bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
her zaman ki gibi yorumların eksik olmadığı *** fakat diğer ülkelerinde şarkılarını göz önüne alınca gayet normal bir seviyede güzel olan eurovision 2010 şarkımızdır. hatta sözlerini baya beğendim.
berbatımsı eurovision şarkımız. alttan darbukayı neyi verdin türk ezgisi oldu demi. madem öyle türkçe şarkıyla katılın kasmanın ne alemi var.
manganın 2010 eurovision şarkı yarışmasında söyliyeceği şarkıdır.
mangaya desteğim ve inancım tam. çok güzel bir şarkı ama aklımıza öyle düşünceler yerleşmiş ki beğenemiyoruz.
" türkiye birinci olamaz" bu yüzden her şeye bir kusur bulunmuyor mu?
"biz türküz türçe söylemeliyiz" tamam türkçeye lafım yok çok zengin ve çok güzel bir dil ama uluslar arası bir yarışmada dünya dili gibi her yere yerleşmiş olan ingilizcenin kullanılması daha uygun olur. hem şarkıda söylenenlerin diğer ülkelerin daha iyi anlaması için de uygun olur.
" biz türkler kendi içinde bir şeyler yapıyoruz ama kalitemiz avrupanın altında." dünyaca ünlü sanatçılardan gruplardan bir eksiğimiz yok fazlamız bile var. hem şarkıyı başka bir şey düşünmeden sadece ona odaklanarak dinlesen anlarsın onun kalitesini. getiremezsen karşılaştırmaya başla we could be the same'in sözleri gibi kaç parça bulabilirsin? -ses- canlı performansıyla kayıttaki sesi aynı, kayıttanda dinlesen canlıda dinlesen aynı çoşkuyu alırsın. melodi, içinde oryantal ezgilerine kadar geniş bir yelpaze açmış bize şarkı. şarkının yapısı.. ayrıca şarkı düz gidiyor diyorlar ama diyenler -I can see it in your eyes- ya da -For just one night- derken hiç mi bir çoşku gelmedi size..
ayrıca bu şarkı avrupa ülkelerinden birinde yapılsaydı "vauvvv şarkıya bak" denilecekti.ama markalaşma sorunu var napolyonun bu kadar çok tanınması ama onu bitiren adam(o yola sokmuş) arthur wellesleyin az tanınması gibiyiz napolyon markalaştığı için wellesleyin önemini anlamamak.. türkiyede de bazı bu düşünce tarzına sahipler var.onlara göre biz hep avrupanın altında olacağız çünkü onlara göre avrupa bir marka(!).ve markalar iyidir... acıyorum bi tek...
mangaya desteğim ve inancım tam. çok güzel bir şarkı ama aklımıza öyle düşünceler yerleşmiş ki beğenemiyoruz.
" türkiye birinci olamaz" bu yüzden her şeye bir kusur bulunmuyor mu?
"biz türküz türçe söylemeliyiz" tamam türkçeye lafım yok çok zengin ve çok güzel bir dil ama uluslar arası bir yarışmada dünya dili gibi her yere yerleşmiş olan ingilizcenin kullanılması daha uygun olur. hem şarkıda söylenenlerin diğer ülkelerin daha iyi anlaması için de uygun olur.
" biz türkler kendi içinde bir şeyler yapıyoruz ama kalitemiz avrupanın altında." dünyaca ünlü sanatçılardan gruplardan bir eksiğimiz yok fazlamız bile var. hem şarkıyı başka bir şey düşünmeden sadece ona odaklanarak dinlesen anlarsın onun kalitesini. getiremezsen karşılaştırmaya başla we could be the same'in sözleri gibi kaç parça bulabilirsin? -ses- canlı performansıyla kayıttaki sesi aynı, kayıttanda dinlesen canlıda dinlesen aynı çoşkuyu alırsın. melodi, içinde oryantal ezgilerine kadar geniş bir yelpaze açmış bize şarkı. şarkının yapısı.. ayrıca şarkı düz gidiyor diyorlar ama diyenler -I can see it in your eyes- ya da -For just one night- derken hiç mi bir çoşku gelmedi size..
ayrıca bu şarkı avrupa ülkelerinden birinde yapılsaydı "vauvvv şarkıya bak" denilecekti.ama markalaşma sorunu var napolyonun bu kadar çok tanınması ama onu bitiren adam(o yola sokmuş) arthur wellesleyin az tanınması gibiyiz napolyon markalaştığı için wellesleyin önemini anlamamak.. türkiyede de bazı bu düşünce tarzına sahipler var.onlara göre biz hep avrupanın altında olacağız çünkü onlara göre avrupa bir marka(!).ve markalar iyidir... acıyorum bi tek...
vasat bir şarkı, vasat yarışma eurovision'a bile yakışmıyor ya neyse umarım manga grubu emeğinin karşılığını alır.
cık olmamış bu şarkı. türk motifleri kullanılmış güya ama ben öyle birşeye hiç rastlaymadım. geçen sene iyiydi, ondan önceki senede iyiydi ama bu şarkıyla bi yere gelebilirmiyiz bilmiyorum. gerçi avrupada beğenilme şansı var. bide ingilizce ama dur bakalım nolcak. yinede türkiye yi temsil ettikleri için iyi şanslar.
you could be the one in my dreams
you could be much more than you seem
and i can't hide one in that life
do you understand what i mean
i can see that, this could be faith
i can love you more than they hate
doesn't matter who they will blame
we can beat them at their own game
i can see it in your eyes
it doesn't count as a surprise
i see you dancing like a star
no matter how different we are
for all this time i'm in love with you
don't even know your name
for just one night
we could be the same
no matter what they say
and i feel i'm turning the page
and i feel the world is a stage
i don't think that drama will stop
i don't think they'll give up the rage
but i know the world could be great
i can love you more than they hate
doesn't matter who they will blame
we can beat them at their own game
i can see it in your eyes
it doesn't count as a surprise
i see you dancing like a star
no matter how different we are
for all this time i'm in love with you
don't even know your name
for just one night
we could be the same
no matter what they say
edit: yazı hataları....
you could be the one in my dreams
you could be much more than you seem
and i can't hide one in that life
do you understand what i mean
i can see that, this could be faith
i can love you more than they hate
doesn't matter who they will blame
we can beat them at their own game
i can see it in your eyes
it doesn't count as a surprise
i see you dancing like a star
no matter how different we are
for all this time i'm in love with you
don't even know your name
for just one night
we could be the same
no matter what they say
and i feel i'm turning the page
and i feel the world is a stage
i don't think that drama will stop
i don't think they'll give up the rage
but i know the world could be great
i can love you more than they hate
doesn't matter who they will blame
we can beat them at their own game
i can see it in your eyes
it doesn't count as a surprise
i see you dancing like a star
no matter how different we are
for all this time i'm in love with you
don't even know your name
for just one night
we could be the same
no matter what they say
edit: yazı hataları....
manga , daha iyisini yapabilirdi.
pek sevmem mangayı, ancak bu şarkıdan çok daha güzel manga şarkıları dinledim ben. bir de vokal olmamış be abi. onun dışında iyi derece elde ederiz ancak kimse birincilik için ümitlenmesin pek fazla.
ilk dinlendiğinde vasat algısı yaratan ama birkaç kez daha dinleyince daha çok beğenilen, yarışmadaki derecesi ne olur ne olmaz kestiremediğim manga şarkısı.
tamamına tahammül edemediğim şarkı. yarıda bıraktım. komşunun bize "vermesi" bile bu şarkının yerini değiştirmez. 14. olursa iyi.
Ülkemize eurovision da 1.lik getirmemesi muhtemel ancak içeriği bakımından faydalı bir şarkıdır. yıllardan beri eurovision un siyasi yönü olduğunu ancak anlamışız ve ona göre bir şarkı yapılmış. sanırım gizliden avrupa birliğine bir mesaj vardır. 1.olamasak da bu mesajı orda vermiş olacağız.
şu tezimi ispatlayan parçadır; iyi müzik yapanlar eurovision a katılacağı zaman yapabileceğinin en iyisini değilde en kötüsünü yapıyor.anlamak zor.berbat değil ama manga bu değil.neden böyle bir durum sözkonusu merak ediyorum. aynı şey kenan doğulu da aynı şey athenada oldu.inşallah derece yakalarız ama keşke çok daha iyisi olsaydı.
amma eleştirildi yahu...
ne bekliyordunuz, hangi süpersonik yarışma için üstelik? bırakınız efendim...
bence gayet iyi, fazla bile.
geçen yıl ki şarkı için güzel dedik de ne oldu sanki?
hatırlıyorum da bu kadar eleştiriyi sertap erener'de almıştı. biz ancak konuşuruz, bu kadar kısa sürede sanki daha mükemmelini yapabilecekmişiz gibi. yapamayız ama bekleriz !
biri taşlanacaksa, o trt olmalı.. yumurta kapıya dayanana kadar yarışmacıyı belirleyemedikleri için...
ne bekliyordunuz, hangi süpersonik yarışma için üstelik? bırakınız efendim...
bence gayet iyi, fazla bile.
geçen yıl ki şarkı için güzel dedik de ne oldu sanki?
hatırlıyorum da bu kadar eleştiriyi sertap erener'de almıştı. biz ancak konuşuruz, bu kadar kısa sürede sanki daha mükemmelini yapabilecekmişiz gibi. yapamayız ama bekleriz !
biri taşlanacaksa, o trt olmalı.. yumurta kapıya dayanana kadar yarışmacıyı belirleyemedikleri için...
athena'nın elenen üç parçalarından biri olan easy man ile kıyaslarsak, manga grubunun yaptıklarının ne kadar boş olduğunu anlarız.
easy man ne diyenler için de şöyle ufak bir tanıtım yapalım. athena'nın eurovision 2004 için ürettikleri üç şarkıdan biri. buyrun bu da linki...
http://www.youtube.com/watch?v=cUE--vf9WAE
athena babalar gibi ska - reggie harmanı tarzından ödün vermeden yapmışlardır. manga pop rock olan tarzını daha pop a çekmiş. hoş bu adamlar heavy metal kassalardı yine de birşey çıkmazdı.
easy man ne diyenler için de şöyle ufak bir tanıtım yapalım. athena'nın eurovision 2004 için ürettikleri üç şarkıdan biri. buyrun bu da linki...
http://www.youtube.com/watch?v=cUE--vf9WAE
athena babalar gibi ska - reggie harmanı tarzından ödün vermeden yapmışlardır. manga pop rock olan tarzını daha pop a çekmiş. hoş bu adamlar heavy metal kassalardı yine de birşey çıkmazdı.
sikimsonik bir şarkıdır. sikimsonik dediğime bakmayın, çok kötü değil ama nasıl desem, çoğu şarkı bir bölümünde insanı uçurur, coşturur, nirvanaya ulaştırır veya buna yeltenir bunda o yok. bir insanın kabızlık çekmesi gibi karın ağrısı var, bir şeyler olacak belli(öyle hissediyorsun) ama çıkmıyor.
bunun dışında a la turka'sı çok olmuş, tu kaka olmuş diyenlere ne desem bilmiyorum. bende gerçekten öyle olduğunu zannettim de sevinmiştim. bana kalırsa eksik bile olmuş ama neyse. * *
bunun dışında a la turka'sı çok olmuş, tu kaka olmuş diyenlere ne desem bilmiyorum. bende gerçekten öyle olduğunu zannettim de sevinmiştim. bana kalırsa eksik bile olmuş ama neyse. * *
manga'nın eurovision şarkısı. ilk dinlediğinizde benim gibi "bu ne ya" diyebilirsiniz. fakat dinledikçe kulağa hoş gelen şarkılardanmış.
(bkz: yürü manga)
(bkz: yürü manga)
dinledikçe güzelleşenlerden. umarım, başarı yakalar.
For all this time i'm in love with you
Don't even know your name
For just one night
We could be the same
No matter what they say...
nakaratında süper ötesi sözleri olan ama genel olarak şarkıyı pek başarılı bulmadığım eurovision song contest 2010'a gidecek olan manga şarkısı.
Don't even know your name
For just one night
We could be the same
No matter what they say...
nakaratında süper ötesi sözleri olan ama genel olarak şarkıyı pek başarılı bulmadığım eurovision song contest 2010'a gidecek olan manga şarkısı.
eurovision şarkısı dinlemeyenlerin "idare eder ama eurovisionluk değil yea" dedikleri şarkıdır.
birinciliği bilemem de ilk 5'e rahat girmesi lazım bunun.
birinciliği bilemem de ilk 5'e rahat girmesi lazım bunun.
her eurovizyon parçamız gibi bu da dinledikçe farklı bir hal alıyor. insan ilk dinlediğinde parça kulağına z.k gibi geliyor. 5. dinlediğinde b.k, gibi, 20. dinleyişte ise bsod
manga'ya kesinlikle yakışmayan şarkı.
keşke tüm şarkı nakarat bölümü gibi olsaydı dediğim şarkı.
türkçe söylenmesini desteklemediğim halde türkçe söylese çokta güzel olsa dediğim şarkının(manga sonuçta), yerine yapılmış umutsuz vakanın ta kendisidir.(tabi bu şarkının türkçesi değil.)
keşke tüm şarkı nakarat bölümü gibi olsaydı dediğim şarkı.
türkçe söylenmesini desteklemediğim halde türkçe söylese çokta güzel olsa dediğim şarkının(manga sonuçta), yerine yapılmış umutsuz vakanın ta kendisidir.(tabi bu şarkının türkçesi değil.)
Eurovision'a katılan her şarkıcının,beni hüsrana uğrattığı gerçeğini pekiştirmiştir.Manga'dan beklemezdim böyle bir şarkı.Coşup kopamıyorsun bir türlü şarkıda,olmuyor işte.Oturup şak şak yaparsın sadece.Bu mudur Ferman? Soruyorum sana.isyanım birikti sığmaz içime!En iyisi eski şarkılara sarılmak.Dağılabilirsiniz.
niye şebnem ferah ya da nil karaibrahimgil değil...
manga'yı severim o ayrı...!
manga'yı severim o ayrı...!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar