bugün
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- düşün ki o bunu okuyor17
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- guyana4
- moğolistan2
- bosna hersek3
- çekya3
- cezayir2
- velvet13
- avustralya2
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- sözlük kızlarının vücutları15
- arnavutluk2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- belçika2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- özbekistan3
- iveco daily3
- ahududu2
- nato zirvesi3
- portekiz3
- fransa2
- coğrafya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- insanın bilebilen bir varlık olması4
yeminle ağlatan yazar..başka da bişi demiyorum kendisine..diyemiyorum..belki de diycek tek şey var.. iyi ki varsın!!
devrem, terbibim. önce o vardı, öz-hakiki witch ahah. 1. yılın kutlu olsun...
birinci yılını kutladığım, nice senelere yazarı...
bu var ya bu cadının en önde gideni..cadı da canım da canımdan bir parça da..sözlüğün tutup kucağıma getirdiği, sözlerin gücüne inanmalısın dediğim kardeşim..hani kardeş olsak ya gerçekten, belki bu kadar sevebilirdim, işte öyle bişi benim için...ilk bir yılda sana seni odtülü yapıcam dedim ve de yaptım, bakalım ilerleyen yıllarda daha neler yaşıcaz birlikte yazarı..çok seviyorum kendisini..hee kendisi ciddi manada 1 yıldır burdadır, hakkaten 1. yılı kutlanasıca yazardır..candır, kandır..
1. yılın kutlu olsun yazarı.
biliğin cadı. hatta bilmediğin cadı. daha cadısını görmedim...
a aaaaaaaaaa
lan senin 14 ocak sözlük 1. yılını kutlayan olmadı mı daha ??
hem de senin gibi bir 1. nesil üyesi yazara, ohoooooo
(bkz: moderasyon uyuma lan)
herneyse ya, onlar yoksa biz varız, evet ne diyorduk. hep burda ol.
nice 14 ocak'lara. geç bakalım içeri
- kızım bunu sahneye çıkar, manyak güzel oynuyo, dj !! tarkan çal lan !!
lan senin 14 ocak sözlük 1. yılını kutlayan olmadı mı daha ??
hem de senin gibi bir 1. nesil üyesi yazara, ohoooooo
(bkz: moderasyon uyuma lan)
herneyse ya, onlar yoksa biz varız, evet ne diyorduk. hep burda ol.
nice 14 ocak'lara. geç bakalım içeri
- kızım bunu sahneye çıkar, manyak güzel oynuyo, dj !! tarkan çal lan !!
reamonn
sevdiğini sandığım yazar.
sevdiğini sandığım yazar.
farkında olmadan dehşet fotograflar çekmiş sanatçı kişilik.
(#1085918) numaralı entry sayesinde 19 yıldır kendini ne kadar çok yanlış tanıdığını anlayan yazar. mesela hiç haberi yoktur ama kendisi mızmız, kaprisli, dırdır yapan, bebek gibi konuşan, şımarık biridir. sonra herşeyi yanlış anlar, kendi kendine sorun yaratır falan. aman diyeyim evlerden ırak sakın muhattap olmayın kendisiyle.
işin garibi bu witch denen bireyin bütün bu sayılan özelliklerini onunla 10 dakika muhattap olmuş biri bile çözebilir. zaten (#1085918) bu entryi yazan arkadaş da bunu anlatmak istemiş sanırım. zira kendisiyle toplasanız 10 dakika anca muhabbeti olmuştur witchle.
siz siz olun görüşmeyin kendisiyle, benden söylemesi.
işin garibi bu witch denen bireyin bütün bu sayılan özelliklerini onunla 10 dakika muhattap olmuş biri bile çözebilir. zaten (#1085918) bu entryi yazan arkadaş da bunu anlatmak istemiş sanırım. zira kendisiyle toplasanız 10 dakika anca muhabbeti olmuştur witchle.
siz siz olun görüşmeyin kendisiyle, benden söylemesi.
ilk olarak bu nicki denediğimde sinir olunası bir durumdu... ne zamandan beri kullandığım nickimi kullanmamak kötü...
(bkz: samsunun gülü)
teee 8 ocağa kadar ankara da olmayacağından ve büyük bir ihtimal nete giremeyeceğinden şimdiden herkese mutlu yıllar diyen yazar. ayrıca bayramınız kutlu olsun diye de eklemekte. esen kalın hoşçakalın..
katıldığım her zirvede görmekten mutlu olduğum, muhabbetinden zevk aldığım ve uzun saçlarına bayıldığım yazar kişisidir diyelim ve kendisine ilk entrymizi girmiş olalım.*
halka inmemesi gereken. insin de fazla içlerine girmesin. taktikler benden tertibim.
ortağı ile birlikte harika bir zirve organize etmiş yazardır. elleriyle bana çiğ köfte hazırlayıp yediren insandır. teşekkür ederim cici. *
beni tanımamasına rağmen telefonu he canım diye açan, hayatımın akışını renklendiren üstün üstad... çok seviyorum seni...
ne organizatörler gördüm ama hiçbiri senin gibi katılımcısını eliyle beslemedi diye yüzüne karşı da söylediğim, ama bununla yetinemediğim bunu cümle alem bilsin istediğim kişidir. gelsin istanbul'daki zirveleri de organize etsin ordaki zirvelerden ben aç kalkıyorum ya diye de kendisine burdan çağrımı iletmeden geçemeyeceğimdir...
200. entryin ben olayım dediğim uuser şeysi.. he bir de pek severim o ayrı..
(bkz: asıl top sensin olm)*
edit: bana laf yetiştirme de git giyin seni bekliyorum burda.
tanım: bana top diyen yazar. **
edit: bana laf yetiştirme de git giyin seni bekliyorum burda.
tanım: bana top diyen yazar. **
yazım kılavuzuna cidden hiç ihtiyacı olmayan yazar.. zira kendisi zaten tm mezunudur ve türkçesi gayet iyidir. diğer normal yazarların da düşündüğü gibi düşünüp, geyik yaparken neden imla kurallarına titizlikle dikkat edeyim ki demiş ve osmanlıca yerine anadili olan türkçeyi kullanmıştır. buranın tdk sözlüğü değil, temel amacı eğlenmek olan insanların bulunduğu uludağ sözlük olduğunun farkındadır ve gereğinden fazla ciddiye alınmayacak şeyleri gereğinden fazla ciddiye almamaktadır, almayacaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar