bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- allah bu yahudilerin belası versin3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 1 euro 52 93 tl2
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- 0 0 75
- toplu taşıma aracı2
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- ayrılığın 7 aşaması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- tekerlek kaşar4
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
tuba büyüküstünle ilgili çeşitli ihtimallere göre başlık açmaktan kendini alamayan,muhtemelen kendisini çok seven ve bu arada sözlüğe hoşgelmiş yazar.
boşuna debeleniyor. vermez o kız sana.
edit : rüyanda bile.
edit : rüyanda bile.
kendisi her ne kadar beni eksilemiş olsa da. hisli kavlen vuku yazılarını eğlenceli ve keyifli bulduğum yazar kişisi.
rüyasında tuba büyüküstün ve adriana lima ile halvet etme gayesi ile şu sıralarda yatağa doğru kıvrılan insan evladı. güzel sever. güzel olan her şeyi sever kendisi. güzel bir yüz, güzel bir yazı, güzel bir şiir, güzel bir resim. ne varsa.
necirvan'ın akepelisidir, yer yer bihter yastik ve behlül kimi zaman da murteci özellikleri taşır.
ardı arkasına orjinal başlıklar açıp, okunası tanımlar yapan kaliteli yazar.
beğeniyle takip ediyoruz.
beğeniyle takip ediyoruz.
zall ın başlık açılımına göre yakın zamanda uçurulacak yazardır.
(#5873241) entrysi ile namazı saçma sapan esprilerine alet etmiş, büyük ihtimalle girdiği günahın farkına varmayan velet.
(bkz: derhal kellesi vurula)
(bkz: derhal kellesi vurula)
şu aralarda seri halde başlık açan yazar, otomatiğemi bağladı, yardımcı programmı kullanıyo anlamadım. bu ne hız üstadım.
an itibariyle "gün boyu uyuyup gece olunca feldir feldir dolaşmak" semptomunu en yüksek dozda yaşayan insan evladıdır.
everything2 daki sözlük başlığımızda, bluevelve ve zenci nickini popüler yazar göstererek, sözlüğü layığıyla tanımlayan zat**.
http://www.everything2.com/title/ulu+s%25F6zl%25FCk
http://www.everything2.com/title/ulu+s%25F6zl%25FCk
çanakkale zaferini küçük görmüş yazar. olay yaratmaya çalışıyor.
kaliteli yazarlarımızdan.
doğruları söylemesi bazılarına fena batmış yazar. yolundan dönmemesini dilediğim yazar.
atatürk ün tesis ettiği demokrasi sayesinde atatürk e söven yazar. ah atatürk! memleketi kurtarıp cumhuriyeti kurmasaydın da bazı yazar bozuntuları entry niyetine mum ışığında elinde kaz tüyü, sarı papirüs üstüne tuğra çizselerdi.
eleştirilerini yapmasını savunduğum yazardır, eleştirilerine kendi argumanlarımla karşılık verip çürüttüğüm yazardır.
kimseye sövmeyen yazar. birilerini putlaştırıp ona karşı yapılan en küçük eleştiriyi hakaret zanneden ilkokul düzeyinde hayat görüşü olan kişileri kafasına takmasın. bazılarına katılmasam da güzel tespitleri var.
hiç kimsenin arkadaşım sen atatürk eleştirisi yapamazsın demediği yazardır. bu sözlükte kılık kıyafet devrimi, tekke ve zaviyelerin kapatılması, şapka devrimi gibi başlıkları var. gitsin oralarda eleştirsin. biz de eleştirileri okuyalım sonra da diyelim ki aaa adam haklı pek iyi pek güzel, ya da aaa adam ne demiş lan eh işte, ya da vay şerefsiz çok kötü.
sonuç olarak biz ki demokratik bir ülkede yaşıyoruz ve yaşlarımız 16 ile 40 arasında değişiyor. demek ki düşünmek en asli görevimiz. diyeceğim odur ki eğer ki sen yok halkına giyinmeyi öğreten lider, yok çıkartıp gösteren lider falan diye başlıklar açıp bu devrimleri eleştirirsen o zaman senin eleştirini alır neyse çaylak olmayalım şimdi.
anladınız mı nasıl eleştri yapılır modern toplumlarda? hem sizlerin açtığınız başlık üç gün sonra kaybolacak ve kılık kıyafet devrimi başlığındaki övgü dolu sizin gıcık olduğunuz bizlerin yazdığı yazılar kalacak. sen gidip yeni başlık açmasan bu konuyla ilgili, saniyelik dikkat çekmesen o zaman sen de iyi bir eleştirel yaklaşımla sevmesek de kabulleneceğimiz bir insan olacaksın.
atatürk tanrı falan değildir. evet doğru, kimse de diyemez. diyenlere de saygılıyım o ayrı. *
sonuç olarak biz ki demokratik bir ülkede yaşıyoruz ve yaşlarımız 16 ile 40 arasında değişiyor. demek ki düşünmek en asli görevimiz. diyeceğim odur ki eğer ki sen yok halkına giyinmeyi öğreten lider, yok çıkartıp gösteren lider falan diye başlıklar açıp bu devrimleri eleştirirsen o zaman senin eleştirini alır neyse çaylak olmayalım şimdi.
anladınız mı nasıl eleştri yapılır modern toplumlarda? hem sizlerin açtığınız başlık üç gün sonra kaybolacak ve kılık kıyafet devrimi başlığındaki övgü dolu sizin gıcık olduğunuz bizlerin yazdığı yazılar kalacak. sen gidip yeni başlık açmasan bu konuyla ilgili, saniyelik dikkat çekmesen o zaman sen de iyi bir eleştirel yaklaşımla sevmesek de kabulleneceğimiz bir insan olacaksın.
atatürk tanrı falan değildir. evet doğru, kimse de diyemez. diyenlere de saygılıyım o ayrı. *
sanırım bu aralar kemalist davranış bozukluğu üzerine araştırmalar yapan yazar. nereye baksam karşıma çıkıyor. *
an itibariyle döktüren yazar.saçma sapan yanıtları kaale almamasını öneriyorum.
neresinden döktürdüğü belli olan yazar.
dakika başı kemalistlere ithafen başlıklar açan, akabinde "kemalistler çok saldırıyo" tribine giren iki yüzlü yazar.
yemiyoruz lakin..
yemiyoruz lakin..
küçükken bunu "yemeğini yemezsen kemalist gelir" diye korkutmuş olmalılar ki habire kemalistlerle alakalı mantıksız yazılar yazıyor.
çaylak olmuştur, iyi de olmuştur.
edit: lan sanki acıdım, kesin şimdi okuyordur bunu.
edit: lan sanki acıdım, kesin şimdi okuyordur bunu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar