kampanyalar yapılan ülke" diyorlar bizim için. buyrun değerlendirin. okuma yazma oranı yüksek iran mı? okula gidemeyen türk kızları mı? hangimiz daha ilerideyiz?
ben sadece eğitim açısından değerlendirdim. aslında bir çok boyutu var medeni olmanın.
bildikleri yabancı dil sayısı gene bizlerden üstündür. kadınlar özel günlerinde izinli sayılmaktadırlar. buradan ben 2. sınıf olduklarını çıkartamadım. elbette baskı altında yaşadıkları aşikar ama bazı gerçekleri de kabul etmek gerekir. maalesef bizim kızlarımız daha ilkokulu bitiremiyor. kampanyalar yapılıyor bunun için. avrupa'da bu farklı algılanıyor. "kız çocuklarının okuması için kampanyalar yapılan ülke" diyorlar bizim için. buyrun değerlendirin. okuma yazma oranı yüksek iran mı? okula gidemeyen türk kızları mı? hangimiz daha ilerideyiz?
ben sadece eğitim açısından değerlendirdim. aslında bir çok boyutu var medeni olmanın.
bu varlık ya da varlıklar yüzünden arkadaşımın sevgilisiyle arası açılıyordu az kalsın. kendine güvenmeyen erkek hiç çekilmiyor azizim.
tecavüzcünün bu suçu bir daha işlememesi için gereken yaptırımdır. sözü geçen cezayı vermenin amacı, o suçu bir daha işlemesini önlemektir zaten.
bildiğim kadarıyla abd'nin 13 eyaletinde uygulanan bir ceza yöntemi. avrupa'da da üzerinde düşünülmekteymiş. önceden laiklik elden gidiyor diye korku siyaseti yapanlar buna da bir kulp bulmuşlar. evet evet bu ceza ile şeriat geliyor muş! bu sefer haklısınız. hatta abd tümden, avrupa'nın bir kısmı da müslüman olacakmış. siz devam edin böyle korkmaya, kimseyi değil kendinizi huzursuz edersiniz.
bir kere de sırf akp'yi eleştirmiş olmak için açmayın şu mubarek ağzınızı. bir kere de diyin ki; toplumumuz için güzel ve yerinde bir hareket olmuş. zamanında mağdur olanları kurtaramadık ama gelecekteki mağdurların sayısını en aza indirgeyebiliriz. zaten, bu yasayı eleştirenlerin asıl amacı; " üzümü yemek değil, bağcıyı dövmektir."
tasarı daha çok çocuklara yapılan cinsel istismarı kapsamaktadır. tecavüz eden suçluları, sadece erkeklerle sınırlamamışlar, kadınları da bu yasaya dahil etmişlerdir. açıp detaylı olarak okumanızı tavsiye ederim.
temiz toplum için güzel bir harekettir.
bildiğim kadarıyla abd'nin 13 eyaletinde uygulanan bir ceza yöntemi. avrupa'da da üzerinde düşünülmekteymiş. önceden laiklik elden gidiyor diye korku siyaseti yapanlar buna da bir kulp bulmuşlar. evet evet bu ceza ile şeriat geliyor muş! bu sefer haklısınız. hatta abd tümden, avrupa'nın bir kısmı da müslüman olacakmış. siz devam edin böyle korkmaya, kimseyi değil kendinizi huzursuz edersiniz.
bir kere de sırf akp'yi eleştirmiş olmak için açmayın şu mubarek ağzınızı. bir kere de diyin ki; toplumumuz için güzel ve yerinde bir hareket olmuş. zamanında mağdur olanları kurtaramadık ama gelecekteki mağdurların sayısını en aza indirgeyebiliriz. zaten, bu yasayı eleştirenlerin asıl amacı; " üzümü yemek değil, bağcıyı dövmektir."
tasarı daha çok çocuklara yapılan cinsel istismarı kapsamaktadır. tecavüz eden suçluları, sadece erkeklerle sınırlamamışlar, kadınları da bu yasaya dahil etmişlerdir. açıp detaylı olarak okumanızı tavsiye ederim.
temiz toplum için güzel bir harekettir.
bütün yazarlara aynı anda şu mesajı yollardım:
"çaylaksınız" bıdı bıdı yaptığınızdan dolayı, kaşınızın üstünde göz olmasından dolayı ve benim de bilmediğim bir sürü nedenden dolayı "çaylaksınız" derdim. sonra şaka yaptım derdim. 1 nisan'da yapardım taş ve sopa yağmuruna tutulmamak için.
"çaylaksınız" bıdı bıdı yaptığınızdan dolayı, kaşınızın üstünde göz olmasından dolayı ve benim de bilmediğim bir sürü nedenden dolayı "çaylaksınız" derdim. sonra şaka yaptım derdim. 1 nisan'da yapardım taş ve sopa yağmuruna tutulmamak için.
tarih yenilgilerle doludur agalar. isterseniz bi tazeleyim anılarımızı?
(bkz: 6 kasım 2002 gs-fb karşılaşması)
(bkz: 6 kasım 6 gol)
beşiktaş formamızı düşünmeyin, onu biz her zaman giyip gezebiliriz.
(bkz: don t panic)
(bkz: 6 kasım 2002 gs-fb karşılaşması)
(bkz: 6 kasım 6 gol)
beşiktaş formamızı düşünmeyin, onu biz her zaman giyip gezebiliriz.
(bkz: don t panic)
bu akla bir fıkrayı getirir:
adamın biri bir gün doktora gitmiş. doktor şikayetini sormuş; "doktor bey ne yersem yiyeyim çıkartıyorum * ." doktor cevap vermiş; "bok ye ."
adamın biri bir gün doktora gitmiş. doktor şikayetini sormuş; "doktor bey ne yersem yiyeyim çıkartıyorum * ." doktor cevap vermiş; "bok ye ."
an itibariyle ulaşamayanların şikayet ettiği, kavgaların barındığı oluşum. bakıyorumda içimizde hatırı sayılır sayıda inci yazarı varmış, hatta bayağı da seviliyormuş. gözlerim doldu fena oldum.
ha bu arada kimse müdahele etmeden kendi kendilerinin başını yemişlerdir. son 1-2 aydır sürekli sarsıntı yaşıyor, gerçi bunlar temizlik operasyonuymuş. peki, inciyi inci yapan zaten bu temizlenenler değil miydi? niye kızalım ki aksi halde? inci bu kadar temizliği kaldırmaz benden söylemesi. bir an önce temizlediklerini geri almaları lazım.
"af çıktı beyler! koşun."
ha bu arada kimse müdahele etmeden kendi kendilerinin başını yemişlerdir. son 1-2 aydır sürekli sarsıntı yaşıyor, gerçi bunlar temizlik operasyonuymuş. peki, inciyi inci yapan zaten bu temizlenenler değil miydi? niye kızalım ki aksi halde? inci bu kadar temizliği kaldırmaz benden söylemesi. bir an önce temizlediklerini geri almaları lazım.
"af çıktı beyler! koşun."