bugün
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- düşün ki o bunu okuyor17
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- guyana4
- moğolistan2
- bosna hersek3
- çekya3
- cezayir2
- velvet13
- avustralya2
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- sözlük kızlarının vücutları15
- arnavutluk2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- belçika2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- özbekistan3
- iveco daily3
- ahududu2
- nato zirvesi3
- portekiz3
- fransa2
- coğrafya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- insanın bilebilen bir varlık olması4
kendisine duyduğum sonsuz aşkı en sonunda itiraf ettiğim aşkım yazar kişisi.
seviyorum uleynn... ayrıca çok kıskancım, asabiyimm..görmiimm sol frame de yazarı..
seviyorum uleynn... ayrıca çok kıskancım, asabiyimm..görmiimm sol frame de yazarı..
witch:
açlıktan ölme sınırına geldiğimde el atar artık birileri olaya
witch:
yardım kuruluşları falan
witch:
belki mor çatı
witch:
mor kalemimi çekersem gözüme eşim beni dövüo die giderim
witch:
karnım doyar lan
manson:
kasljdhkljasdhkljhasdjlkhasd
manson:
delii
witch:
sözlüğe yazsam hesap açıp yardım ederler mi ki bana
manson:
ahahahaha
witch:
ahahahah
manson:
tabii ederler
manson:
yaz sen
witch:
taam
yaa sözlük böyle işte.. paramız bitti lan aç kaldık yaban ellerde, neyse yaşicaz artık bi şekilde.. açlıktan ölürsem de bi fatiha okursunuz artık arkamdan.. (bkz: sözlük yazarlarının demek istedikleri) (bkz: duygu sömürüsü) *
açlıktan ölme sınırına geldiğimde el atar artık birileri olaya
witch:
yardım kuruluşları falan
witch:
belki mor çatı
witch:
mor kalemimi çekersem gözüme eşim beni dövüo die giderim
witch:
karnım doyar lan
manson:
kasljdhkljasdhkljhasdjlkhasd
manson:
delii
witch:
sözlüğe yazsam hesap açıp yardım ederler mi ki bana
manson:
ahahahaha
witch:
ahahahah
manson:
tabii ederler
manson:
yaz sen
witch:
taam
yaa sözlük böyle işte.. paramız bitti lan aç kaldık yaban ellerde, neyse yaşicaz artık bi şekilde.. açlıktan ölürsem de bi fatiha okursunuz artık arkamdan.. (bkz: sözlük yazarlarının demek istedikleri) (bkz: duygu sömürüsü) *
janjanlı hatun, bölee bi kımıl kımıl, zıpır bi insan evladı. *
devrem. tertibim. neslim. birinci nesillerden kaç kişi kaldık ki azizim, bir sen bir ben bir de zall.
ablası bugün giden yazarı.. insan bi sorar ama nerdeee yazarı. şaka lan kıyamam ben size yazarı ayrıca. *
yarın leman kültürün altını üstüne getirip bütün hancıları ve de mönüleri rahatsız edeceğimiz can yazar, canım yazar, bidenem yazar kişisi. hem ben senin ablan burda diye çağırmadım biliyosun ki yazarı ayrıcana..kızma gülüm benim yazarı. ayrıca hain planlar içerisinde bulunduğunmuz yazar kişisi...
an itibariyle yurdunu duvarlarda dolaşan fareler basmış, koridordaki bağırış ve çağırışları kahkahalarla dinleyen bir yandan da tırsan fareli köyün kavalcısı. *
hem çalan hem oynayan, he alkış tutma hadisesinde ellerini havada gördüğüm civelek insandır. ileride bir gün karşılıklı oynayıp ifadesini alacağım yazardır, havanı yesinlerdir senin.
nerdeyse hergün karşılaştığım beginner kişisi..
kanka lan bu, ama ben "metalci adamın bilmem dans neyin" diyerek ona eşlik etmesini pek beceremesem de tarkan'ın bir şarkısı bile bana daha bir başka geldi aha bu başlık sahibinin yüzünden. nasıl desem böyle shakira'lıkta var asena'lıkta...melezi mi desem kırması mı desem ne desem...mahmut mu desem...
aha buldum...dost diyecem ben buna...
aha buldum...dost diyecem ben buna...
Ne kadar uzun zamandır konuşurduk, dertleşirdik, paylaşırdık ve sonunda yüz yüze de tanıştık. Ama tutmakta zorlandım kendisini, zira yerinde durmayan bir yapı. Zırt orda hop burada, aman demeden öbür tarafta. ne doğru dürüst yemek yedirdi, ne doğru dürüst oturtup dinlendirdi, ne de doğru dürüst uyuttu *, valla çile çektim, bu nasıl organizasyon ya *. Ayrıca bir koğuş havasında geçen ev zirvesi sonunda ayakta kalabilmesi ile de metanetini gösterdi. bak iyi ki gelmişim, bak iyi ki gelmişsin. Bir de "olma mı". *
başlığı altına yazılan 171 entrysi eksilenen yazar. entry eksileyerek egosunu tatmin eden bir düşmanı var anlaşılan. takıl sen öyle kendi çapında, eğlen falan.. aferin sana.
peşinen edit: hadi bunu da eksile 172 olsun.
peşinen edit: hadi bunu da eksile 172 olsun.
pubta dans ederken "oooooooo", "uuuuuuu" naraLArı iLe başımın ağırmasına sebebiyet veren yazar.. "yeter Lan bağırma artık" uyarı cümLemi önemsememiştir biLe.. yine kendi biLdiğini yapmış büyükLerine saygısı oLmayan yazar..
eğlence, dans adına üstüne tanımam keyifle izledik helal olsun.
pek bi enerjik ele avuca sığmayan yazardır. zirvenin son saniyelerine kadar bizimle olan, yurtta soruşturma yaşayacak olan uuserdır, kolay gelsin.
hakkımda bu kadar çok entry girilince öldü sandığım ben. ölmedim ama üstümden tır geçmiş kadar oldum hani. o kadar dağıtırsam olacağı buydu tabi. *
ankara duvarlar sarhoş zirvesine damgasını vuran uuser fazla söze gerek yok.
(bkz: tatlı cadı)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar