bugün
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- yazarların en sevdiği meyve9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 22 haziran 20262
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- türkiye a milli futbol takımı14
- babalar günü5
akılda kalıcılığı olmayan ancak sondan 3. olmamıza neden olacak şarkı fikrimce.
koy ön tarafa 2 tane götünü başını sallayan kız... giydir bunların kafaya kurttur, ayıdır maskesi ver makyajı en plastiğinden... birde koy şarkının arasına darbukadır, neydir, zurnadır doğu ezgisi bu şarkı oradan anlattığım haliyle ilk beş'e giremeden gelsin daha da eurovision'a gelmem
rimi rimi ley faciasından sonra 2. kez türkiye'nin bozguna uğrayacağı şarkı. aman yareppim o ne biçim şarkı afedersin g*tüm gibi...
manga'nın bozguna uğrayacağı şarkı. insaf be olm avrupa arenasındasın o nasıl şarkı g*tüm gibi... bi de o ne biçim giysi mına koyim, kır düğününde piyanistlik mi yapcan eurovision'da ülke mi temsil etcen?
anlayabildiğim kadarıyla sanırım nakaratı şu şekil;
hold ??road this time???
i ve been loving you
thought even know your name
hold just one night
we could be the same,
no matter what they say.
noffin els medırs...
hold ??road this time???
i ve been loving you
thought even know your name
hold just one night
we could be the same,
no matter what they say.
noffin els medırs...
çok vasat kalmış bir şarkıdır. albümünde gayet hoş parçalar yapabilen manga gibi bir gruptan böyle bir parça, hemide yörovizyon için! gerçekten olmamış. ilk beşe girer diyenler olmuş, ama ben ilk ondan bile şüpheliyim.
kostüm olayı da ayrı bir saçma olmuş, sanki düğün salonunda çalacak mübarekler!
(bkz: sevmedim ben bunu)
kostüm olayı da ayrı bir saçma olmuş, sanki düğün salonunda çalacak mübarekler!
(bkz: sevmedim ben bunu)
şarkı güzeldir ama manga şarkısı değilde foo fighters veya jonas brothersgibi
sonunda kutsal formülü manga'ya da uygulatmışlar...
ingilizce sözlere biraz oryantal ve geleneksel motiflerden de ekledin mi oldu sana tam eurovision şarkısı...
bu tarzı trt o kadar çok beğendi ve kim olursa olsun tüm katılan sarkıcılara aynı formülü uygulatır oldu ki tüm türler ve şarkıcılar aynı sound olmaya başladı.. yok o değil türkiye'de bu tarz geleneksel motifsiz şarkı yapılamıyor sanacak tüm dünya.. müzik çeşitliliğimize yazık...manga'ya ise gerçekten çok yazık..
ingilizce sözlere biraz oryantal ve geleneksel motiflerden de ekledin mi oldu sana tam eurovision şarkısı...
bu tarzı trt o kadar çok beğendi ve kim olursa olsun tüm katılan sarkıcılara aynı formülü uygulatır oldu ki tüm türler ve şarkıcılar aynı sound olmaya başladı.. yok o değil türkiye'de bu tarz geleneksel motifsiz şarkı yapılamıyor sanacak tüm dünya.. müzik çeşitliliğimize yazık...manga'ya ise gerçekten çok yazık..
ajdar eurovisiona katılsa daha iyi mi olurdu? sorusunu akıllara getiren şarkıdır efendim.
nerde çikata muz nerde bu.*
nerde çikata muz nerde bu.*
çok vasat, en son rimi rimi rey bu kadar kötüydü. shake it up şekerim bile nispeten daha iyidir. o derece rezil.
tek kelimeyle ruhsuz bir parça.
finlandiya'dan kaçmış, hafif dejenere olmuş bir death metal grubuna darbuka serpmişsiniz sonra otur şarkını sıç demişsin, bu çıkmış. otur sıfır!
norvec'in danimarka'nın yunanistan'ın hiç suçu yok biz yapamıyoruz.
bir cacık olmaz denilecek şarkı. sertap erener'i dinlediğimde heyecanlanmıştım. ondan sonraki sanatçılar aynı tadı veremedi.
ingilizce şarkı gitmemiş mangaya.süper bir grup olmasına rağmen bu şarkıda eksik bir şey var.gönül ister tabi birinci olmasını ama zor gibi duruyor.bir beni benimle bırak bir cevapsız sorular daha etkileyici olabilirdi.
bir cacık olur denelecek şarkıdır, otantiktir.
tarz gercekten manganın değil sanki.. keske aynı aynı olabilseydiniz
- we could be the same
- why are you doing this to me?
- we could be the same
- why are you doing this to me?
manga albümlerinde vasat olarak kalmış, günyüzüne çıkamamış bir şarkı niteliğindedir. buram buram linkin park kokan şarkının bazı kısımlarına oryantel ezgiler sindirilerek -her ne kadar ingilizce olsa da şarkı türk benliğimize sahip çıktığımız gösterilmeye çalışılmıştır. bende bu şarkı, manga nın eurovisionu tiiye aldığı hissini uyandımıştır.
il çaldığında muse'un ''undisclosed desires'''mı çalıyor diye afalladım. ama onu andırdı nedense başı. ama o kadarda iyi olmamış. eurovision tarzında bir şey işte. manga'dan daha iyisini bekliyordum.
manga'dan beklenilmeyecek derecede kötü şarkı.
adamların iki albümlerine de bakıldığında neredeyse kötü denebilecek şarkı yok.
demek ki üretkenler. demek ki şarkıyı yaparlerken bi kısıtlama, bi müdahale geldi birilerinden*. böyle düşünmek lazım.
olmamış ama olmamış.
adamların iki albümlerine de bakıldığında neredeyse kötü denebilecek şarkı yok.
demek ki üretkenler. demek ki şarkıyı yaparlerken bi kısıtlama, bi müdahale geldi birilerinden*. böyle düşünmek lazım.
olmamış ama olmamış.
biraz çocuksu bir ingilizce ile söylenen şarkı.
hadi onu geçtim de müziği iyi olaydı be biraz. beni benimle bırak tarzında müziği coşturan bir parça yapabilirdi manga.
çok şeker parça olmuş sadece. tatlı böyle, çocuklara ver oynasın.
hadi onu geçtim de müziği iyi olaydı be biraz. beni benimle bırak tarzında müziği coşturan bir parça yapabilirdi manga.
çok şeker parça olmuş sadece. tatlı böyle, çocuklara ver oynasın.
manga'nın şarkılarını düşündüğümde eurovision şarkısı için kilit bir melodi yapacaklar yine ve onun üstünden ilerleyecek şarkı diye düşünüyordum. hani bir kadın çizeceksin de buna bir örnek. ama hiç beklediğim gibi olmamış bu şarkı. rezaleeet, korkuuunçç, allah kahretsiiin diye sövülecek kadar kötü kesinlikle değil ama beklentilerin altında baya bir. ama eurovision bu tabii belli olmaz ne korkunç şarkılar zorladı 1.ciliği bugüne kadar. kendilerine başarılar diliyoruz.
limondan eurovision'a helal olsun.şarkıya gelince tipik bi manga şarkısı olmuş.
hani derlerya (bkz: eh işte)
hani derlerya (bkz: eh işte)
beklediğimden kötü olmuş bir şarkı. halbuki manganın iki albümünde de çok daha güzel şarkılar bulunmaktaydı. sıradan geldi hem de çok. umarım yanılır ve bu entry i gerekli yerlere göndeririz.
akılda kalan bi müziği olmasa da eğer sahnede o gün birileri geçen seneki gibi atlar zıplar değişik şeyler yaparsa, artı puan getirebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar