bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- ktç abinin çaylak olması5
- velvet27
- aile evinde yaşamak13
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- borsa istanbul2
- kemalist dünya19
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- beşar esad3
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- tavuk iskender4
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ebu muhammed el culani3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kemalistler10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- kürtçülük2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- yazarlara gelen son mesaj5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
şu adamlar bilirkişi diye programlara çıkıyor da biz sözlüklerde yazıyoruz.
adam utanmadan trabzonspor tertemiz diyor ya.
adam utanmadan trabzonspor tertemiz diyor ya.
mehmet baransu bu gece konuk. bıdı bıdı...
büyük futbol duayeni, yılların eskitemedği futbol efsanesi, büyük insan mehmet baransu'nun konuk olduğu spor programı... bir başka kanalda da diğer bir futbol efsanesi rasim ozan kütahyalı var.
arkadaş ben anlamadım bugüne kadar bir kere bile futbol konuştuğunu görmediğim baransu, ROK gibi adamlar neden hergün tv'de bir spor programına çıkma ihtiyacı duyuyorlar?
özel yetkili savcılarının emri olabilir mi acaba?
arkadaş ben anlamadım bugüne kadar bir kere bile futbol konuştuğunu görmediğim baransu, ROK gibi adamlar neden hergün tv'de bir spor programına çıkma ihtiyacı duyuyorlar?
özel yetkili savcılarının emri olabilir mi acaba?
izdivaç programlarından çok daha önce yayından kaldırılmazsı gereken, seviyesiz insanların seviyesiz muhabbetleri ile tahammül edilemez televizyon programı.
ziya amcanin çag dışı saçmaladıgı program.
Seyretmenin gına ve eziyet verdiği bir program. insanları tahrik eden ve aşağılayan sözler. Seviyesizlik diz boyu şekilde devam ediyor. Bence bir an önce yayından kaldırılmalı.
ahmet çakar'ın gitmesiyle fena halde kan kaybetmişler.
ahmet çakar'ın yerini zor dolduracak gibi görünen programdır.
şimdiden çok reyting kaybettiklerine eminim.
şimdiden çok reyting kaybettiklerine eminim.
Bu akşamki programda ruh çağırma seansı düzenleniyor.Küre var, ışık saçıyor aynı zamanda suyun içinde tuhaf cisimler var. Olayın kahramanı Erman Toroğlu.
ruhla beraber biraz akıl, fikir de çağırsalar fena olmayacak sanırım.
her türlü şaklabanlığın yapıldığı program.
izleyin görün..
http://spor.milliyet.com.....2011/1432528/default.htm
izleyin görün..
http://spor.milliyet.com.....2011/1432528/default.htm
bu programda dönen muhabbetlerin, sıradan bir mahalle kahvesinde dönen muhabbetlerden tek farkı canlı yayınlanmasıdır.
ahmet çakar varken iyiydi yine, hocam arada harika üslubuyla döktürüyordu da, şu an hiç çekilmiyor. papaz da gökmen özdenak'a kaçsın amk. adam konuşmayı bilmeden 10 senedir yorumculuk yapıyor.
ahmet çakar varken iyiydi yine, hocam arada harika üslubuyla döktürüyordu da, şu an hiç çekilmiyor. papaz da gökmen özdenak'a kaçsın amk. adam konuşmayı bilmeden 10 senedir yorumculuk yapıyor.
ahmet çakar'ın ayrılmasından sonra reytingleri düşen program.geçen hafta ruh filan çağırmışlar, e reytingler düştü tabi.
an itibariyle bir çay kaşığı kaç pirinç tanesi alır onu tartışıyorlar.
otopark fiyatlarının 30 TL olmasını eleştiriyorlar an itibariyle.
yorumcular galatasaray maçını konuşuyor doğan olarak ekranda galatasaray takımının floryaya gidişi gösterilirken yazı olarak neden fenerbahçe kongreye gidiyor yazıyor arkadaş. konu tamamen galatasarayken neden fenerbahçeyi sıkıştırıyon araya bu kadar fenerbahçe düşmanının bir arada olduğu başka program yok gerçekten.
dünkü programda bir ara fenerbahçe-manisaspor maçına kadın kılığında içeri sızmalar olabileceğini tartışmışlar. Ulan yıllardır hıyar kılığında ekranlara çıkıyorsunuz, sizi kim tartışacak?
kaya çilingiroğlu'nu transfer ederek izleyici sayısında düşüşler yaşamaktadır.
ulan nası bi programdır amk. yaprak dökümü gibi lan. peder ne zaman açsa kodumun programını eve kasvetli bi hava çöküyo yüzler asılıyo valide hanım helva yapıyo sanarsın mevlid var evde. siktirin gidin lan evimden kodumun kazuletleri.
ne yapacaklarını şaşırdılar italyan programlarını yorumluyorlar. Kanala manken getireceklermiş, bayanlara saldıracaklarmış gol sevinci bahanesine.
sansasyon yaratayım da ne bok olursa olsun kafasını yaşıyorlar. anlamak bu kadar mı zor?
fener'e beşiktaş'a yapınca helal olsun, eski galatasaraylı topçuya yapınca neyin kafası!?
biz evimizde okulumda işimizde kıç zoruyla para kazanıp, okuyup, yaşarken, adam parasını götürüyor, ruh çağırarak dalga geçiyor hem de. fanatizme, fanatizminize sokayım. gerçi sokan sokmuş.
fener'e beşiktaş'a yapınca helal olsun, eski galatasaraylı topçuya yapınca neyin kafası!?
biz evimizde okulumda işimizde kıç zoruyla para kazanıp, okuyup, yaşarken, adam parasını götürüyor, ruh çağırarak dalga geçiyor hem de. fanatizme, fanatizminize sokayım. gerçi sokan sokmuş.
futboldan başka herşeyin konuşulduğu,şakrabanlıkların yapıldığı,reyting uğruna ne yapacaklarını bilmeyen kişilerce toplanmış olup bir an önce yok olmasını istediğim program.
(bkz: #13262874)
çırpına çırpına batacak olan program. akşam programa bağlanan avukat ali rıza dizdar bjk genel kurulunda söylediklerinin büyük bir kısmını tekrar tekrar söylemiştir.
geneline yaymadan asıl vurucu kısım şuydu, resmen şunu dedi ali rıza dizdar: "bu toplanan deliller alelecele toplanmış, yangından mal kaçırır gibi dosyaya girmiş delillerdir, bunlardan bir sikim olmaz" demeye getirmiştir çok iddialı olarak. finalinde de yalvara yalvara "bize tüyo ver ne olur" diyen serhat ve erman isimli karakter zaafiyeti ikilisine "olmaz" demiştir. ve federasyonun bile bu menejerlik sınavında tezgah içinde olduğunu ve bu konu ile ilgili olarak iddianame hazırlanınca da dilekçesini (şikayet) vereceğini söylemiştir.
(bkz: erman toroğlu nun kolyesi)
not: iddianame 15-25 ekim gibi hazır olacakmış.
not2: olsun bekliyoruz, görelim bakalım kimi ne ile, nasıl suçlamışlar ve ıspatları neymiş!
geneline yaymadan asıl vurucu kısım şuydu, resmen şunu dedi ali rıza dizdar: "bu toplanan deliller alelecele toplanmış, yangından mal kaçırır gibi dosyaya girmiş delillerdir, bunlardan bir sikim olmaz" demeye getirmiştir çok iddialı olarak. finalinde de yalvara yalvara "bize tüyo ver ne olur" diyen serhat ve erman isimli karakter zaafiyeti ikilisine "olmaz" demiştir. ve federasyonun bile bu menejerlik sınavında tezgah içinde olduğunu ve bu konu ile ilgili olarak iddianame hazırlanınca da dilekçesini (şikayet) vereceğini söylemiştir.
(bkz: erman toroğlu nun kolyesi)
not: iddianame 15-25 ekim gibi hazır olacakmış.
not2: olsun bekliyoruz, görelim bakalım kimi ne ile, nasıl suçlamışlar ve ıspatları neymiş!
Fenerbahçe ve Galatasaray düşmanı programdır. An itibariyle Bordomavi.net ten aldıkları ödülü gösteriyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar