bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı5
- devşirmelik makamı13
- cayenne4
- lionel messi11
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- buddy dude4
- tarot falına inanan salak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yürüyüşe çıkmak3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- gammaz çetesi çökertildi2
- kimyon4
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- şakk ı kamer2
- anın görüntüsü16
- ismail kartal16
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
entry'ler (18587)
Para elini kolaylaştırır, yaptığın şeylerin daha büyük olmasını sağlar. Almanya'da olmam sebebiyle şu örneği veriim, aklına eser uçağa atlar viyana' ya gider 3 gün viyana da takılırsın paran varsa. Ama bu seni mutlu eder mi?..bilemem...
Paran yoksa, nehir kenarında yürüyüşe çıkarsın, o da çok güzel bir aktivitedir.
Çok parası olup çok mutsuz olan çok insan tanıdım ben. Mutluluk içsel bir aktivite. içinde varsa en küçük şey seni mutlu edecektir. Yoksa istersen özel uçağın olsun, o bile seni mutlu etmeyecektir.
Paran yoksa, nehir kenarında yürüyüşe çıkarsın, o da çok güzel bir aktivitedir.
Çok parası olup çok mutsuz olan çok insan tanıdım ben. Mutluluk içsel bir aktivite. içinde varsa en küçük şey seni mutlu edecektir. Yoksa istersen özel uçağın olsun, o bile seni mutlu etmeyecektir.
Biz orta yaşlı sayılırız, ama cahil değiliz. Bizi iyi yetiştirdiler, ama bugünkü iktidar gibi güçler için bir problemiz biz.
Ortaçağda kilise, bilginin, okuma yazmanın tek kaynağıydı. Sadece keşişler okuma yazma bilirlerdi ve kütüphaneler ücra yerlerdeki manastırlardaydı (bugün de bu manastırlardaki kütüphanelerde pahalı biçilemez el yazması kitaplar mevcuttur)...
Kilisenin bu "bilgi hegemonyasına" karşı cahil halkı eğitmek adına uzun sürdü, ama bi "şey" icat edildi ----> okul !!...
Böylece bilgi, kilisenin egemenliğinden çıktı, dindışı, kaynaklar, magazinler, gazeteler peydah oldu. Bu, kilisenin hiç hoşuna gitmedi. Hala gitmez. Okul ve dinler tarih boyunca birbirlerinden hoşlanmazlar.
Bu adımlar okul kavramının içini boşaltıp, yeni nesilleri ya kiliseye ya da hangi dinse o, o din kurumuna bağımlı kılmak için atılan adımlar.
Ne kitaptan, ne okuldan, ne de akıldan hiç hoşlanmaz dinsel kurumlar. Biz sizin yerinize düşünürüz, yeter ki siz bize bağımlı olun, şeklinde düşünürler.
Ortaçağda kilise, bilginin, okuma yazmanın tek kaynağıydı. Sadece keşişler okuma yazma bilirlerdi ve kütüphaneler ücra yerlerdeki manastırlardaydı (bugün de bu manastırlardaki kütüphanelerde pahalı biçilemez el yazması kitaplar mevcuttur)...
Kilisenin bu "bilgi hegemonyasına" karşı cahil halkı eğitmek adına uzun sürdü, ama bi "şey" icat edildi ----> okul !!...
Böylece bilgi, kilisenin egemenliğinden çıktı, dindışı, kaynaklar, magazinler, gazeteler peydah oldu. Bu, kilisenin hiç hoşuna gitmedi. Hala gitmez. Okul ve dinler tarih boyunca birbirlerinden hoşlanmazlar.
Bu adımlar okul kavramının içini boşaltıp, yeni nesilleri ya kiliseye ya da hangi dinse o, o din kurumuna bağımlı kılmak için atılan adımlar.
Ne kitaptan, ne okuldan, ne de akıldan hiç hoşlanmaz dinsel kurumlar. Biz sizin yerinize düşünürüz, yeter ki siz bize bağımlı olun, şeklinde düşünürler.
Bi duble scotch da iyidir.
Maçı seyrediceezz, alman partisi olacak , barbecue, et, patlıcan, bol bol bira, maçtan sonra müzik, dans flört...
Ben de psg büyük ihtimalle yener, diye düşünüyorum.
Ben de psg büyük ihtimalle yener, diye düşünüyorum.
Bakım...herşey bakımdır...united airlines 40 yaşındaki 767' lerle roma, paris - atlanta, dallas uçuyor...uçar...mili milimine bakımı yapılıyo çünkü...
Bizim eski komşu zengin bir adamdı. 56 model porsche ' si vardı...benzin içiyodu ama canavar gibi arabaydı.
Bakım önemli.
Bizim eski komşu zengin bir adamdı. 56 model porsche ' si vardı...benzin içiyodu ama canavar gibi arabaydı.
Bakım önemli.
Haifa 'ya her gün jet yakıtı gönderirken satmıyo muydu?!...lan herifler sırf bu yüzden kaç kişiyi gözaltina aldılar...sonra tepkiler büyünce, çıkıp tamam tamam bundan sonra jet yakıtı göndermiycez, demediler mi?!..;;))
Uyan da balığa çıkalım yigenim...belki orkinos tutarız...;;))
Uyan da balığa çıkalım yigenim...belki orkinos tutarız...;;))
(bkz: beceriksiz king)
(bkz: onlara kalsa dolar 10 lira olacakmış)
(bkz: bizim kafamız basmaz o ekonomist)
(bkz: sıfırla bilal)
(bkz: onlara kalsa dolar 10 lira olacakmış)
(bkz: bizim kafamız basmaz o ekonomist)
(bkz: sıfırla bilal)
Hiç bilmiyordum. Bu adam oscar peterson ' la çalmış beyler...onu dinliyorum şimdi. Gerçekten çok güzel. Bugünkü güncel haberlere göre biraz fazla ışıltılı.
Ama oscar peterson onu öne çıkarmış, n' aapmak istiyosan yap kardeşim, demiş, kayıt boyunda da çok decisive davranmış.
Şu an dinlediğim albüm harika bir albüm. Tavsiye ederim...
Ama oscar peterson onu öne çıkarmış, n' aapmak istiyosan yap kardeşim, demiş, kayıt boyunda da çok decisive davranmış.
Şu an dinlediğim albüm harika bir albüm. Tavsiye ederim...
Çok büyük bir tesisi heilbronn şehrindedir, bildiğim kadarıyla bosch heilbronn menşeili bir konzerndir, çok büyüktür, içine belediye otobüsü girer tesisin ve içeride 3 otobüs durağı vardır.
Bir uçağın 24 saat uçuşa hazır tutulması için gereken ihtimam, ciddi bir para yükü anlamına gelir.
Bu soru gayet yerinde ancak türkiye de sorulması yasak bir sorudur.
Bu soru gayet yerinde ancak türkiye de sorulması yasak bir sorudur.
Uludağ çok daha eski, eski yazarları bugünkü normal sözlük yazarlarından çok daha klastı. Zaten bu sözlükteki kültürel birikimi asla bugünkü Uludağ sözlük yazarları oluşturmuş değil.
Bugünkü Uludağ sözlük çok yoz, çok bayağı, ucuz, dedikoducu tipler. Bu sözlük her zaman böyle olsaydı, normal sözlük Uludağ ' ı havada karada ziker, diyebilirdik.
Ancak geçmişte bambaşka bir sayfaydı Uludağ sözlük. Hala o mirası yiyor.
Ama 20 yıl sonra bu sözlük şu anki seviyesizliğine devam ederse, tabii ki herhangi bir "normal " internet platformu bu sözlükten daha üstün bir sayfa olacak.
Bugünkü Uludağ sözlük çok yoz, çok bayağı, ucuz, dedikoducu tipler. Bu sözlük her zaman böyle olsaydı, normal sözlük Uludağ ' ı havada karada ziker, diyebilirdik.
Ancak geçmişte bambaşka bir sayfaydı Uludağ sözlük. Hala o mirası yiyor.
Ama 20 yıl sonra bu sözlük şu anki seviyesizliğine devam ederse, tabii ki herhangi bir "normal " internet platformu bu sözlükten daha üstün bir sayfa olacak.
Yok, artık türk köktendincilerine karşı, mesela almanya uyandı. Şeriat reklamı yapan imamı sınırdışı ettiler. Sınırdışı edilmemek için "din özgürlüğü, fikir özgürlüğü " ayağına yatan kahpeye twitter ' da destek çıkanlara almanlar " türkiye almanya dan çok daha yakın sizin görüşlerinize, oraya gittiğiniz için sevinmeniz gerekmez miydi?!" diye sorunca, türkler nedense çok bozuluyolar...
Bundan sonra önümüzdeki noel de bi müslüman ' ın noel ağacına saldırmasına bakar...bak bakalım ondan sonra kaç camiiyi kundaklıyolar ;;))
Zaten el altından sınırdışılar da deam ediyo. Almanlar herkesle anlayacakları dilden konuşurlar. Gerektiğinde türk eyalet başkanı da seçerler, imam da sınırdışı ederler.
Bundan sonra önümüzdeki noel de bi müslüman ' ın noel ağacına saldırmasına bakar...bak bakalım ondan sonra kaç camiiyi kundaklıyolar ;;))
Zaten el altından sınırdışılar da deam ediyo. Almanlar herkesle anlayacakları dilden konuşurlar. Gerektiğinde türk eyalet başkanı da seçerler, imam da sınırdışı ederler.
Sataşma ve partizanlık, köktendinciler tarafından çok arttığı ve bahsi geçen yazarlar uçurulmadığı için, bu sözlüğe elalem, uludağ çöplüğü, diyor.
Bunun gereğinin yapılmaması, köktendincileri cesaretlendirir. Sözlük modları bunu bilmelidir.
Bunun gereğinin yapılmaması, köktendincileri cesaretlendirir. Sözlük modları bunu bilmelidir.
Rus ' a çok büyük toprak kaybettiğimiz, Rus savaşında neden savaşmamışlar, peki?!... ha orada savaşsalardı da iş 1.dünya savaşına gelmeseydi...
Yoksa, cüppeli ve sarıklılar rus mu? Komünist mi?!...
Neden hep türklerin kazandıkları savaşlarda savaşıyolar da, kaybettikleri savaşlarda savaşmıyolar ?!;;))
" türkler ölsün, parsayı biz toplayalım!" diye mi düşünüyorlar ?!...
Kusura bakmazlarsa, çok karaktersiz bu cüppeli sarıklılar...;;))
Yoksa, cüppeli ve sarıklılar rus mu? Komünist mi?!...
Neden hep türklerin kazandıkları savaşlarda savaşıyolar da, kaybettikleri savaşlarda savaşmıyolar ?!;;))
" türkler ölsün, parsayı biz toplayalım!" diye mi düşünüyorlar ?!...
Kusura bakmazlarsa, çok karaktersiz bu cüppeli sarıklılar...;;))
Olunur tabii. Aksini iddia edenler fazlaca köktendinci görünümlüdür...görünüm konusu önemlidir, her görünen göründüğü gibi olmayabilir.
Keman piyano sonatları, iki tanedirler, özellikle birincisi...osurtur !! Büyük demek yetmez...hayvan gibi abanırken birdenbire hayatında duyabileceğin en harika bir melodiyi birkaçı yanlış notalarla ortaya koyar koymaz.
Bu sözlük eksen kayması yaşamasaydı uzun uzun anlatırdım prokofiev ' i. Şimdi yazsam çok uzun entry diye okumazlar.
Bakma sen, hiç çaktırmaz ama çok büyük bir bestecidir prokofiev.
Bu sözlük eksen kayması yaşamasaydı uzun uzun anlatırdım prokofiev ' i. Şimdi yazsam çok uzun entry diye okumazlar.
Bakma sen, hiç çaktırmaz ama çok büyük bir bestecidir prokofiev.
yani hepimiz, ben de dahil, bu herifler hayatları boyunca gs ' ya yatıyolar, diye sallıyoduk, neydi adamın adı yüksel yıldırım mıydı, o öyleymiş gibiydi çünkü....
Hepimiz göt olduk !!
Ne acayip işler, kamil abi !!..
Hepimiz göt olduk !!
Ne acayip işler, kamil abi !!..
Almanya ' nın en küçük kağıt parasının alım gücü türkiye' nin en büyük kağıt parasından daha fazla...ve hala "akp ' ye gönül vermiş gençler " diye başlık açılıyor. O başlığı açan, başlığa yazan, o şekilde bir düşünce taşıyan herkes gerizekalıdır.
Eğer bu şahıslar yüzde olarak yüksek iseler, türk halkı başına gelen herşeyi hak ediyor demektir.
Eğer bu şahıslar yüzde olarak yüksek iseler, türk halkı başına gelen herşeyi hak ediyor demektir.
https://www.uludagsozluk.com/e/47950019/
Öyle demiyo. Tamamen yanlış anlamışsınız. Hatta kral amerika ' ya yalvarıyor gibi bir anlam vermişsiniz ki, o anlam o konuşmada kesinlikle yok. Dünkü ingiliz gazeteleri konuşmayı " büyük diplomasi ustalığı " olarak yorumladılar, herhaldeki sizin çıkarımınızdan bambaşka bişey görmüş olmalılar...
Öyle demiyo. Tamamen yanlış anlamışsınız. Hatta kral amerika ' ya yalvarıyor gibi bir anlam vermişsiniz ki, o anlam o konuşmada kesinlikle yok. Dünkü ingiliz gazeteleri konuşmayı " büyük diplomasi ustalığı " olarak yorumladılar, herhaldeki sizin çıkarımınızdan bambaşka bişey görmüş olmalılar...