bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- burç saçmalığı6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- frenkler2
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- yaz aşkı bulamamak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- biz arap değiliz biz türk üz8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
https://www.haberjet.com/...aron-ele-gecirildi-137399
tatlı değil miydi bu ya, joker bir kelime galiba, makaraya alınan herşeye mi deniyor, yine cahil kaldım . ast,
tatlı değil miydi bu ya, joker bir kelime galiba, makaraya alınan herşeye mi deniyor, yine cahil kaldım . ast,
Duş jeli aroması bile olacak kadar sükse olmuş gereksiz pahalı tatlımsı.
Renkli ve aromatik mini luppo orijinal ismiyle halley. Namı diğer izolasyon malzemesi
Bir aralar büyük bir hevesle almıştım tam bir hayal kırıklığıydı. Ya da benim beklentim çok yüksekti.
Hiç yemedim ucuz olsa alırdım fiyatı diğer tatlılardan yüksek. Şuan masterchefte yapılıyor.
Tadını bir türlü beğenemiyorum ya .
görsel
acıbadem kurabiyesinin gıda boyasına bulanmış hali olan gereksiz yiyecek.bir de utanmadan bunu fahiş fiyatlara satıyorlar ya,neyse.
acıbadem kurabiyesinin gıda boyasına bulanmış hali olan gereksiz yiyecek.bir de utanmadan bunu fahiş fiyatlara satıyorlar ya,neyse.
basit görünen ama yapımı zor olan, pahalı fransız menşeli kurabiye.
temeli badem unudur, pahalı olmasının ilk sebebi bu. sevimli renklerde olması da ünlenmesini kolaylaştırdı.
bir aralar pastacılığa merak saldım, tarifleri araştırdım ama benlik değildi. Makaron yapmak "babağğ badem unu diyom yuaa" diye çığlık atmamayı gerektiriyor. abim yapmamı istemişti ama tüm saygımla "ben o işe bulaşırsam aklımı kaybederim, çok ince iş" dedim. kendisi yapmayı denedi. yapamadı.
mahalle pastanelerimizin bu işin altından kalkamayacağını düşünüyorum. çok iyi olan bir pastaneye de denk gelmedim, dilimi riske atmamak için, hiç yemedim.
onun yerine acıbadem kurabiyesi alıp, görsellerden Makaron diye aratıp onlara bakarken ağlayarak kurabiye yiyorum. ühü.
belki bir gün izmir'de üstüme güzel Makaronlar atarlar, ben de tadarım. kim bilir?
temeli badem unudur, pahalı olmasının ilk sebebi bu. sevimli renklerde olması da ünlenmesini kolaylaştırdı.
bir aralar pastacılığa merak saldım, tarifleri araştırdım ama benlik değildi. Makaron yapmak "babağğ badem unu diyom yuaa" diye çığlık atmamayı gerektiriyor. abim yapmamı istemişti ama tüm saygımla "ben o işe bulaşırsam aklımı kaybederim, çok ince iş" dedim. kendisi yapmayı denedi. yapamadı.
mahalle pastanelerimizin bu işin altından kalkamayacağını düşünüyorum. çok iyi olan bir pastaneye de denk gelmedim, dilimi riske atmamak için, hiç yemedim.
onun yerine acıbadem kurabiyesi alıp, görsellerden Makaron diye aratıp onlara bakarken ağlayarak kurabiye yiyorum. ühü.
belki bir gün izmir'de üstüme güzel Makaronlar atarlar, ben de tadarım. kim bilir?
gözümde çiçek buketi gibidir sebebi ise taşaklı sevgilisi olan kızların aldığı renkli hediyelerdir.
beze kıvmında pasta izlenimi veren bir tatlı türü olup rengarenktirler.
son zamanlarda her yerde denk geldiğim fakat denemediğim şey. (kurabiye mi nedir tam emin değilim)
Hiç yemedim ama canım çekti gece gece resmini görünce tatlısı.
Bi espirisi olmayan kurabiyemsi iğrenç bi tatlı.
Yemeyenler hiç bir şey kaybetmiyor.
Yemeyenler hiç bir şey kaybetmiyor.
Sıcakla büzülüp kabloyu saran elemandır.
Bugün yaklaşık 45 dk elektrik-elektronikçi gezdim.
Bugün yaklaşık 45 dk elektrik-elektronikçi gezdim.
Böyle bir yabanci şarkı vardı sanki Makaron Makaron diye. Komikti.
Peçeteyle sunularak rezil edilen tatlı.
Yumurta beyazı bazlı aromalı küçük bezelerdir.
Kurabik değildir çünkü buğday unu kullanılarak yapılmaz.
Yumurta beyazı bazlı aromalı küçük bezelerdir.
Kurabik değildir çünkü buğday unu kullanılarak yapılmaz.
Pahalı olmasının sebebi sadece badem unu kullanılarak yapılmasıdır.
Kabuğu soyulmuş Bademi un haline getirip şeker ve yumurta akıyla çırpıyorsunuz. Kıvam alması için Yumurtanın oda sıcaklığında olması önemli.
Renkli görüntü için boya kullanılıyor. Ben Kakao tercih ediyorum.
Kabuğu soyulmuş Bademi un haline getirip şeker ve yumurta akıyla çırpıyorsunuz. Kıvam alması için Yumurtanın oda sıcaklığında olması önemli.
Renkli görüntü için boya kullanılıyor. Ben Kakao tercih ediyorum.
(bkz: Ünal Kaplan)
Bildiğimiz bezenin burjuvalaşmış boyutu .
fiyatını hak etmeyen yiyecekler sıralamasında ilk sırayı alır.
Sırf renkli renkli görüntüsü ve çeşitli aromaları var diye abartıldıkça abartılan tumblr girl gıdası. Tadı rezalet ve yapaydır, bildiğiniz düz acıbadem kurabiyesinin yanında oldukça manasızdır. Kocişkosunun aşkitosu sunumlarında sevimli görünmekten başka hiçbir işe yaramaz. Bomboş gıda bommboş.
Bugün istanbul da sıradan bir semtte ortalams üstü ve zincir olmayan bir pastanede kg fiyatının 120 tl olduğunu öğrendiğim tatlı.
Manyaklık lan demek ki divan pastanesinden falan almaya kalksak bankadan kredi çekmemiz falan gerekecek.
Manyaklık lan demek ki divan pastanesinden falan almaya kalksak bankadan kredi çekmemiz falan gerekecek.
içinde kullanılan yumurta akının bayatlaması tavsiye (!) edilen, gıda boyasına gark olmuş her şeyiyle yapay tanımlanamayan bir şey. Kurabiye dersem rahmetli anneannemin kemikleri sızlar çünkü.
Tüm mesele 1 TL Lik şeyin 5 TL ye satılması ve bizim milletin gerçek manada kaz kafalı olması. Bu ucube niye böyle tuttu sorusunun tek cevabı budur.
Tüm mesele 1 TL Lik şeyin 5 TL ye satılması ve bizim milletin gerçek manada kaz kafalı olması. Bu ucube niye böyle tuttu sorusunun tek cevabı budur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar