bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- 0 0 75
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 2026 dünya kupası15
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
https://www.haberjet.com/...aron-ele-gecirildi-137399
tatlı değil miydi bu ya, joker bir kelime galiba, makaraya alınan herşeye mi deniyor, yine cahil kaldım . ast,
tatlı değil miydi bu ya, joker bir kelime galiba, makaraya alınan herşeye mi deniyor, yine cahil kaldım . ast,
Duş jeli aroması bile olacak kadar sükse olmuş gereksiz pahalı tatlımsı.
Renkli ve aromatik mini luppo orijinal ismiyle halley. Namı diğer izolasyon malzemesi
Bir aralar büyük bir hevesle almıştım tam bir hayal kırıklığıydı. Ya da benim beklentim çok yüksekti.
Hiç yemedim ucuz olsa alırdım fiyatı diğer tatlılardan yüksek. Şuan masterchefte yapılıyor.
Tadını bir türlü beğenemiyorum ya .
görsel
acıbadem kurabiyesinin gıda boyasına bulanmış hali olan gereksiz yiyecek.bir de utanmadan bunu fahiş fiyatlara satıyorlar ya,neyse.
acıbadem kurabiyesinin gıda boyasına bulanmış hali olan gereksiz yiyecek.bir de utanmadan bunu fahiş fiyatlara satıyorlar ya,neyse.
basit görünen ama yapımı zor olan, pahalı fransız menşeli kurabiye.
temeli badem unudur, pahalı olmasının ilk sebebi bu. sevimli renklerde olması da ünlenmesini kolaylaştırdı.
bir aralar pastacılığa merak saldım, tarifleri araştırdım ama benlik değildi. Makaron yapmak "babağğ badem unu diyom yuaa" diye çığlık atmamayı gerektiriyor. abim yapmamı istemişti ama tüm saygımla "ben o işe bulaşırsam aklımı kaybederim, çok ince iş" dedim. kendisi yapmayı denedi. yapamadı.
mahalle pastanelerimizin bu işin altından kalkamayacağını düşünüyorum. çok iyi olan bir pastaneye de denk gelmedim, dilimi riske atmamak için, hiç yemedim.
onun yerine acıbadem kurabiyesi alıp, görsellerden Makaron diye aratıp onlara bakarken ağlayarak kurabiye yiyorum. ühü.
belki bir gün izmir'de üstüme güzel Makaronlar atarlar, ben de tadarım. kim bilir?
temeli badem unudur, pahalı olmasının ilk sebebi bu. sevimli renklerde olması da ünlenmesini kolaylaştırdı.
bir aralar pastacılığa merak saldım, tarifleri araştırdım ama benlik değildi. Makaron yapmak "babağğ badem unu diyom yuaa" diye çığlık atmamayı gerektiriyor. abim yapmamı istemişti ama tüm saygımla "ben o işe bulaşırsam aklımı kaybederim, çok ince iş" dedim. kendisi yapmayı denedi. yapamadı.
mahalle pastanelerimizin bu işin altından kalkamayacağını düşünüyorum. çok iyi olan bir pastaneye de denk gelmedim, dilimi riske atmamak için, hiç yemedim.
onun yerine acıbadem kurabiyesi alıp, görsellerden Makaron diye aratıp onlara bakarken ağlayarak kurabiye yiyorum. ühü.
belki bir gün izmir'de üstüme güzel Makaronlar atarlar, ben de tadarım. kim bilir?
gözümde çiçek buketi gibidir sebebi ise taşaklı sevgilisi olan kızların aldığı renkli hediyelerdir.
beze kıvmında pasta izlenimi veren bir tatlı türü olup rengarenktirler.
son zamanlarda her yerde denk geldiğim fakat denemediğim şey. (kurabiye mi nedir tam emin değilim)
Hiç yemedim ama canım çekti gece gece resmini görünce tatlısı.
Bi espirisi olmayan kurabiyemsi iğrenç bi tatlı.
Yemeyenler hiç bir şey kaybetmiyor.
Yemeyenler hiç bir şey kaybetmiyor.
Sıcakla büzülüp kabloyu saran elemandır.
Bugün yaklaşık 45 dk elektrik-elektronikçi gezdim.
Bugün yaklaşık 45 dk elektrik-elektronikçi gezdim.
Böyle bir yabanci şarkı vardı sanki Makaron Makaron diye. Komikti.
Peçeteyle sunularak rezil edilen tatlı.
Yumurta beyazı bazlı aromalı küçük bezelerdir.
Kurabik değildir çünkü buğday unu kullanılarak yapılmaz.
Yumurta beyazı bazlı aromalı küçük bezelerdir.
Kurabik değildir çünkü buğday unu kullanılarak yapılmaz.
Pahalı olmasının sebebi sadece badem unu kullanılarak yapılmasıdır.
Kabuğu soyulmuş Bademi un haline getirip şeker ve yumurta akıyla çırpıyorsunuz. Kıvam alması için Yumurtanın oda sıcaklığında olması önemli.
Renkli görüntü için boya kullanılıyor. Ben Kakao tercih ediyorum.
Kabuğu soyulmuş Bademi un haline getirip şeker ve yumurta akıyla çırpıyorsunuz. Kıvam alması için Yumurtanın oda sıcaklığında olması önemli.
Renkli görüntü için boya kullanılıyor. Ben Kakao tercih ediyorum.
(bkz: Ünal Kaplan)
Bildiğimiz bezenin burjuvalaşmış boyutu .
fiyatını hak etmeyen yiyecekler sıralamasında ilk sırayı alır.
Sırf renkli renkli görüntüsü ve çeşitli aromaları var diye abartıldıkça abartılan tumblr girl gıdası. Tadı rezalet ve yapaydır, bildiğiniz düz acıbadem kurabiyesinin yanında oldukça manasızdır. Kocişkosunun aşkitosu sunumlarında sevimli görünmekten başka hiçbir işe yaramaz. Bomboş gıda bommboş.
Bugün istanbul da sıradan bir semtte ortalams üstü ve zincir olmayan bir pastanede kg fiyatının 120 tl olduğunu öğrendiğim tatlı.
Manyaklık lan demek ki divan pastanesinden falan almaya kalksak bankadan kredi çekmemiz falan gerekecek.
Manyaklık lan demek ki divan pastanesinden falan almaya kalksak bankadan kredi çekmemiz falan gerekecek.
içinde kullanılan yumurta akının bayatlaması tavsiye (!) edilen, gıda boyasına gark olmuş her şeyiyle yapay tanımlanamayan bir şey. Kurabiye dersem rahmetli anneannemin kemikleri sızlar çünkü.
Tüm mesele 1 TL Lik şeyin 5 TL ye satılması ve bizim milletin gerçek manada kaz kafalı olması. Bu ucube niye böyle tuttu sorusunun tek cevabı budur.
Tüm mesele 1 TL Lik şeyin 5 TL ye satılması ve bizim milletin gerçek manada kaz kafalı olması. Bu ucube niye böyle tuttu sorusunun tek cevabı budur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar