bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- meloş nerede sorunsalı4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ege waw2
- yetersizim diyerek istifa etmek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- düşün ki o bunu okuyor4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- pazar günü aktiviteleri4
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- hoşgeldin pazartesi7
- nervio'nun memleketi3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- paris te son tango5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- amy adams2
- sol tarafın inzal olması3
- haksızsam haksızsın deyin2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- yer çekimine küsmek3
- kız ismet2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- netflix yasaklanmalıdır4
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- karaağaç ev fiyatları2
manganın 2010 eurovision şarkı yarışmasında söyliyeceği şarkıdır.
mangaya desteğim ve inancım tam. çok güzel bir şarkı ama aklımıza öyle düşünceler yerleşmiş ki beğenemiyoruz.
" türkiye birinci olamaz" bu yüzden her şeye bir kusur bulunmuyor mu?
"biz türküz türçe söylemeliyiz" tamam türkçeye lafım yok çok zengin ve çok güzel bir dil ama uluslar arası bir yarışmada dünya dili gibi her yere yerleşmiş olan ingilizcenin kullanılması daha uygun olur. hem şarkıda söylenenlerin diğer ülkelerin daha iyi anlaması için de uygun olur.
" biz türkler kendi içinde bir şeyler yapıyoruz ama kalitemiz avrupanın altında." dünyaca ünlü sanatçılardan gruplardan bir eksiğimiz yok fazlamız bile var. hem şarkıyı başka bir şey düşünmeden sadece ona odaklanarak dinlesen anlarsın onun kalitesini. getiremezsen karşılaştırmaya başla we could be the same'in sözleri gibi kaç parça bulabilirsin? -ses- canlı performansıyla kayıttaki sesi aynı, kayıttanda dinlesen canlıda dinlesen aynı çoşkuyu alırsın. melodi, içinde oryantal ezgilerine kadar geniş bir yelpaze açmış bize şarkı. şarkının yapısı.. ayrıca şarkı düz gidiyor diyorlar ama diyenler -I can see it in your eyes- ya da -For just one night- derken hiç mi bir çoşku gelmedi size..
ayrıca bu şarkı avrupa ülkelerinden birinde yapılsaydı "vauvvv şarkıya bak" denilecekti.ama markalaşma sorunu var napolyonun bu kadar çok tanınması ama onu bitiren adam(o yola sokmuş) arthur wellesleyin az tanınması gibiyiz napolyon markalaştığı için wellesleyin önemini anlamamak.. türkiyede de bazı bu düşünce tarzına sahipler var.onlara göre biz hep avrupanın altında olacağız çünkü onlara göre avrupa bir marka(!).ve markalar iyidir... acıyorum bi tek...
mangaya desteğim ve inancım tam. çok güzel bir şarkı ama aklımıza öyle düşünceler yerleşmiş ki beğenemiyoruz.
" türkiye birinci olamaz" bu yüzden her şeye bir kusur bulunmuyor mu?
"biz türküz türçe söylemeliyiz" tamam türkçeye lafım yok çok zengin ve çok güzel bir dil ama uluslar arası bir yarışmada dünya dili gibi her yere yerleşmiş olan ingilizcenin kullanılması daha uygun olur. hem şarkıda söylenenlerin diğer ülkelerin daha iyi anlaması için de uygun olur.
" biz türkler kendi içinde bir şeyler yapıyoruz ama kalitemiz avrupanın altında." dünyaca ünlü sanatçılardan gruplardan bir eksiğimiz yok fazlamız bile var. hem şarkıyı başka bir şey düşünmeden sadece ona odaklanarak dinlesen anlarsın onun kalitesini. getiremezsen karşılaştırmaya başla we could be the same'in sözleri gibi kaç parça bulabilirsin? -ses- canlı performansıyla kayıttaki sesi aynı, kayıttanda dinlesen canlıda dinlesen aynı çoşkuyu alırsın. melodi, içinde oryantal ezgilerine kadar geniş bir yelpaze açmış bize şarkı. şarkının yapısı.. ayrıca şarkı düz gidiyor diyorlar ama diyenler -I can see it in your eyes- ya da -For just one night- derken hiç mi bir çoşku gelmedi size..
ayrıca bu şarkı avrupa ülkelerinden birinde yapılsaydı "vauvvv şarkıya bak" denilecekti.ama markalaşma sorunu var napolyonun bu kadar çok tanınması ama onu bitiren adam(o yola sokmuş) arthur wellesleyin az tanınması gibiyiz napolyon markalaştığı için wellesleyin önemini anlamamak.. türkiyede de bazı bu düşünce tarzına sahipler var.onlara göre biz hep avrupanın altında olacağız çünkü onlara göre avrupa bir marka(!).ve markalar iyidir... acıyorum bi tek...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar