bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- içtim şarabı13
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- büstiyer2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
- of çok sıkıcı olmanız2
şike sesleri yükseliyor.
trollere şükrettiren adamların konuştuğu program.
berbat senaryoların oynandığı programdır. her hafta ayrı rezillik.
klüplerin sene sonunu şampiyon olarak bitirmenin sevincini yaşarken, "ulan serhat'a meze olucaz yine" diye içlerinden geçirdiklerini düşündüğüm spor programı.
bu gece yaptıkları yayın da diğer yayınları gibi sadece kendi gündemlerinde kalacaktır. kimsenin savcılıkla bilmem ne ile uğraşacağını sanmıyorum.
gökçek babasına güvenip aziz'e gider yaparak taraftarına şirin gözükmeye çalışıyor. bunun sonucunda olacak tek şey nasıl bjk-bursa kavgalı duruma düşüp bursa buradan kendini büyük göstermeye çalışıyorsa aynı şekilde fb-a.gücü arasında husumet doğacak, taraftarlar kavga edecek, olan yine taraftara ve futbola olacaktır.
bilmeyen var ise yazayım ; galatasaraylıyım.
gökçek babasına güvenip aziz'e gider yaparak taraftarına şirin gözükmeye çalışıyor. bunun sonucunda olacak tek şey nasıl bjk-bursa kavgalı duruma düşüp bursa buradan kendini büyük göstermeye çalışıyorsa aynı şekilde fb-a.gücü arasında husumet doğacak, taraftarlar kavga edecek, olan yine taraftara ve futbola olacaktır.
bilmeyen var ise yazayım ; galatasaraylıyım.
kendini futbolun yargıçları sanan ama kendi kendilerini tatmin etmekten öteye geçemeyen sözde yorumcuların olduğu ve genel olarak fenerbahçeye nereden vursam kardır mantığı ile işleyen programdır.
mutlaka izlenmesi gereken bir program yapmışlardır bu gece. emre belözoğlu ankaragücü oyuncusu kağan'a Ekrem Okumuş aracılığıyla mesaj attırıyor; mesajlar :
1. Mesaj:
Olum Kaan Emre abin ben.
Aman aldırıyorum seni buraya sakın zorlama.
He J
Kavga ettirme beni başkanla.
2. Mesaj:
Emre abin Verdi valla sözü kardeşim
Karışmaam.
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=kanalturk
1. Mesaj:
Olum Kaan Emre abin ben.
Aman aldırıyorum seni buraya sakın zorlama.
He J
Kavga ettirme beni başkanla.
2. Mesaj:
Emre abin Verdi valla sözü kardeşim
Karışmaam.
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=kanalturk
işe yaramayan ne kadar gereksiz adam varsa hepsinin toplandığı ender proglamlardan biri daha.
gerçekleri ortaya çıkaran programdır. şimdi ne yapacaksınız genç fenerliler?
önceleri* komiktiler, ara sıra bakıp gülüyordum, şimdi çok şükür televizyonum yok, bakma gereği bile duymuyorum.
tahmin ediyorum ki bu programın bu kadar uzun ömürlü olmasının tek sebebi ise herkesin bu programı bir nevi komedi programı olarak görmesi. allah muhafaza herhangi bir kulübün üst düzey yöneticilerinden birisi bu adamların ortaya atıp altını dolduramadığı iddiaları ciddiye almaya kalksa bu programdaki herkes hapsi boylar.
bu akşam da 15 mayıs 2011 fenerbahçe mke ankaragücü maçında şike yapıldığı iddiasıyla ortaya çıktılar. 3 gün önce aziz yıldırım demedi sanırım "bana olan düşmanlıklarından olan şeyi olmamış, olmamışı olmuş gösteriyorlar" diye. kaşıntı seviyesi giderek artıyor yani programda.
hayır benim anlamadığım, bu programın moderatörü serhat ulueren hapis cezası aldı da bu paraya çevrilmedi mi? daha bundan birkaç hafta önce fenerbahçe, kulüp hakkında canlı yayında sallayan bülent ataman'ı mahkemeye verdi. üstelik kulübün bu yönde ne kadar güçlü olduğu ortada. bu adamlar canına mı susadı hakkaten ben bilemiyorum.
ayrıyeten iki senedir fenerbahçeyle 16 ve 33. haftalarda karşılaşan ankaragücü takımının yöneticilerinin, fenerbahçe'nin şampiyonluğa gitmesini fırsat bilip maç yaklaşınca yükselen sesleri ve sezon bittikten sonra aynı program kanalıyla ortaya atılan iddialar mide bulandırıcı.
etik kelimesinin hiçbir şekilde anlamından haberdar olmayan bir avuç kendini bilmezin yaptığı bir programdır neticede. son 2-3 aydır arda turan hakkında demediklerini bırakmayıp, ünal aysal'ın canlı yayındaki ilk cümlesinden sonra iki büklüm olup şekil değiştiren de bunlar.
umarım ortaya attıkları hiçbir şeyi kanıtlayamazlar ve birisi bunları ciddiye alıp hepsini yazılı ve görsel basından siler. bu mantaliteden kurtulunmadığı takdirde türkiye'de hiçbir spor branşı ilerleyemez.
tahmin ediyorum ki bu programın bu kadar uzun ömürlü olmasının tek sebebi ise herkesin bu programı bir nevi komedi programı olarak görmesi. allah muhafaza herhangi bir kulübün üst düzey yöneticilerinden birisi bu adamların ortaya atıp altını dolduramadığı iddiaları ciddiye almaya kalksa bu programdaki herkes hapsi boylar.
bu akşam da 15 mayıs 2011 fenerbahçe mke ankaragücü maçında şike yapıldığı iddiasıyla ortaya çıktılar. 3 gün önce aziz yıldırım demedi sanırım "bana olan düşmanlıklarından olan şeyi olmamış, olmamışı olmuş gösteriyorlar" diye. kaşıntı seviyesi giderek artıyor yani programda.
hayır benim anlamadığım, bu programın moderatörü serhat ulueren hapis cezası aldı da bu paraya çevrilmedi mi? daha bundan birkaç hafta önce fenerbahçe, kulüp hakkında canlı yayında sallayan bülent ataman'ı mahkemeye verdi. üstelik kulübün bu yönde ne kadar güçlü olduğu ortada. bu adamlar canına mı susadı hakkaten ben bilemiyorum.
ayrıyeten iki senedir fenerbahçeyle 16 ve 33. haftalarda karşılaşan ankaragücü takımının yöneticilerinin, fenerbahçe'nin şampiyonluğa gitmesini fırsat bilip maç yaklaşınca yükselen sesleri ve sezon bittikten sonra aynı program kanalıyla ortaya atılan iddialar mide bulandırıcı.
etik kelimesinin hiçbir şekilde anlamından haberdar olmayan bir avuç kendini bilmezin yaptığı bir programdır neticede. son 2-3 aydır arda turan hakkında demediklerini bırakmayıp, ünal aysal'ın canlı yayındaki ilk cümlesinden sonra iki büklüm olup şekil değiştiren de bunlar.
umarım ortaya attıkları hiçbir şeyi kanıtlayamazlar ve birisi bunları ciddiye alıp hepsini yazılı ve görsel basından siler. bu mantaliteden kurtulunmadığı takdirde türkiye'de hiçbir spor branşı ilerleyemez.
aylardan beridir galatasaray hakkında garip garip sözler söylerken; iyi.
fenerbahçe'nin şike konusu gündeme geldikten sonra; kötü, pis, kaka.
ne ala memleket...
fenerbahçe'nin şike konusu gündeme geldikten sonra; kötü, pis, kaka.
ne ala memleket...
fener'e çakamazlar sanıyordum ama an itibariyle fener'i yerin dibine sokmuşlardır.
programı ilk ve son seyredişimde gökdeniz karadeniz 10 ay cea yemişti.
fenerbahçe'ye verilecek ceza merak konusu.
fenerbahçe'ye verilecek ceza merak konusu.
işte fenerbahçenin şikeli şampiyonluğuna bir haber. http://www.haber365.com/H..._FBahceli_Emrenin_Mesaji/]
çok önemli bir milli maç öncesi bu konuları gündeme getirmek ne kadar doğru?
lan bari maç geçsin sonra ortaya çıkarın.
not: fenerbahçeli değilim ulan.
lan bari maç geçsin sonra ortaya çıkarın.
not: fenerbahçeli değilim ulan.
aylardır galatasaray aleyhine yayın yaparken ağzından salyalar saçarak keyifle izleyen fenerbahçelilerin, eğer ki doğru ise(!) şike yaptığı alenen belli olan takımlarının 2. kaptanının* açığını bulup birazcık üzerine gidince bütün yorumcularına "futbol yargıcı, işe yaramaz, gereksiz" damgası vurduğu program. evet hepimiz aptalız, bir siz akıllısınız!
an itibarı emre'nin mesajı nete düşmüştür yazıklar olsun.
bu programda millet duyduğunu bile anlayıp yorumlayamıyor, pes. dün gece ekrem okumuş ile yapılan söyleşide, okumuş, maçtan önce kaan söylemezgiller'in kendisini telefonla arayıp, ailesine maç için bilet istediğini daha sonra, emre'ye maçta sert gireceğini bu yüzden emre'nin kendisine kızmamasını söylemiş. okumuş da, bunun üzerine şaka olarak, program boyunca konuşulanları yazdığını söyledi. yani olay planlı olarak önce okumuş tarafından başlatılmamış. önce kaan'ın telefonu ve emre ile ilgili ifadesi üzerine başlamış. tabii telegol'ün fasıl heyeti, meseleyi köpürtecek ya, konuş babam konuş.
- bana ufacık özür dilesen, burada öpüşüp barışırız.
- noluyo, aşk filmimi çeviriyoruz.
ahmet çakar ve gökmen özdenak arasındaki diyalog.
- noluyo, aşk filmimi çeviriyoruz.
ahmet çakar ve gökmen özdenak arasındaki diyalog.
(bkz: serhat ulueren ve şürekası)
bu gece reyting rekoru kırma potansiyeli olan program. sonuçta olayların bugüne gelmesinde kendilerinin de payları var. ahmet çakar'ı merakla bekliyorum.
başlığı görür görmez sesli güldüm. kanaltürk'te şuan şampanyalar patlatılıyordur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar