bugün

we could be the same

şu tezimi ispatlayan parçadır; iyi müzik yapanlar eurovision a katılacağı zaman yapabileceğinin en iyisini değilde en kötüsünü yapıyor.anlamak zor.berbat değil ama manga bu değil.neden böyle bir durum sözkonusu merak ediyorum. aynı şey kenan doğulu da aynı şey athenada oldu.inşallah derece yakalarız ama keşke çok daha iyisi olsaydı.
© copyright 2005 - 2026