bugün
- velvet41
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- deniz baykal7
- 2026 dünya kupası31
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- meksika3
- güney afrika4
- truesuzluk3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- katar2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- güney kore3
- çekya2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- ankara nın en güzel yanı7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
Bilgisayardan biriyle girdiğinde rakipler bilgisayardan girenler oluyor ve senin hiç şansın kalmıyor. Saçma bir sistemi var. Evet.
Sarışın 170 üstü kızlar eklerse kendilerine oyunu kızmadan, seve seve öper pardon öğretirim. Evet
Arkadaşlarla girdiğin zaman müthiş eğlenceli olan oyundur. Rekor kill sayım on altıdır bu arada ehuehue
geçen yazımın büyük bir çoğunluğunu alan oyun, sonradan strateji oyunlarına (bkz: eu4) sarmamla o oyunu oynamayı bıraktım.
pc versiyonu yetişkinler, bu versiyonu çoluk çocuk içindir.
böyle de saçma diyaloglara sebep oyun.
sanirsin toplu intihar tarikatiyiz da onlari satışa getirmişim.
görsel
sanirsin toplu intihar tarikatiyiz da onlari satışa getirmişim.
görsel
SARISARMAŞIK nickim. sesi güzel olan kızlar istek atsın.(ince ama çok ince bir ses değil).
Ben yardım beklerken arkadaşlarım loot yapıyor. Bir de klan lideriyim. Kafa dağıtmak için oyuna giriyorum stres olup çıkıyorum aq.
görsel
görsel
bilgisayardan oynayanlara çok ayrı kılım, hile açanlara apayrı kılım.
e be mına koduğum bilgisayardan oynayacaksan bilgisayar için olanı oynasana.
e be mına koduğum bilgisayardan oynayacaksan bilgisayar için olanı oynasana.
Sevmedigin bir takim arkadasina yanima bomba atarak oldurmek.
hileleri bol bol çoğalmış olan oyundur.
telefondan hile yapılması zor hatta kol isteyen bir oyun olduğu için millet pc emulator'den yapıyor. ee haliyle hile oluyor mu oluyor. bu yüzden de oyunda hile denen bok baya bir arttı. tabii çok fazla mobile versiyonunu pc'den oynayan bir kitle yok. pc'den oynayan kitlenin çoğu kısmı da hile kullanmıyor ama yinede hile yapılabiliyor mu? evet. buna acilen bir çözüm bulunması lazım diye düşünüyorum.
telefondan hile yapılması zor hatta kol isteyen bir oyun olduğu için millet pc emulator'den yapıyor. ee haliyle hile oluyor mu oluyor. bu yüzden de oyunda hile denen bok baya bir arttı. tabii çok fazla mobile versiyonunu pc'den oynayan bir kitle yok. pc'den oynayan kitlenin çoğu kısmı da hile kullanmıyor ama yinede hile yapılabiliyor mu? evet. buna acilen bir çözüm bulunması lazım diye düşünüyorum.
(bkz: Türkiye nin derdi)
çoluk çocuk oyunu. oynayanın zekasından şüphe ederim. tiktok'tan farkı yok.
çocuklardan kartını topladığım oyun. yazık şuna para veriyorlar.
(img:#1859736)
(img:#1859736)
yeni başladım ben de. 14-15li veletlerle oynuyorum ulan seslerini duyuyorum gülme krizine giriyorum ama eylenceli.
sürünerek hep son 3e kaldığım oyundur.
Oynayan varsa mesaj atsın nick vereyim. Her yer velet olmuş durumda. Komik ama çekilir değil.
yeni başladım benmi çok iyiyim yada adamlarmi mal çözemedim ya ilk 10 yada 1.yim. pcye göre baya fark var oyuncu kalitesi olarak.
Araplara sağlam sövdürten , şerefsizler gavura sıkar gibi sıkıyorlar dedirten oyun.
görsel
böyle bir takımla kazandım. takım demiyelim de yalnız başına.
edit : kıskanmayın lan neden eksiliyorsunuz kıskançlar.
böyle bir takımla kazandım. takım demiyelim de yalnız başına.
edit : kıskanmayın lan neden eksiliyorsunuz kıskançlar.
Gün geçmiyor ki yeni yeni virüsler meydana çıkmasın. Birisi bitiyor birisi başlıyor.
Küçücük çocukların eline tablet, telefon vermeye devam edin bakalım. Geri zekalı bir nesil gümbür gümbür geliyor.
Mal, geri zekalı oyunu. Boş insan işi. Oynamayın, oynatmayın. Siz oynuyorsanız da çocuklarınıza oynatmayın. Tiktok kadar tehlikeli. Metin 2 den bile tehlikeli. Bizleri de bağımlılık yapıyor diye uyarıyorlardı metin 2 konusunda. Bu daha beter lan. 6-7 yaşındaki çocuk oynuyor aq.
Küçücük çocukların eline tablet, telefon vermeye devam edin bakalım. Geri zekalı bir nesil gümbür gümbür geliyor.
Mal, geri zekalı oyunu. Boş insan işi. Oynamayın, oynatmayın. Siz oynuyorsanız da çocuklarınıza oynatmayın. Tiktok kadar tehlikeli. Metin 2 den bile tehlikeli. Bizleri de bağımlılık yapıyor diye uyarıyorlardı metin 2 konusunda. Bu daha beter lan. 6-7 yaşındaki çocuk oynuyor aq.
bilgisayarda oynadığım oyundur mobıldekın den daha da üstün ve zevklıdir.
Emülatör serverının hileci piçler yüzünden bok olduğu oyun. Mobilde çok nadir karşılaşmak fakat satın alınabiliyor. 8.sezon birlikte fatih ligine kasabileceğimiz kollu takım arkadaşlarımızı beklerim.
Edit; hileci ibneler eksilemiş galiba. Ne dedim sanki amq
Edit; hileci ibneler eksilemiş galiba. Ne dedim sanki amq
Kısacası telefonun her şekilde anasını siken hastalık gibi bir oyundur. Bulaşmayın derim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar