bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 1 euro 52 93 tl2
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
manga ruhunu yansıtmayan bir şarkı olmuş ya da ben kendimi çok iyi bir şarkı yapacaklarına hazırlamıştım bilmiyorum. orta şeker bir şarkı, keşke albüm şarkıları kadar iyi olabilseydi...bu da ingilizce ve türkçe halleriyle sözleri;
WE COULD BE THE SAME
You could be the on in my dreams
You could be much more than you seem
Anything I've wanted in life
Do you understand what I mean?
I can see that this could be hate
I can love you more than they hate
Doesn't matter who they will blame
We can beatthem at their own game
I can see it in your eyes
I doesn't come as'a suprise
I've seen you dancing like a star
No matter how different we are
For all this time
I've been loving you
Don't even know your name
For just one night
No matter what they say
And feel I'm turning the page
And I feel the world is a stage
I don't think the drama will stop
I don't think they'll give up the rage
But I know the world could be great
I can love you more then they will blame
Doesn't matter who they will blame
We can beat them at their own game
aynı olabiliriz
Rüyalarımda gördüğüm O sen olabilirdin
Göründüğünden çok daha fazlası,
Hayatta istediğim her şey olabilirdin
Ne demek istediğimi anlıyor musun?
Bunun kader olabileceğini görüyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onların kendi oyunlarında yenilebiliriz
Bunu gözlerinde görüyorum
Bu bir sürpriz değil
Seni bir yıldız gibi dans ederken gördüm
Ne kadar faklı olduğumuz önemli değil
Bunca zamandır
Seviyorum seni
ismini bile bilmiyorum
Sadece bir geceliğine
Aynı olabiliriz
Ne derlerse desinler fark etmez
Yeni bir sayfa açtığımı hissediyorum
Dünyanın bir sahne olduğunu hissediyorum
Dramın sona ereceğini düşünmüyorum
Hiddeti bırakacaklarını düşünmüyorum
Ama dünyanın muhteşem olabileceğini biliyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onları kendi oyunlarında yenebiliriz
WE COULD BE THE SAME
You could be the on in my dreams
You could be much more than you seem
Anything I've wanted in life
Do you understand what I mean?
I can see that this could be hate
I can love you more than they hate
Doesn't matter who they will blame
We can beatthem at their own game
I can see it in your eyes
I doesn't come as'a suprise
I've seen you dancing like a star
No matter how different we are
For all this time
I've been loving you
Don't even know your name
For just one night
No matter what they say
And feel I'm turning the page
And I feel the world is a stage
I don't think the drama will stop
I don't think they'll give up the rage
But I know the world could be great
I can love you more then they will blame
Doesn't matter who they will blame
We can beat them at their own game
aynı olabiliriz
Rüyalarımda gördüğüm O sen olabilirdin
Göründüğünden çok daha fazlası,
Hayatta istediğim her şey olabilirdin
Ne demek istediğimi anlıyor musun?
Bunun kader olabileceğini görüyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onların kendi oyunlarında yenilebiliriz
Bunu gözlerinde görüyorum
Bu bir sürpriz değil
Seni bir yıldız gibi dans ederken gördüm
Ne kadar faklı olduğumuz önemli değil
Bunca zamandır
Seviyorum seni
ismini bile bilmiyorum
Sadece bir geceliğine
Aynı olabiliriz
Ne derlerse desinler fark etmez
Yeni bir sayfa açtığımı hissediyorum
Dünyanın bir sahne olduğunu hissediyorum
Dramın sona ereceğini düşünmüyorum
Hiddeti bırakacaklarını düşünmüyorum
Ama dünyanın muhteşem olabileceğini biliyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onları kendi oyunlarında yenebiliriz
pek beğenmediğim şarkı fakat avrupa beğenebilir. Geçen senelerde hiç ummadık şarkılar birinci oldu. Biraz düz, sıradan bir parça gibi geldi. Bir sürükleyicilik bulamadım.
eğer "dünyanın sonuna doğmuşum" adlı parçalarını ingilizce bir versiyonla söylerselerdi çok daha iyi olurdu diye düşünmüyor değilim. hala da çok geç sayılmaz sanırım. yanlış mıyım?
ilk 10 a girer.
zaten hiç sevmediğim, hatta tabiri caizse döküntü bulduğum manga isimli grubun döküntü şarkısı. bir kez dinleyerek ne kadar büyük bi hata yaptığımı farkettim ve yarışmaya kadar dinlememe kararı aldım. o beyaz takım mıdır nedir belli değil şeyle pek şıktı solist. bi de bunların emo grup arkadaşları vardı da görmedim onu, merak ettim şimdi.
sonuç: tırt
sonuç: tırt
eurovision yarışmasının uydurukluğunu seksen milyonuncu defa tartışmaya açmayacağım.
fakat türkiye olarak yarışmaya katıldıklarını söyleyenler neden türkiye'nin dili ile okumazlar şarkıyı da,
'evrensel' dil ile okurlar?
müziği anadolu kokmuyor, sözleri bu topraklara 5000 kilometre ötesinin.
türkiye'ye has ne var parçanızda?
ve niye türkiye adına yarışıyorsunuz, united kingdom dururken?
bak amerikalardan audioslave ne diyor: be yourself. belki ingilizceniz daha iyidir de anlarsınız dediğimi.
fakat türkiye olarak yarışmaya katıldıklarını söyleyenler neden türkiye'nin dili ile okumazlar şarkıyı da,
'evrensel' dil ile okurlar?
müziği anadolu kokmuyor, sözleri bu topraklara 5000 kilometre ötesinin.
türkiye'ye has ne var parçanızda?
ve niye türkiye adına yarışıyorsunuz, united kingdom dururken?
bak amerikalardan audioslave ne diyor: be yourself. belki ingilizceniz daha iyidir de anlarsınız dediğimi.
Söz: Evren Özdemir, maNga, Fiona Movery Akıncı
Müzik: maNga
Müzik: maNga
eurovisiona giden şarkılar önce kaba taslak trt de tanıtılıp sonra final için daha da parlatılır. bu şarkıdaki bir çok eksiklikte finale kadar giderilecektir kanaatindeyim. mangadan daha sert bir şarkı beklediğimiz doğru. öneriler dahilinde değerlendireceklerdir. ayrıca sahnede kırmızı oryantal kıyafeti geçen yıl giyildiği için bu yıl ferman siyah zenne kıyafeti giyecekmiş. arkada iki tane kadın ve erkek kukla figüründe oynayan kukla adamlar olacaklarmış. hani bedükün klibinde de vardı. adamlar göbeklerini deydirince kuklalar öpüşmüş oluyordu işte ondan. 2. dinlemeden itibaren kulağa hoş gelen şarkı olmuş. mesela bu sabah trtde çaldılar otobüste o kadar duygulandım ki kulağımda kulaklık başımı 75 derecelik açıyla pencereye dayayıp ufka bile baktım.
inşallah iyi olur. ferman çok tatlısın. sçs. öpt. kib. bay.
inşallah iyi olur. ferman çok tatlısın. sçs. öpt. kib. bay.
manga'nın olmamış şarkısıdır bence. yani manga adı birkaç ay önce ilk açıklandığı zaman heyecanlanmıştım diyebilirim. bu adamlar öyle bir şarkı yapar ki, hem şarkı gibi şarkı olur, hem de manga adını dünyaya duyurur diye düşünmüştüm.
ve fakat o da ne? manga tarzıyla çok da yakından ilgisi olmayan bir meyve çıkmış ortaya. çürük meyve. hani radyoda çalsa, "hmmm fena değil" dersiniz belki. ama ardından size "bu şarkı manga'nın eurovision şarkısı" deseler, bu sefer de "hadi ya, bence bu herifler daha iyisini yapabilirdi" dersiniz.
inanın ki dersiniz. keşke daha şık, daha heyecanlandırıcı bir şarkı olabilseymiş.
ve fakat o da ne? manga tarzıyla çok da yakından ilgisi olmayan bir meyve çıkmış ortaya. çürük meyve. hani radyoda çalsa, "hmmm fena değil" dersiniz belki. ama ardından size "bu şarkı manga'nın eurovision şarkısı" deseler, bu sefer de "hadi ya, bence bu herifler daha iyisini yapabilirdi" dersiniz.
inanın ki dersiniz. keşke daha şık, daha heyecanlandırıcı bir şarkı olabilseymiş.
ağzıyla kuş da tutsa alacağı oyların çoktan belli olduğu şarkıdır.
tahminimce ilk 10 içerisin de olacak parçadır. sonuna kadar zor dinledim , dinlememin sebebi ise belki sağlam bir solo atarlarda kurtarırlardı ama o da yok.. girişi linkin park çakması olmuş resmen dediğim hadise
son albümlerinden herhangi bir şarkının bundan kat be kat iyi olacağı hededir.
orta karar şarkı.
klasik manga stili şarkı.
şarkının girişi selami şahin klasiklerini andırıyor. sözleride tribünlere oynanmışcasına...olmamış bebitolar..olmamış...ulan birinizde albüme koyacak kadar güvendiğiniz şarkıları gönderin şu yarışmaya yahu.. ben alacam albümü allahıma dinime
şarkı güzel mi bilinmez fakat vokaldeki gencin aksanı berbat.. hayır söyleyemeyeceksen neden ingilizce şarkı yapıyorsun? adamın aksanına gülmekten şarkıya odaklanamadım.
ışık hızından öte gelen edit : aksanı süpermiş sanırım...
ışık hızından öte gelen edit : aksanı süpermiş sanırım...
şarkı iyi hoş da eurovision kazanmak için mutlaka sahnede kıç sallayan hatuşlar lazım. ee lordi, şey kem küm.
yeni eurovision şarkımız.
eğer bu eurovision' da türkiye mor ve ötesi' nin deli şarkısıyla ya da athena' nın for real şarkısıyla ilk 3' e bile giremediyse bu şarkı ilk 10' a bile giremez.
eğer bu eurovision' da türkiye mor ve ötesi' nin deli şarkısıyla ya da athena' nın for real şarkısıyla ilk 3' e bile giremediyse bu şarkı ilk 10' a bile giremez.
nedense bizim en muhalefet, hayata ve dünyaya karşı duyarlı ve bu konuda oldukçada sert olan mor ve ötesi, manga gibi gruplarımız bile söz konusu eurovişın olunca kimliklerinden vazgeçiveriyorlar...
Beatles çakması görüntüleriyle pek çok insanı hayal kırıklığına uğratan Manga grubunun oldukça sıradan bizi hiç yansıtmayan kötü eurovision şarkısı.
aslında güzel bir şarkı olmuş, gayet dinlenesi. şarkı sözlerini yazan evren* kalitesini konuşturmuş. ama nasıl desem, sanırım ben de "manga daha iyisini yapabilirdi" diyenlerdenim. adamlar 3 tane şarkı yapmış, trt'nin jürisi arasından birini seçmiş. bu durumda 3 şarkıdan en kötüsünün seçildiğinden eminiz. keşke şu olayı halk oylamasına sunsalar artık.
ayrıca ferman akgül'ün aksanına gelince, ingilizce'ye aşırı aşina olup "bakayım aksanı nasılmış" kaygısıyla dinlenmediği sürece aksandaki hafif bozukluk çok dikkat çekmiyor. sonuçta şarkıyı oylayacak olan kitle de abd halkı değil.
ayrıca ferman akgül'ün aksanına gelince, ingilizce'ye aşırı aşina olup "bakayım aksanı nasılmış" kaygısıyla dinlenmediği sürece aksandaki hafif bozukluk çok dikkat çekmiyor. sonuçta şarkıyı oylayacak olan kitle de abd halkı değil.
içimde sanki 10. olacakmışız gibi his bırakan,manga nın seslendirdiği pek de beğenmediğim (mangayı severek dinlememe rağmen) eurovision şarkımız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar