bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- buddy dude2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- lionel messi4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
Kendilerinin ne bok yediği beni ilgilendirmiyor ama çocuğunu hatta köpeğini vegan besleyen mallar var. 3 yaşındaki Çocuğun kafasına türban geçirmekten bile ileri seviye bir yobazlık bu.
vejetaryenliğe bakışım daha olumlu lakin veganlık akıl karı değil gibi... hiçbir şekilde hayvansal protein almıyorlar. ve bu hiç ama hiç doğru değil...
ay hafifledim, çok sağlıklıyım, uçuyorum kaçıyorum, kendimi daha enerjik hissediyorum filan diyorlarlar.
1 sene boyunca hiçbir hayvansal protein tüketmeyin...
sonra kan değerlerinizi ölçtürün nasıl bir yanlışa düştüğünüzü göreceksiniz.
ay hafifledim, çok sağlıklıyım, uçuyorum kaçıyorum, kendimi daha enerjik hissediyorum filan diyorlarlar.
1 sene boyunca hiçbir hayvansal protein tüketmeyin...
sonra kan değerlerinizi ölçtürün nasıl bir yanlışa düştüğünüzü göreceksiniz.
Su çorbası mı içiyorlar acaba?
insanların yaşam tarzı kimseyi alakadar etmez. Nedense en çok saygızlığa maruz kalan gruplardan biri veganlar. Çevresindekiler tarafından alaya alınıp gizlice yemeklerine et ve süt ürünleri katan mı dersin hakaret eden mi dersin boş boş argüman üreten mi dersin salak muamelesi yapan mı dersin var da var. Yahu bunlar kötü bir şey mi yapıyor kendilerince et ve süt sektörüne karşı koyuyorlar hayvanları koruyorlar. hayvanların kötü koşullar altında kesiminin yapılmasına engel oluyorlar. Faydası var zararı yok topluma. Her şeyden nefret etmeyi bırakın.
nedense aşırı agresif bir kitleler. amaçlarını anlayabiliyorum ama süt içiyorsan hayvansever değilsin!!!! et yiyorsan hayvan düşmanısın!!!! diye parmak sallaya sallaya sağa sola agresyon saçanları beni çileden çıkarıyor. hatta geçenlerde meşhur bir tanesi "et yiyorsan kuzulu kazak giyemezsin" diye çıldırmıştı. gerçekten çok tuhaf. peynir yiyorum ve hayvanları çok seviyorum bakın işinize abicim.
herkesin düşüncesi farklı tabi.
kesinlikle zengin olunması gerekmez, evde ayrandan yoğurda peynirden kebaptan köfteye kadar her gıdayı kendiniz yapabilirsiniz, hem daha ucuza hem daha sağlıklı ve güvenilir bir şekilde. Ek olarak 4 senedir veganım kan değerlerimi 4 ayda bir ölçürüyorum eskisinden daha iyi değerlere sahibim, merak eden ilgilenen yeşillendirebilir.
Vegan olmak tercih olabilir ama vegan olmayanlara iğrencmiş muamelesi yapılması tamamiyle yanlıştır.
Tüm sözlük halkını ve fazlasını davet ettiğim yaşam biçimidir. Özellikle son dönemde yaşadığımız acıları, kayıpları, mahvolan hayalleri düşünün. Hiçbir can bir baska candan daha değerli veya daha değersiz değildir.
anlayamadığım insanlar. bir insan mis gibi ete nasıl hayır diyebilir ki?
arkadaşlığı sürdürmenin en zor olduğu insan tipi.
protein eksikliği sıkça görülür bunlarda.
Sadece Zengin batılı insanların finanse edebileceği yaşam tarzı.
Yoksul, gariban bulduğunu yer. Afrika’nın ganasına, Somali’sine gidip, vegan şeyler yiyin demek çok saçma gelir kulağa, değil mi?
Yoksul, gariban bulduğunu yer. Afrika’nın ganasına, Somali’sine gidip, vegan şeyler yiyin demek çok saçma gelir kulağa, değil mi?
Dünyaca ünlü vegan aktivist Rafal Mysakowski’nin internet üzerinden
deri çanta ticareti yaptığı ortaya çıktı.
https://twitter.com/ajans...?cxt=HHwWgsC5ucr35JEqAAAA
ilginç ....
deri çanta ticareti yaptığı ortaya çıktı.
https://twitter.com/ajans...?cxt=HHwWgsC5ucr35JEqAAAA
ilginç ....
hayvan ürünü yemeyen ve hayvan ürünü olmayan ve içermeyen gıda.
ne yumurta ne süt ne et hiçbir hayvan ürünü yok.
Megan iyi güzel araba da virajda kayıyor be.
Uzmanlara göre b12 vitamini eksikliği yaşayıp kalp hastalıklarına yakalanma riski artan kişi.
hayvansal gıdaları tüketmeme durumuna denir.
Kadinlari genellikle yalniz, ilerlemis yas ve evde bir ya da birden fazla hayvana sahip olma ozelligi gosteriyor.
Yürüdüğüm bi alman hatun vardı, yemeğe çıkmaya ikna ettim, bi yerde buluştuk, hesabım tabii ki ya o gece ya da bir sonraki sefer yatağa atmak....
Bı yerde buluştuk, çok güzel iki üç yer var kafamda oraya götürcem hatunu..."iğrenç" diyo, "rezil bi biçimde et kokuyo, ben dayanamam!" diyo...
Onun istediği yere gittik..
Daha dakka bir, yemek problemi oldu. Anladım ki bu problem sadece bu akşam diil, her akşam olacak.. gittiğimiz yerde yediğim şeyin görüntüsünden bile igrendim, çok yalan da söylemedim..."benim için değişik bir deneyim, ben böyle yerlere sen olduğun için geldim, yoksa zikseler gelmem!" dedim...
Uzun lafın kısası, bi daha buluşmadık.
Sadece kendileri et yemiyolar, seni de kendi dünyalarına çekiyolar...çekmeye çalışıyolar... Resmen din, normal dinin "yedeği" bir din... ve dikkat et çoğu da o dinin misyoneri. Bana gelmez öyle şeyler. Ben vegan diilim.
Bı yerde buluştuk, çok güzel iki üç yer var kafamda oraya götürcem hatunu..."iğrenç" diyo, "rezil bi biçimde et kokuyo, ben dayanamam!" diyo...
Onun istediği yere gittik..
Daha dakka bir, yemek problemi oldu. Anladım ki bu problem sadece bu akşam diil, her akşam olacak.. gittiğimiz yerde yediğim şeyin görüntüsünden bile igrendim, çok yalan da söylemedim..."benim için değişik bir deneyim, ben böyle yerlere sen olduğun için geldim, yoksa zikseler gelmem!" dedim...
Uzun lafın kısası, bi daha buluşmadık.
Sadece kendileri et yemiyolar, seni de kendi dünyalarına çekiyolar...çekmeye çalışıyolar... Resmen din, normal dinin "yedeği" bir din... ve dikkat et çoğu da o dinin misyoneri. Bana gelmez öyle şeyler. Ben vegan diilim.
hayvansal yemedikleri için zekaları geridir. geri zekalı oldukları için de veganlığa devam ederler. kendini gerçekleştiren kehanet mi dersin, paradoks mu bilemem. çoğu kendilerini besin yetersizliğine mahkum eder de haberleri yoktur. lifi sindiremeyiz ve karın doyurmaz, bir gram faydası da yoktur. selülozu da sindiremeyiz. bitkisel proteinin emilmesi bir derttir. anti-nutrientlar besin emilimini baskılar. emilen kısmında da aminoasitler eksiktir. bitki bazlı minerallerin emilme oranı hayvansala kıyasla korkunç derecede düşüktür. veganlar ayrıca hiç b12 tüketmezler. takviye almaları gerekir. genelde bir çoğu milyon tane takviye edici hapla yaşar.
hayvansal yemedikleri için zekaları geridir. geri zekalı oldukları için de veganlığa devam ederler. kendini gerçekleştiren kehanet mi dersin, paradoks mu bilemem. çoğu kendilerini besin yetersizliğine mahkum eder de haberleri yoktur. lifi sindiremeyiz ve karın doyurmaz, bir gram faydası da yoktur. selülozu da sindiremeyiz. bitkisel proteinin emilmesi bir derttir. anti-nutrientlar besin emilimini baskılar. emilen kısmında da aminoasitler eksiktir. bitki bazlı minerallerin emilme oranı hayvansala kıyasla korkunç derecede düşüktür. veganlar ayrıca hiç b12 tüketmezler. takviye almaları gerekir. genelde bir çoğu zibilyon tane takviye edici hapla yaşar. bu bile doğal yaşam stilinden ne kadar koptuklarını anlatmaya yetmeli. bu da yetmezmiş gibi aşırı tahıl ve sebze tüketimi reflüye sebep olur. çünkü insan midesi diğer etçiller gibi asidiktir, fazla karbonhidrata gelemez. kimseye akıl verecek konumda değilim, kimin ne yediği beni de ilgilendirmez. lakin şunu söyleyeyim. eğer o acıdığın yarım tonluk ineğin besin zincirinde olsaydın o hiç merhamet göstermeden seni avlardı.
Yav, et yememeyi anlıyorum, bazı bazı benim bile içim almıyor; ama hiç hayvansal bir şey yememek nedir, kafam basmıyor. Asortik sosyetik olacağız diye yapmadığı kalmadı milletin. Neymiş efendim; fıstık alerjisi varmış, et yemez vejeteryanmış, yok rotaryanmış, falan filan, fişman mekân... Fıstığı, eti buldun da alerjisi kusur kaldı, he mi haspam :-).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar