bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- 1 kilometrelik gökdelen2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- owner of a lonely heart2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- true'nun çaylak olması16
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- daha relax3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- büstiyer2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
önceleri* komiktiler, ara sıra bakıp gülüyordum, şimdi çok şükür televizyonum yok, bakma gereği bile duymuyorum.
tahmin ediyorum ki bu programın bu kadar uzun ömürlü olmasının tek sebebi ise herkesin bu programı bir nevi komedi programı olarak görmesi. allah muhafaza herhangi bir kulübün üst düzey yöneticilerinden birisi bu adamların ortaya atıp altını dolduramadığı iddiaları ciddiye almaya kalksa bu programdaki herkes hapsi boylar.
bu akşam da 15 mayıs 2011 fenerbahçe mke ankaragücü maçında şike yapıldığı iddiasıyla ortaya çıktılar. 3 gün önce aziz yıldırım demedi sanırım "bana olan düşmanlıklarından olan şeyi olmamış, olmamışı olmuş gösteriyorlar" diye. kaşıntı seviyesi giderek artıyor yani programda.
hayır benim anlamadığım, bu programın moderatörü serhat ulueren hapis cezası aldı da bu paraya çevrilmedi mi? daha bundan birkaç hafta önce fenerbahçe, kulüp hakkında canlı yayında sallayan bülent ataman'ı mahkemeye verdi. üstelik kulübün bu yönde ne kadar güçlü olduğu ortada. bu adamlar canına mı susadı hakkaten ben bilemiyorum.
ayrıyeten iki senedir fenerbahçeyle 16 ve 33. haftalarda karşılaşan ankaragücü takımının yöneticilerinin, fenerbahçe'nin şampiyonluğa gitmesini fırsat bilip maç yaklaşınca yükselen sesleri ve sezon bittikten sonra aynı program kanalıyla ortaya atılan iddialar mide bulandırıcı.
etik kelimesinin hiçbir şekilde anlamından haberdar olmayan bir avuç kendini bilmezin yaptığı bir programdır neticede. son 2-3 aydır arda turan hakkında demediklerini bırakmayıp, ünal aysal'ın canlı yayındaki ilk cümlesinden sonra iki büklüm olup şekil değiştiren de bunlar.
umarım ortaya attıkları hiçbir şeyi kanıtlayamazlar ve birisi bunları ciddiye alıp hepsini yazılı ve görsel basından siler. bu mantaliteden kurtulunmadığı takdirde türkiye'de hiçbir spor branşı ilerleyemez.
tahmin ediyorum ki bu programın bu kadar uzun ömürlü olmasının tek sebebi ise herkesin bu programı bir nevi komedi programı olarak görmesi. allah muhafaza herhangi bir kulübün üst düzey yöneticilerinden birisi bu adamların ortaya atıp altını dolduramadığı iddiaları ciddiye almaya kalksa bu programdaki herkes hapsi boylar.
bu akşam da 15 mayıs 2011 fenerbahçe mke ankaragücü maçında şike yapıldığı iddiasıyla ortaya çıktılar. 3 gün önce aziz yıldırım demedi sanırım "bana olan düşmanlıklarından olan şeyi olmamış, olmamışı olmuş gösteriyorlar" diye. kaşıntı seviyesi giderek artıyor yani programda.
hayır benim anlamadığım, bu programın moderatörü serhat ulueren hapis cezası aldı da bu paraya çevrilmedi mi? daha bundan birkaç hafta önce fenerbahçe, kulüp hakkında canlı yayında sallayan bülent ataman'ı mahkemeye verdi. üstelik kulübün bu yönde ne kadar güçlü olduğu ortada. bu adamlar canına mı susadı hakkaten ben bilemiyorum.
ayrıyeten iki senedir fenerbahçeyle 16 ve 33. haftalarda karşılaşan ankaragücü takımının yöneticilerinin, fenerbahçe'nin şampiyonluğa gitmesini fırsat bilip maç yaklaşınca yükselen sesleri ve sezon bittikten sonra aynı program kanalıyla ortaya atılan iddialar mide bulandırıcı.
etik kelimesinin hiçbir şekilde anlamından haberdar olmayan bir avuç kendini bilmezin yaptığı bir programdır neticede. son 2-3 aydır arda turan hakkında demediklerini bırakmayıp, ünal aysal'ın canlı yayındaki ilk cümlesinden sonra iki büklüm olup şekil değiştiren de bunlar.
umarım ortaya attıkları hiçbir şeyi kanıtlayamazlar ve birisi bunları ciddiye alıp hepsini yazılı ve görsel basından siler. bu mantaliteden kurtulunmadığı takdirde türkiye'de hiçbir spor branşı ilerleyemez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar