bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalist dünya19
- birsin allahım2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- özlü sözler5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- galatasaray lobisi11
- kendi kendine gülmek2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 27 haziran 20262
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- ktç abinin çaylak olması5
Onu hükümete sor mq.
Din kültürü öğretmeni ve imam alımını çok yapıp tarih öğretmeni alımını az yapan ben değilim.
Hangi hükümet neye değer veriyorsa onun alımını fazla yapar.
Ayrıca emekli öğretmenler piyasadan alınmalı....
Bu sadece bir örnek. Daha neler var.
Din kültürü öğretmeni ve imam alımını çok yapıp tarih öğretmeni alımını az yapan ben değilim.
Hangi hükümet neye değer veriyorsa onun alımını fazla yapar.
Ayrıca emekli öğretmenler piyasadan alınmalı....
Bu sadece bir örnek. Daha neler var.
Bomboş olan bir sınav. Bu sınavın amacı bence boş vakti değerlendirmek. Genel kültürümüz artsın diye. Aksi takdirde ne olduğu belirsiz bir sınav.
Memurların zamanında gençliğini çürüttüğü sınav.
Herkes dinleyerek öğrenmek zorunda mı kardeş, yıl olmuş 2023 hala herkesin aynı çeşit zekada olduğunu düşünenler var.
yıl olmuş 2023 hala şundan umudunu kesmeyenler var.
hiç çalışmadan 100 aldığım sınav. sorular basitti bence açık ve net.
kpss için hazırlanmış youtube videoları ve test kitapları var. Kendiniz de program yapıp telegram gruplarına katılarak çalışabilirsiniz.
Coğrafya için kesinlikle nitelikli bir harita kullanın. O haritadaki dağ, ova, plato, nehir, göl, sanayi tesisleri, madenler vs. Her detayı görsel olarak kalan üç ayda ezberleyin. Kolay diye baside almayın zira size göre bunları ezberlemek o kadar kolay olsaydı kpss'ye girip devlet memurluğu kovalamazdınız. Seviyenizin bilincinde çalışın.
Sağlık personelleri dışında emekli olanların yerine memur alınacakmış artık.
ÖSYM, 2023 KPSS Genel Kültür ve Genel Yetenek oturumlarının her biri için 150 TL, Alan bilgisi her bir oturumu için 100 TL, ÖABT için de 150 TL sınav ücreti almıştı.
2024 yılında ise bu ücreti Genel Yetenek ve Genel Kültür oturum ücretini 350 TL'ye, Alan Bilgisi oturum ücretini 235, ÖABT ücretini de 350 TL'ye çıkardı.
Öğretmenler, KPSS'ye 1400 TL,
Kariyer memurluk sınavlarına girmek isteyenler (Alan Bilgisi'nden 3 oturuma girmesi durumunda) 1410 TL,
Memur olmak isteyenler de 700 TL ücret ödemek zorunda kalacak.
https://www.memurlar.net/...rine-buyuk-zam-yapti.html
2024 yılında ise bu ücreti Genel Yetenek ve Genel Kültür oturum ücretini 350 TL'ye, Alan Bilgisi oturum ücretini 235, ÖABT ücretini de 350 TL'ye çıkardı.
Öğretmenler, KPSS'ye 1400 TL,
Kariyer memurluk sınavlarına girmek isteyenler (Alan Bilgisi'nden 3 oturuma girmesi durumunda) 1410 TL,
Memur olmak isteyenler de 700 TL ücret ödemek zorunda kalacak.
https://www.memurlar.net/...rine-buyuk-zam-yapti.html
Öğretmenler ne alaka 1400 TL anlamadım?
350 TL genel kültür genel yetenek,
350 TL eğitim bilimleri,
350 TL ÖABT..
Eee, 1050 TL etti.
Öğretmenler öğretmenlik alan sınavına giriyor, normal alan sınavı ne alaka?
350 TL genel kültür genel yetenek,
350 TL eğitim bilimleri,
350 TL ÖABT..
Eee, 1050 TL etti.
Öğretmenler öğretmenlik alan sınavına giriyor, normal alan sınavı ne alaka?
Yarrak gibi sınav!
iyi geçiriyorlar.
Memur alımı azaltıldı ya iyice zorlaştırıldı...
Gerçekten emek vererek Okuyanı özel sektöre mahkum edip torpille kamuya yerleşenlerin cirit attığı düzenin yedi ceddini!...
iyi geçiriyorlar.
Memur alımı azaltıldı ya iyice zorlaştırıldı...
Gerçekten emek vererek Okuyanı özel sektöre mahkum edip torpille kamuya yerleşenlerin cirit attığı düzenin yedi ceddini!...
(#47072753).
Vay keşke bende senin gibi yapabilseydim güzel bir yaz geçirirdim.
Ben güvenmiyorum bu sınava.
ileri de işsizlik çekip ev de kalacağız
Sonra emekli maaşı yetmeyip te
Aç kalacağız.
Ak partiye oy verenin beyni yoktur.
Napalım makarna verirler artık.
Bana öyle geliyor
Herkese öyle gelecek diye bir kaide yok tabi.
Vay keşke bende senin gibi yapabilseydim güzel bir yaz geçirirdim.
Ben güvenmiyorum bu sınava.
ileri de işsizlik çekip ev de kalacağız
Sonra emekli maaşı yetmeyip te
Aç kalacağız.
Ak partiye oy verenin beyni yoktur.
Napalım makarna verirler artık.
Bana öyle geliyor
Herkese öyle gelecek diye bir kaide yok tabi.
Akape el atmadan önce mantıklı bir sınavdı. Yüksek puan alan atanıyordu. Mülakat denen torpil fragmanını çıkardılar ve bu sınavı da bok ettiler. Kendi yandaşlarını atarlarken bu sene memur alımı az olacak dediler. Kanını silktiğimin çocukları. Akçomarlar yüzünden her şey boka attı.
1)75 puan barajı getirilmeli.
2)Bu puana ulaşan herkes memur aday sistemine kaydedilmeli. Puanın geçerliliği 10 sene olmalı.
3)Sistemdeki aday memurlar eğitimlerine uygun pozisyonlara yıllarca her alımda tercih yapmalı.
4)Aynı kadroyu tercih eden kişiler arasında kura çekilmeli.
Bu sayede masa başında geberip 99 alıp atanamayan insanlar olmaz.
Adam orta ölçek çalışır barajı geçer. Bir memurun sahip olması gereken genel kültüre sahibim der.
Ardından bir yandan kura sonucundan umudunu korurken diğer yandan iş hayatina atılır.
Abi gerekirse paspas atar ama para kazanır, evlenir, çocuk buyutur. Kütüphanede beş sene geçirip intihar etmez.
2)Bu puana ulaşan herkes memur aday sistemine kaydedilmeli. Puanın geçerliliği 10 sene olmalı.
3)Sistemdeki aday memurlar eğitimlerine uygun pozisyonlara yıllarca her alımda tercih yapmalı.
4)Aynı kadroyu tercih eden kişiler arasında kura çekilmeli.
Bu sayede masa başında geberip 99 alıp atanamayan insanlar olmaz.
Adam orta ölçek çalışır barajı geçer. Bir memurun sahip olması gereken genel kültüre sahibim der.
Ardından bir yandan kura sonucundan umudunu korurken diğer yandan iş hayatina atılır.
Abi gerekirse paspas atar ama para kazanır, evlenir, çocuk buyutur. Kütüphanede beş sene geçirip intihar etmez.
Karbamazepin seni ösym'nin başına getirmeliler dostum, yıllarca milletin peşinden heba olduğu kpss bilmecesini çözmüşsün. Harbiden içim soğudu lan, bir hayallere daldım falan, 12 sene özel sektörde çalışmış ve posası çıkmış biri olarak söylüyorum bugün deseler ki formaldehit seni bu üstün çabalarından dolayı kamuya davet ediyoruz, bundan sonra hayatına devlet memuru olarak devam edeceksin, yemin ediyorum bak yemin ediyorum 1 saniye bile düşünmem, kaldı ki en yüksek dereceden mühendisin aldığı maaştan fazla alıyorum şu an, koşa koşa giderim.
memurluğa giriş sınavı da denilebilir, zor bir sınav kimse kolay olduğunu söyleyemez. tuvalette bile kpss kitaplarıyla test çözerek atanmış öğretmen arkadaşlarım var. önce çile çekip sonra sefa sürülüyor,bu işler böyle.
Ataması az bölümdeyseniz boşuna çalışmayın la, siz sabah akşam çalışırken birilerine soruları dağıtıyorlardır. Dağıtsalar bunlar yine 100 puan alamaz da neyse. Gerçi Amir olunca da bir bok olmuyor bu ülkede. biz de geçtik o yollardan,
64 mü 67 mü almıştım hatırlamıyorum.
tarihim eskiden iyidi ama
eskisi gibi yapamıyorum
yani 17 yaşımdaki gibi
hızlı olacağım diye yanlış oluyor
sabah sabah uykudan uyanıp
sınav olunca kafa çalışmıyor sanki
öğlen olsa olmaz mıydı erken yatardım
tarihim eskiden iyidi ama
eskisi gibi yapamıyorum
yani 17 yaşımdaki gibi
hızlı olacağım diye yanlış oluyor
sabah sabah uykudan uyanıp
sınav olunca kafa çalışmıyor sanki
öğlen olsa olmaz mıydı erken yatardım
Ekpss olanına ben de seneye girebilirmişim.
KPSS, 2002 yılında dönemin başbakanı Bülent Ecevit tarafından devlet memurluğunda torpili engellemek amaçlı çıkarılmış ilgili sınavdır ve açılımı Kamu Personeli Seçme Sınavı'dır. KPSS, ilkin 1999'daDMS(Devlet Memurluğu Sınavı) adıyla çıksa da 2002 yılında şu anki son şeklini almıştır.
Gerçi AKP döneminde de Fetöcüler, 2010'da KPSS sorularını çaldı.
görsel
Gerçi AKP döneminde de Fetöcüler, 2010'da KPSS sorularını çaldı.
görsel
sınavı 570 lira olmuş amk.
Gereksiz bir sınavdır.
Neden işe girmek için sınava girelim ki!
Mezun olmak neye yetmiyor!
Amerika ve Avrupa'da böyle bir sınav yok.
Oralarda mezun olursan direkt iş sahibi oluyorsun.
Neden işe girmek için sınava girelim ki!
Mezun olmak neye yetmiyor!
Amerika ve Avrupa'da böyle bir sınav yok.
Oralarda mezun olursan direkt iş sahibi oluyorsun.
Kazansan ne olacak mülakatta kaybediyorsun zaten. Beş senedir atama bekleyen beden eğitimi öğretmeni tanıdığım var çocuk işsizlikten geçen sene sağlık bakanlığının kura ile aldığı hademelik ilanına başvurmuştu. Tabiki orada da seçilemedi.
kamu
personeli
seçme
sınavı
seçmece bunlar seçmece
kraliçe de burdan aldı
tatmadan geçme pişman olursun
yiyen şişman yemeyen bin pişman.
personeli
seçme
sınavı
seçmece bunlar seçmece
kraliçe de burdan aldı
tatmadan geçme pişman olursun
yiyen şişman yemeyen bin pişman.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar