bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
(bkz: ben sana yazar olamazsın demedim selebriti olamazsın dedim) *
üniversite mezunu, aynı zamanda master yapıyor, kalifiye bir eleman olmanın yanısıra 10 parmak klavye kullanabiliyor, boy desen boy pos desen pos, kilo desen maşallah hah bir de yazar. daha ne olsun diyosanız ayrıca dolma sarabiliyor, örgü örebiliyor en önemlisi kumaş pantolanu jilet gibin ütülüyor ha bir de arada akademik çalışmalar yapıyor ama o kadar da önemli değil o. her eve lazım selebrity.
(#807998) bir nevi mrs proper
selebriti konusunda pek bir nam yürüten yazar.. herkes bu yazarLa iLgiLeniyor.. ama bende selebritiyim, bende üniversite okudum neden benimLe muhabbet etmiyorsunuz.. *
ahanda şuraya yazıyorum daha hiç çaylak olmamış yazar. diyorum ki hayatım çok monoton geçiyor böyle kurallara saygılı, efendi falan.. lan çaylak olunca karizma yapıyormuşsun yeni öğrendim şimdi başlıklardan falan. ve diyorum ki kerkenez moderasyon beni çaylak yap ehehe.
edit : hahah şakacı moderasyon beni 3 saniyeliğine çaylak yaptı. 3 saniye karizmama kısa geldi be ehaha.
edti büdüt : o 3 saniye içinde tüm hayatım gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti. böle kalbim hızlı hızlı çarpmaya başlayacaktı ki süre bitti. ehah ağız dadıylan bir şok yaşatmadınız adama be.
edit : hahah şakacı moderasyon beni 3 saniyeliğine çaylak yaptı. 3 saniye karizmama kısa geldi be ehaha.
edti büdüt : o 3 saniye içinde tüm hayatım gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti. böle kalbim hızlı hızlı çarpmaya başlayacaktı ki süre bitti. ehah ağız dadıylan bir şok yaşatmadınız adama be.
Tesisleri Bilecik te olan içki fabrikasi.
saçma sapan başlıklara nasıl cevap yazılması gerektiğini bilen yazar ...
diğer açılanlar ve yazılanlar entry se o hahahaha hayli hayli entrydir hatta şukelalıktır...
diğer açılanlar ve yazılanlar entry se o hahahaha hayli hayli entrydir hatta şukelalıktır...
birilerine daldı dalacak diye beklediğim yazar kişisi.
agresif ama suyuna gitmek lazım valla yoksa kodu mu oturtur gibi geldi bana!
aman aman..*
agresif ama suyuna gitmek lazım valla yoksa kodu mu oturtur gibi geldi bana!
aman aman..*
ayran yapmaya gitti dönecek az sonra
edit : döndü. öyle değil lan ne fesatsın geri döndü manasında ehe. tansiyonum düşmüş lan o denli sinir sitres sahibi yapmış beni uzun havalar...
edit : döndü. öyle değil lan ne fesatsın geri döndü manasında ehe. tansiyonum düşmüş lan o denli sinir sitres sahibi yapmış beni uzun havalar...
(bkz: mey dı fors bi vit yu)
bugüne kadar çaylak olmadı da biz nasıl olduk lan diye şaşırtan yazar. üç saniyeliğine çaylak yapmışlar rahatladım gibin. *
(bkz: evli ve çocuklu)
sağolsun varolsun misafirperverlik konusunda istanbul'da liste başı olan kişi. enişteyle beraber bursa ekibini evlerine davet etmişlerdir. lakin kendisinin bu teklifini, bursa ekibinden ertesi gün işi olan bazı yazarlardan dolayı kabul edememişizdir.
isterdim ki uçankuş programı için evinin kapılarını ilk kez açan ünlüler gibi, montajelemani kameraman olup görüntü alsın, ben de kendisine ve enişteye insanların merak ettiği soruları sorayım. ama ne yapalım kısmet değilmiş, başka sefere inşallah.
farkındaysa yiyemediği tavuk dürümü söylemiyorum. devedikeni'ne dua etsin.. *
isterdim ki uçankuş programı için evinin kapılarını ilk kez açan ünlüler gibi, montajelemani kameraman olup görüntü alsın, ben de kendisine ve enişteye insanların merak ettiği soruları sorayım. ama ne yapalım kısmet değilmiş, başka sefere inşallah.
farkındaysa yiyemediği tavuk dürümü söylemiyorum. devedikeni'ne dua etsin.. *
Bir kırmızı karanfil, bir siyah karafakidir. Eniştenin ellerinde bardak, kendi ellerinde şaraptır. Hayyamdır. Nesimidir. Gayrı resmidir...
divan edebiyatında sıkça kullanılan maddi olarak şarap anlamına gelen, manevi olarak ise aşk şarabı manası ile tasavvufi bir özellik gösteren ve şairin allaha olan sevgisini göstermek amacıyla kullandığı arapça sözcük.
(bkz: Bebek) semtinde eskiden yer alan, ufak bir bar.
zirve münasebeti iLe tanştığımız yazar.. benim anakartımın yanması sebebiyLe pek fazLa muhabbet edememişizdir.. Laf atmaLarına hiç konuşmadan kafa haraketLeri iLe cevap vermişimdir.. bir daha ki zirvede gerçek tucimania iLe tanışmasını dilerim.. çok eğLenceLidir kerata..
(bkz: tekirdağ)
fasıl zirvesinde kendilerini bir anda ailecek yanıbaşında bulduğum kimsedirler kendileri. öasa düzeneğinde organizasyonca oturtulduğum yer itibariyle yalnızca yanıma gelenlerle iletişime geçebildiğimden kendileriyle tanışma-görüşme şerefine erişmişimdir. ancak kendileri üç cümleden ikisinde bana masada meze bırakmadığım için sitem etmektelerdi. dedim o kadar ya diğer masadaki mezeler öyle duruo getirin buraya dinletemedim. hem zaten iki kaşık meze vardı sofrada onu tüketmişim çok mu görürsünüz bunu efendim? kaldı ki siz bizler paşa paşa evimizin yolunu tutar iken dürüm-midye organizasyonunda devam etmemiş misinizdir? zaten o bostancı sahilindeki devam olayında gözüm kalmıştır, bari rakı masasında duran 3-5 parça şeyi bana çok görmeyesinizdir... * * *
seda sayan ile bir bağlantısı mı var acaba diye düşünmeden edemediğim yazar. bir insan bu kadar mı sahneden inmez, üstelik devamlı kendini över. tamam buldum ben, kesin seda sayan'ın amca oğlu bu. bir de eniştemizle gelmiştir zirveye, bir güzel, bir şeker ikililer, valla izle izle dur. çok gıcıktım, bostancıda tavuk dürümünü yemeyip bana verdi ama hala gıcığım. enişteyi sevdim ama çok.
herkesin aradığı enişteyi bulmuş, aykırı gözüken ama olmayan yazar. içtiği mey'in mantarı şahsımdadır, açık arttırmayı 150 ytl'den açmışımdır.
ultra süper animasyonlu gösterili iş yerim karşısında şoka düşmüştür. kendisine en kısa zamanda çift kişilik bir davetiye göndereceğim. bir dahaki hafta iş yerinde mesai saatleri içerisinde demet akalın konseri olacak ona gönderirim.
nihayet tekrar yazar bu sefer 3 sn den uzun sürdü ama bozuldum.
depresif hallere bürünmüş yazar. nasıl oluyorsa karalara bürünmek gibi birşey herhalde. hayat beni geriyor ben de hayatı, yuvarlanıp gidiyoruz işte. fiziki yorgunluktan ziyade ruhi yorgunluğunun farkındaki bünyemin c vitaminiyle kaldıramayacağı bir sıkıntı..of ne tuhaf bu camların arkasından bakmak...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar