bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
günlerde birgün yine şirkette iletişimin çok yönlülüğü ile ilgili bir eğitim veriyorum.
eğitimciler bilir kağıt kullanılarak oynanan ve iletişimin tek tönlü olmasının ne gibi sonuçlar doğuracağını anlatan bir oyun vardır. katılımcılardan 10 - 15 saniye kadar gözlerini kapatmaları istenir ve daha önce verdiğiniz kağıdı önce ikiye katlamaları sonra sağdan bir parça sonra soldan bir parça koparmalarını tekrar ikiye katlayıp sol üst köşeden bir parça koparmalarını söylerim. ama net komutlar vermediğim için neticede herkesin kağıdı farklı şekillere bürünür. böylece hayatın sırrını çözmüş gibi bakın kağıtlarınıza der ve iletişimin öneminden dem vururum.
arkasına bir askerlik hikayesi de eklerim ki tam olsun nedir bu şöyle ki, yaz ayında hava çok sıcak komutanın misafiri var falan. komutan ere git büfeden iki frigo al gel der ama emir tekrarı almaz. 1 saat geçer er yok ortada, 2 saat geçer komutan iyice meraklanmıştır. er kan ter içinde elinde bir kriko ile geri döner ve komutandan ikinci krikoyu bulamadığı için özür diler falan. yani emir tekrarı, iletişim, görev verdiğin kişini görevini tam anlayıp anlamadığı önemlidir.
neyse sözüm ona iletişim sorunu çektiğimiz bir gmy de eğitimde. adam takmış şirket içi mailleşmelerde bile bilgilerinize arz ederim densin hatta onu geçtim eleman statündeki kişi hazırladığı işi bağlı bulunduğu gmy ye mail atsın. o da bana atsın vs. diye. tam anlamıyla bir hiyerarşi yaratıyor ama bunun iletişim kopukluğuna ve işleri aksattığını anlamıyor. odun yani senin anlayacağın..
neyse eğitimde o da gözlerini kapadı, kağıdını katladı, yırttı falan. herkesin gözlerini açtırdım ve kağıtlarının birbirlerinin görmesi için havaya kaldırttım. bu gmy ye şunu söyledim ; sayın bilmemne beyin dikkatine, kağıdınızı havaya kaldırıp bakmanızı, diğer kağıtlarla karşılaştırmanızı ve hayatın sırrı olan iletişimin önemimi kavramanızı bilgilerinize arz ederim saygılarımla mey. ne mi oldu dersiniz uyandım haha..keşke...birgün..
eğitimciler bilir kağıt kullanılarak oynanan ve iletişimin tek tönlü olmasının ne gibi sonuçlar doğuracağını anlatan bir oyun vardır. katılımcılardan 10 - 15 saniye kadar gözlerini kapatmaları istenir ve daha önce verdiğiniz kağıdı önce ikiye katlamaları sonra sağdan bir parça sonra soldan bir parça koparmalarını tekrar ikiye katlayıp sol üst köşeden bir parça koparmalarını söylerim. ama net komutlar vermediğim için neticede herkesin kağıdı farklı şekillere bürünür. böylece hayatın sırrını çözmüş gibi bakın kağıtlarınıza der ve iletişimin öneminden dem vururum.
arkasına bir askerlik hikayesi de eklerim ki tam olsun nedir bu şöyle ki, yaz ayında hava çok sıcak komutanın misafiri var falan. komutan ere git büfeden iki frigo al gel der ama emir tekrarı almaz. 1 saat geçer er yok ortada, 2 saat geçer komutan iyice meraklanmıştır. er kan ter içinde elinde bir kriko ile geri döner ve komutandan ikinci krikoyu bulamadığı için özür diler falan. yani emir tekrarı, iletişim, görev verdiğin kişini görevini tam anlayıp anlamadığı önemlidir.
neyse sözüm ona iletişim sorunu çektiğimiz bir gmy de eğitimde. adam takmış şirket içi mailleşmelerde bile bilgilerinize arz ederim densin hatta onu geçtim eleman statündeki kişi hazırladığı işi bağlı bulunduğu gmy ye mail atsın. o da bana atsın vs. diye. tam anlamıyla bir hiyerarşi yaratıyor ama bunun iletişim kopukluğuna ve işleri aksattığını anlamıyor. odun yani senin anlayacağın..
neyse eğitimde o da gözlerini kapadı, kağıdını katladı, yırttı falan. herkesin gözlerini açtırdım ve kağıtlarının birbirlerinin görmesi için havaya kaldırttım. bu gmy ye şunu söyledim ; sayın bilmemne beyin dikkatine, kağıdınızı havaya kaldırıp bakmanızı, diğer kağıtlarla karşılaştırmanızı ve hayatın sırrı olan iletişimin önemimi kavramanızı bilgilerinize arz ederim saygılarımla mey. ne mi oldu dersiniz uyandım haha..keşke...birgün..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar