bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- anın görüntüsü22
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- sosyal medya aranmaktır2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- genç görünmeye çalışmak2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- kadir inanır22
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek6
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- mustafa kemal atatürk7
- en son ne yediniz2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- aşk5
1.
Hayrettin’in youtube kanalında yayınladığı show programının adıdır.
Akşam akşam çok iyi geldi. Tavsiye ederim dostlar..
Ent.
Hayrettin’in youtube kanalında yayınladığı show programının adıdır.
Akşam akşam çok iyi geldi. Tavsiye ederim dostlar..
Ent.
bazı bölümleri fazla cıvık ve seviyesiz gibi gelebilir ama yine de son zamanlarda ilaç gibi geldi.
teyzeler ve 14 şubat bölümleri harikaydı. adamın internet dünyasındaki unutulmuş tipleri bulup getirebilmesi inanılmaz. neredeyse sosyal medya capslerinde denk gelinen viral olan herkesi kanlı canlı gördük.
benim adım cafer, 4380 dayı, apaçi mustafa, kandıralı ferdi... kimler kimler, yeni ve daha ofansif mizahlı bir beyaz show.
teyzeler ve 14 şubat bölümleri harikaydı. adamın internet dünyasındaki unutulmuş tipleri bulup getirebilmesi inanılmaz. neredeyse sosyal medya capslerinde denk gelinen viral olan herkesi kanlı canlı gördük.
benim adım cafer, 4380 dayı, apaçi mustafa, kandıralı ferdi... kimler kimler, yeni ve daha ofansif mizahlı bir beyaz show.
Ah cano hayrettin sen ne ettin :(( ben seni annen evde miiii deyişini o programını izleyen nesilim kaos da neyin nesii pek sevemedim:(( izlemiyorum..
Bayılıyorum bu programa ya.
Ülkemizin delilerine zaten özel bir ilgim var.
Hepsi bir arada.
Ülkemizin delilerine zaten özel bir ilgim var.
Hepsi bir arada.
Büyük iş olan program. O kadar adamı bir araya getirip idare etmek gerçekten zor. Evet.
ulan bakamıyorum ya. başkası adına utanmak, doğuştan kusurlu insanları sirk eğlencesine çevirmeleri falan. gördükçe insan olmanın ağır yükü biniyor omzuma. çok korkunç bir iş.
Delileri seviyorum.
Favori programım.
Favori programım.
Mizahı insanları küçük düşürme üzerine kurulu program.
Favori programım yav.
Ben de çok seviyorum.
Duyar kasanlara da ırmak kazuk girsin.
Duyar kasanlara da ırmak kazuk girsin.
sözlüğümüzden birkaç konuk alsa reytingleri ikiye katlar...
aynı mehmet ali erbil mantığında bir program sanıyordum fakat daha da naif bir yapıya sahip.
sanki ortada bir abi var ve çocuklarla eğleniyormuş hissi yarattı bende.
tabi bir çoğunuz "insan aşağılama var." diyebilirsiniz fakat ben o kadar bu programa hakim değilim. benim izlenimim basit ve yüzeysel şimdilik.
sanki ortada bir abi var ve çocuklarla eğleniyormuş hissi yarattı bende.
tabi bir çoğunuz "insan aşağılama var." diyebilirsiniz fakat ben o kadar bu programa hakim değilim. benim izlenimim basit ve yüzeysel şimdilik.
Kesinlikle aşağılama yok.
Herkes halinden memnun.
Hatta bu sayede de hayatları daha güzel ve maddi güçleri oluyor.
Her şeye olumsuz bakılmaz bu kadar.
O insanları da olduğu gibi izliyoruz zaten.
Ne var bunda?
Herkes halinden memnun.
Hatta bu sayede de hayatları daha güzel ve maddi güçleri oluyor.
Her şeye olumsuz bakılmaz bu kadar.
O insanları da olduğu gibi izliyoruz zaten.
Ne var bunda?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar