bugün

telegol

aylardan beridir galatasaray hakkında garip garip sözler söylerken; iyi.

fenerbahçe'nin şike konusu gündeme geldikten sonra; kötü, pis, kaka.

ne ala memleket...
© copyright 2005 - 2026