bugün
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- allah4
- kadir mısıroğlu'nun soyu8
- arda güler2
- kemalistler8
- aşure3
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- bitcoin2
- sözlük kızlarının vücutları15
entry'ler (1861)
- oh, sonunda geldi!
+ ne geldi?
- 2012 yılında dünyanın.
+ !'%?
------------------------
başlığın eski hali için;
#14118436
ayrıca;
(bkz: başlık başıma)
+ ne geldi?
- 2012 yılında dünyanın.
+ !'%?
------------------------
başlığın eski hali için;
#14118436
ayrıca;
(bkz: başlık başıma)
şimdi mail geldi sözlük. scrnshots.com kepenk kapatıyormuş. "gel de eski screenshotlarını topla" gibisinden mamal okumuş bir paragraf.
birçoğunda sen vardın be sözlük. zamanın ötesinde olan bir, iki entry de varmış hem. oy!
(bkz: abaza değilim diyen erkek ibnedir)
görsel *
(bkz: kız çocuğunun ismini türev koyan matematikçi)
görsel *
bonus:
(bkz: uludağ sözlük facebook grubu)
görsel *
birçoğunda sen vardın be sözlük. zamanın ötesinde olan bir, iki entry de varmış hem. oy!
(bkz: abaza değilim diyen erkek ibnedir)
görsel *
(bkz: kız çocuğunun ismini türev koyan matematikçi)
görsel *
bonus:
(bkz: uludağ sözlük facebook grubu)
görsel *
"çılgn aptal aşk" gibi süpersonik bir tamlamayla türkçeye çevr... dilim varmıyor söylemeye.
orijinalindeki o virgüller götünüze girsin.
orijinalindeki o virgüller götünüze girsin.
uludağ sözlük'te mevcut gömülü olan youtube videolarını blog halinde görmemizi de sağlar.
http://www.youtube.com/social/blog/uludagsozluk
ilgili entry'ye yönlendirmesi, blog sayfasında az da olsa bahsetmesi de cabası.
http://www.youtube.com/social/blog/uludagsozluk
ilgili entry'ye yönlendirmesi, blog sayfasında az da olsa bahsetmesi de cabası.
davet edebilecek yağız delikanlıların yolu gözlenmektedir.
ed: davetiye sistemi yok imiş. yine de ilgilenenler birer yağız delikanlıdır.
ed: davetiye sistemi yok imiş. yine de ilgilenenler birer yağız delikanlıdır.
felsefeyi, neşeli bir hale getirebilen sayfalara sahip benim için. çeviri için de algan sezgintüredi'ye teşekkürler sunmak gerek.
kitap, "dikkat içeride felsefespri var!" diyerek karşılıyor okuru. on ana başlığa böldüğü felsefe üzerinden şakalarını yapıyor ve perde diyor.
1. metafizik
2. mantık
3. epistemoloji
4. etik
5. din felsefesi
6. varoluşçuluk
7. dil felsefesi
8. toplum ve siyaset bilimcisi
9. görelilik
10. metafelsefe
kitap, "dikkat içeride felsefespri var!" diyerek karşılıyor okuru. on ana başlığa böldüğü felsefe üzerinden şakalarını yapıyor ve perde diyor.
1. metafizik
2. mantık
3. epistemoloji
4. etik
5. din felsefesi
6. varoluşçuluk
7. dil felsefesi
8. toplum ve siyaset bilimcisi
9. görelilik
10. metafelsefe
bugün twitter worldwide'da 6. sıraya kadar yükselmiş hashtag.
adı bile doğru bilinmiyor, yazık.
http://twitter.com/#!/search?q=%23fenerbache
adı bile doğru bilinmiyor, yazık.
http://twitter.com/#!/search?q=%23fenerbache
uefa'nın *"şu an bir yaptırımda bulunmuyorum ama araştırırmaya başlar da bulursam bir şey, fenerbahçe ve tff üzerinde yaptırımlara başlar, ağzınıza sıçarım" imasıyla beraber apar topar fenerbahçe'nin ayağını avrupa'dan kesmiştir.
illa böyle bir ultimatom mu gerekliydi?
illa böyle bir ultimatom mu gerekliydi?
söz konusu başlık parsellemek olunca, kalkık sike çıplak götle koşar misali yarışan biz uuserlerin atladığı hede. sözlüğümüzde vuku bulan gerçeklerden sadece biri.
o başlığı parsellediysen hakkını vereceksin usta.
bunlar babadan oğula nesil heralde bunlar...;
(bkz: başlık açmak için gece 12 yi bekleyen yazar)
çok küfür yer bunlar.
o başlığı parsellediysen hakkını vereceksin usta.
bunlar babadan oğula nesil heralde bunlar...;
(bkz: başlık açmak için gece 12 yi bekleyen yazar)
çok küfür yer bunlar.
öncelikle;
(bkz: pes 2012 demo)
başa çıkamadıklarını anlayınca penaltıyı kaldırmışlar usta. yok penaltı yani bildiğin.
ceza sahasında yere yatırdılar, Nemanja Vidic vurdu tekmeyi açtı ağzımı, Patrice Evra geldi patır patır sıçtı. ne bir düdük ne bir bir şey. spiker de yok, kemik sesleri direk kulağımda çatır çutur. ama yok! ceza sahasına attığım her topta yerdeyim ve oyun devam.
çözümü bulmuş konami. zira;
(bkz: pes 2011 de penaltı kullanamamak)
ayrıca;
"img/pes12pv.sfd" dosyasını sildiğinizde introyu seyretmek zorunda kalmazsınız.
(bkz: pes 2012 demo)
başa çıkamadıklarını anlayınca penaltıyı kaldırmışlar usta. yok penaltı yani bildiğin.
ceza sahasında yere yatırdılar, Nemanja Vidic vurdu tekmeyi açtı ağzımı, Patrice Evra geldi patır patır sıçtı. ne bir düdük ne bir bir şey. spiker de yok, kemik sesleri direk kulağımda çatır çutur. ama yok! ceza sahasına attığım her topta yerdeyim ve oyun devam.
çözümü bulmuş konami. zira;
(bkz: pes 2011 de penaltı kullanamamak)
ayrıca;
"img/pes12pv.sfd" dosyasını sildiğinizde introyu seyretmek zorunda kalmazsınız.
öncelikle;
(arat: greasemonkey/userscripts)
bir firefox eklentisi olan greasemonkey'in scriptlerini bulabileceğimiz site.
(arat: greasemonkey/userscripts)
bir firefox eklentisi olan greasemonkey'in scriptlerini bulabileceğimiz site.
18 ağustos 2011 athletic bilbao trabzonspor maçı sonrasındaki basın toplantısında sarfettiği sözler akabinde pfdk'ya sevkiyle ilgili bugün tarihli yazılı savunmasını ayarlarla süslemiştir.
http://bit.ly/r1spGx
--spoiler--
ispanyada 20 ağustosta başlaması gereken ligler futbolcu haklarının yeterli ölçüde sağlanamaması sebebiyle ertelenmiştir,orada bunlar tartışılıp çözüme kavuşturulmadan diğer bir ifadeyle futbolcu hakları sağlanmadan ligler başlamıyor ama ülkemizde başka konular tartışılırken gerek futbolcumun başına gelen gerekse kulüplerimizin düştüğü bu durum gündeme getirilip çözüm aranmıyor futbol ailesinin bireyleri yalnızlığa itiliyor.
daha önceki yıllarda uluslar arası kulüp müsabakalarında tffnin bir yetkilisi kulüplerle birlikte deplasman maçlarına giderlerdi, böylece hem karşı ülke nezdinde bir güç oluşturulurdu hem de kulübün orada yaşadığı her şey gözlemlenirdi. oysa şimdi böyle bir durum söz konusu olmadı, bir tff yetkilisi gelseydi, bizle yaşasaydı, benim toplantıda ne demek istediğimi çok daha iyi anlardı ve sizlere aktarırdı.
--spoiler--
--spoiler--
sayın kurulunuzun da takdir edeceği üzere hakkın icrası kapsamında hukuka aykırılığı ortadan kaldıran sebeplerden biri de düşünce hürriyetidir. dudakları arasından veya parmaklarının ucundan dış dünyaya aktarılan fikirlerden dolayı bir müeyyideye maruz kalma; bu ifadelerin anayasanın 25 inci ve 26 ncı madesi ile yine anayasanın 90 ıncı maddesi uyarınca iç hukukumuzun bir parçası sayılan avrupa insan hakları sözleşmesinin 9 uncu ve 10 uncu maddelerinde güvence altına alınan düşünce hürriyetinin sınırlarını aşması halinde söz konusu olur. eğer düşünce hürriyeti sınırları aşılmamış, ifade edilenler bu hürriyetle insanlara sağlanan serbest alan içinde kalmışsa, artık onlar pozitif hukukun koruması altındadır ve devlet bu kimseleri cezalandırmak bir yana, bu fikirlerini açıklama hürriyetini temin etmek durumundadırlar.
--spoiler--
http://bit.ly/r1spGx
--spoiler--
ispanyada 20 ağustosta başlaması gereken ligler futbolcu haklarının yeterli ölçüde sağlanamaması sebebiyle ertelenmiştir,orada bunlar tartışılıp çözüme kavuşturulmadan diğer bir ifadeyle futbolcu hakları sağlanmadan ligler başlamıyor ama ülkemizde başka konular tartışılırken gerek futbolcumun başına gelen gerekse kulüplerimizin düştüğü bu durum gündeme getirilip çözüm aranmıyor futbol ailesinin bireyleri yalnızlığa itiliyor.
daha önceki yıllarda uluslar arası kulüp müsabakalarında tffnin bir yetkilisi kulüplerle birlikte deplasman maçlarına giderlerdi, böylece hem karşı ülke nezdinde bir güç oluşturulurdu hem de kulübün orada yaşadığı her şey gözlemlenirdi. oysa şimdi böyle bir durum söz konusu olmadı, bir tff yetkilisi gelseydi, bizle yaşasaydı, benim toplantıda ne demek istediğimi çok daha iyi anlardı ve sizlere aktarırdı.
--spoiler--
--spoiler--
sayın kurulunuzun da takdir edeceği üzere hakkın icrası kapsamında hukuka aykırılığı ortadan kaldıran sebeplerden biri de düşünce hürriyetidir. dudakları arasından veya parmaklarının ucundan dış dünyaya aktarılan fikirlerden dolayı bir müeyyideye maruz kalma; bu ifadelerin anayasanın 25 inci ve 26 ncı madesi ile yine anayasanın 90 ıncı maddesi uyarınca iç hukukumuzun bir parçası sayılan avrupa insan hakları sözleşmesinin 9 uncu ve 10 uncu maddelerinde güvence altına alınan düşünce hürriyetinin sınırlarını aşması halinde söz konusu olur. eğer düşünce hürriyeti sınırları aşılmamış, ifade edilenler bu hürriyetle insanlara sağlanan serbest alan içinde kalmışsa, artık onlar pozitif hukukun koruması altındadır ve devlet bu kimseleri cezalandırmak bir yana, bu fikirlerini açıklama hürriyetini temin etmek durumundadırlar.
--spoiler--
ispanyolların salya akıttığı;
http://www.marca.com/blog...n-turquia-a-su-nueva.html
http://www.marca.com/blog...n-turquia-a-su-nueva.html
son çırpınışlarını striptiz ile süsleyen...
https://www.youtube.com/watch?v=RyXPYDqu6UM
montreal'de verdiği konserde, amerikalıların apaçisi "new jersey style" kişisini sahneye çıkartıp striptiz yapmış. eskiden olsa bunu bir "uu beybi, bende bir hareketlenme oldu" şeklinde söyleyecekken, şimdi ise sadece sönük bir ifade takınabiliyorum.
halbuse bizim için bir toxic olarak kalabilirdin.
http://www.youtube.com/watch?v=LOZuxwVk7TU
https://www.youtube.com/watch?v=RyXPYDqu6UM
montreal'de verdiği konserde, amerikalıların apaçisi "new jersey style" kişisini sahneye çıkartıp striptiz yapmış. eskiden olsa bunu bir "uu beybi, bende bir hareketlenme oldu" şeklinde söyleyecekken, şimdi ise sadece sönük bir ifade takınabiliyorum.
halbuse bizim için bir toxic olarak kalabilirdin.
http://www.youtube.com/watch?v=LOZuxwVk7TU
filmlerini izlemek öncesi sürekli bir ikilem... sürekli bir "acaba?"...
her filmi sonrası kendisine karşı nötr olamama durumu husûle gelir bende. yine her filmi sonrası güzelliğinin yanında varlığı yokluğu bir oyunculuğunun da hayranı olurum.
görsel
yine oldum;
(bkz: just go with it)
yine olacağım;
(bkz: horrible bosses)
her filmi sonrası kendisine karşı nötr olamama durumu husûle gelir bende. yine her filmi sonrası güzelliğinin yanında varlığı yokluğu bir oyunculuğunun da hayranı olurum.
görsel
yine oldum;
(bkz: just go with it)
yine olacağım;
(bkz: horrible bosses)