bugün

we could be the same

her zaman ki gibi yorumların eksik olmadığı *** fakat diğer ülkelerinde şarkılarını göz önüne alınca gayet normal bir seviyede güzel olan eurovision 2010 şarkımızdır. hatta sözlerini baya beğendim.
© copyright 2005 - 2026