bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler4
- cik cik vs bik bik2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- pforzheim şu an 34 derece2
- demet evgar10
- bulla dava açmak2
- kayra2
Sonu yarak gibi olan güzel film.
Bir yıl sonra suçsuz olduğu nasıl anlaşıldı? Biranda o kadar insanın tepkisi nasıl söndürüldü? Klaranın yalan söyledim demesini takmadı anası babası da niye biranda ikna oldular. O boşluğu doldurmalıydı.
Konusu muhteşem. insanı gerim gerim geriyor ama sikimsonik bir finalle deli etti şahsen beni.
Yapacağınız filmi sikeyim. Ben gidiyorum.
Bir yıl sonra suçsuz olduğu nasıl anlaşıldı? Biranda o kadar insanın tepkisi nasıl söndürüldü? Klaranın yalan söyledim demesini takmadı anası babası da niye biranda ikna oldular. O boşluğu doldurmalıydı.
Konusu muhteşem. insanı gerim gerim geriyor ama sikimsonik bir finalle deli etti şahsen beni.
Yapacağınız filmi sikeyim. Ben gidiyorum.
içerisinde bir çok orospu çocuğunu, iftiracı piçi barındıran film. Ağzını siktimin yavşakları.
Konu falan güzel eyvallah ama yahu 8,2 alacak ne var bu filmde ? Senaryo baştan aşağı saçma, eksik, mantıksız. Detaylarını izlememiş arkadaşlar için spoiler da vereceğim.
Sinir bozucu, zaman kaybı bir film.
--spoiler--
1. Madem saygın bir kurumsunuz. Niye bir pedagog'a başvurmuyorsunuz ? O gelen göbekli amca pedagog değil ve çocuğa bariz yanlış yönlendirme yaptı.
2. Madem medeni bir şehir haksız yere işten çıkartıldığı için ve iade-i itibari için neden maddi manevi tazminat davası açılmadı ?
3. Madem medeni bir şehir, markette dayak yiyen adam niye polise gitmez ?
4. Bre geri zekalı ! Madem kafa atıp, koca adamı yıkabiliyorsun, ilk seferde karşı koysana !
5. Bre geri zekalılar ! 2 dakika önce dövdüğüz adam tekrar içeri girip sadece kafa attı diye niye adama alışveriş yapma imkanı tanıdınız ? 2 dakika önce el birliği ile adamı dövmüştünüz.
6. Kendisini zor zamanında yarı yolda bırakıp, sapık diyen sevgiliyle bir sene sonra tekrar birlikte olmak ne derece mantıklı ?
bunlar ilk aklıma gelenler ve daha niceleri var...
--spoiler--
Sinir bozucu, zaman kaybı bir film.
--spoiler--
1. Madem saygın bir kurumsunuz. Niye bir pedagog'a başvurmuyorsunuz ? O gelen göbekli amca pedagog değil ve çocuğa bariz yanlış yönlendirme yaptı.
2. Madem medeni bir şehir haksız yere işten çıkartıldığı için ve iade-i itibari için neden maddi manevi tazminat davası açılmadı ?
3. Madem medeni bir şehir, markette dayak yiyen adam niye polise gitmez ?
4. Bre geri zekalı ! Madem kafa atıp, koca adamı yıkabiliyorsun, ilk seferde karşı koysana !
5. Bre geri zekalılar ! 2 dakika önce dövdüğüz adam tekrar içeri girip sadece kafa attı diye niye adama alışveriş yapma imkanı tanıdınız ? 2 dakika önce el birliği ile adamı dövmüştünüz.
6. Kendisini zor zamanında yarı yolda bırakıp, sapık diyen sevgiliyle bir sene sonra tekrar birlikte olmak ne derece mantıklı ?
bunlar ilk aklıma gelenler ve daha niceleri var...
--spoiler--
Eğer filmde oynayan biri olsaydım tepkilerim marcus gibi olurdu. Çünkü ne kadar yerinde tepki varsa bu çocuk vermiştir. Hepinizi öldüreceğimler, neden yalan konuşuyorsun şırfıntılar verilmesi gereken tepkiler. Başrol muazzam döktürmüş filmdeki ince hesaplara zaten yukarılarda değinmişler ben izleyin derim küçük kıza da fazla sövmeyin benim gibi...
2012 danimarka yapımı, arşivimin en değerli yapımlarından biri. Dibine kadar ağır bir dram, etkileyici ve gerçek. 36 ödül sahibidir, yönetmenliğini thomas vinterberg yapmıştır. imdb notu 8.3 görsel
mads mikkelsen'e cannes'da en iyi erkek oyuncu ödülünü kazandırmıştır, zira harika bir performans sergilemişti.
Ne zaman izlesem, lucas'ın çaresizlikten en yakın arkadaşına yalvaran gözlerle baktığı sahnede ağlarım. Kilise sahnesi yürek dağlayan cinsten, o bakışlar içinizi acıtır. işte böyle etkileyici bir filmdir. Kaliteli dram izlemek isteyenler kesinlikle kaçırmamalıdır!
mads mikkelsen'e cannes'da en iyi erkek oyuncu ödülünü kazandırmıştır, zira harika bir performans sergilemişti.
Ne zaman izlesem, lucas'ın çaresizlikten en yakın arkadaşına yalvaran gözlerle baktığı sahnede ağlarım. Kilise sahnesi yürek dağlayan cinsten, o bakışlar içinizi acıtır. işte böyle etkileyici bir filmdir. Kaliteli dram izlemek isteyenler kesinlikle kaçırmamalıdır!
Çok güzel bir film. Orda oynayan o küçük velet.. her saniye küfredebilirsiniz ona, sinir bozucu, gıcık. adamın başını belaya sokan bir adet zındık.
Çocuğu sorgulayan elemanın gram bilir kişi olmadığı belli. tacize uğradığı düşünülen bir çocuk sorgulanırken, onun bilmediği bilgiler verilmez, yönlendirici sorular sorulmaz. Hatta tam tersi biraz yanlış bilgiler ışığında sorular sorulur ki çocuk gerçekten bir şey yaşamış mı? yoksa sorulan her şeye bir an evvel ortamdan kurtulmak için evet mi diyor? ayrıca sorgu 5 dk sürmez günler alır ve sürekli gidip gelinir bilir kişiye.
bunun dışında ufak tefek pek çok göze çarpan hatalar var. Her ne olursa olsun konu ve bakış açısı kazandırma anlamında güzel bir eser.
bunun dışında ufak tefek pek çok göze çarpan hatalar var. Her ne olursa olsun konu ve bakış açısı kazandırma anlamında güzel bir eser.
En iyi uyku getiren film oscarını kazanmış 2012 yapımı film.
Öncelikle hiç öyle iyi bir prodüksiyonu yok ama bu bu puanı nasıl almış hayret doğrusu.
Sadece edindiği misyon itibariyle iyi puanını da buna borçlu sanırsam.
Öncelikle hiç öyle iyi bir prodüksiyonu yok ama bu bu puanı nasıl almış hayret doğrusu.
Sadece edindiği misyon itibariyle iyi puanını da buna borçlu sanırsam.
Şüpheden sanık yararlanır ilkesinin önemini çok açık biçimde gösteren, çocukların da yalan söyleyebileceğini ve onlara kanatsız melek muamelesi yapmanın anlamsızlığını ortaya koyan, büyük suçların sebep olduğu büyük cezalar göz önüne alındığında kanımca taciz/tecavüzde kadın beyanı esas alınmalıdır fikrine dolaylı olarak sağlam eleştiri yönelten, insanın sinirlerini gerçekten de alt üst eden film.
bende mi bir problem var bilmiyorum; ama son 5 yıla damga vuran filmler diye bir liste bulup o listeden seçip izlediğim filmler hiç de öyle herhangi bir zamana damga vuracak cinsten çıkmadı. Kendini izletiyor; ama çaresizliği, iftiraya uğramayı tam anlamıyla yansıtamıyor. en azından ben hissedemedim.
iftira atan kişinin hayalperest minik bir çocuk olduğu gerçeğini bir kenara bırakırsak ''kadının beyanı esastır'' gibi bir mantalitenin ne gibi acı sonuçlar doğurabileceğini de bize sorgulatan film. mads mikkelsen çok karizma bir herifmiş bu arada.
--spoiler--
#30265515 numaralı entry'de sıralanmış eleştirilere katılmakla birlikte söz konusu entryden farklı olarak filmin zaman kaybı olduğunu düşünmüyorum. Filmdeki bir başka kopukluk ve belirsizlik de madem lucas kızı taciz etmedi o halde o yaşta bir kız bir erkeğin genital bölgesi hakkında bu kadar detaylı bilgiyi nasıl verebildi? (onunkisi çok dik ve yukarı bakıyordu demesi vs). Bence kız ya annesi ve babasını iş üzerindeyken gizlice gözetlemiş ya da gerçekten biri tarafından tacize uğramış. Bana nedense kızı asıl taciz eden kişi kızın abisi gibi geldi. Aynı zamanda köpeği öldürenin ve lucas'a filmin sonunda ateş edenin de o olduğunu düşünüyorum. Sadece tahmin.
--spoiler--
--spoiler--
#30265515 numaralı entry'de sıralanmış eleştirilere katılmakla birlikte söz konusu entryden farklı olarak filmin zaman kaybı olduğunu düşünmüyorum. Filmdeki bir başka kopukluk ve belirsizlik de madem lucas kızı taciz etmedi o halde o yaşta bir kız bir erkeğin genital bölgesi hakkında bu kadar detaylı bilgiyi nasıl verebildi? (onunkisi çok dik ve yukarı bakıyordu demesi vs). Bence kız ya annesi ve babasını iş üzerindeyken gizlice gözetlemiş ya da gerçekten biri tarafından tacize uğramış. Bana nedense kızı asıl taciz eden kişi kızın abisi gibi geldi. Aynı zamanda köpeği öldürenin ve lucas'a filmin sonunda ateş edenin de o olduğunu düşünüyorum. Sadece tahmin.
--spoiler--
ufacık çocuktan nefret ettiren film. ilk defa yaşattı, tuhaf oldu. kızı kucağına alıp öbür salona götürdüğü sahnede "dokunma şu piçe başına dert açacak yine" dedirtti. sineklerin tanrısı filmi ile birlikte çocukların hiç de masum yaratıklar olmadığını kanıtlayan film olmuştur.
almanca. siktin formatı eyledin viran demektir. (bunun için girdik, hepimiz itiraf edin)
Adamlar yapmış aga.
---spoiler---
Allah kimseyi en iyi arkadaşıyla ve çocuğu arasında bırakmasın.
------------------
---spoiler---
Allah kimseyi en iyi arkadaşıyla ve çocuğu arasında bırakmasın.
------------------
An itibariyle el attığım film. Du bakalım.
akşam akşam kadınlara bir ton küfür etmeme sebep olmuş 2012 yapımı danimarka filmi. Filmin konusu bana abartı gelse de çok hassas ve çoğumuzun çoğu zaman konuşmaktan bile çekineceği bir konu seçilmiş: pedofili! en modern(!) toplumlarda bile ( ki bu konunun işlenmesi için bir iskandinav ülkesinin seçilmesi çok manidar olmuş ) ağızda mırıldanılsa bile kafalarda kuşkunun kolay kolay gidemeyeceğini görüp insanlık adına umutlarımızı tüketiyoruz. hayatını rayına oturtmaya çalışan, ezik bir adamın hayatının nası ölene dek berbat edilebileceğini ( üstelik pisi pisine ) gösteren bir film bu.
adam gerçekten pedofili olsaydı gene de o yapılanları yapmamız mı gerekecekti? toplumsal linçin tekme tokat dövmek, en sevdiklerini öldürmek, evini taşlamak, yiyecek ekmek dahi vermemek dışında bir metodu olabilir mi ? Küçük kıza abisi porno izletiyor o da öğretmenim bana çükünü gösterdi diyor neymiş hayal gücü fazlaymış! klara, lucas'ın başına gelen tüm felaketlerin yegane sorumlusu kafadan kontak bir kız çocuğu ve küçücük kıza nefret dolu gözlerle bakmaktan gocunmadım film boyunca.
Klara dışında ağzını burnunu kırmak istediğim karakterlerin olduğu bir filmdi. Aslında başroldeki herif hariç hepsi embesil gibiydi. sinirden kudurarak izledim. klara denen kıza o kadar sinir oldum ki küçücük kıza beddua ettim bütün film boyunca. burnunu oynattıkça küfrettim. hele o mallar çocuk o yapmadı dediği halde duymazdan geldi ya.
zavallı fanny'nin ne suçu vardı lan adiler ? marketteki serefsizler hepinizin minaki. ayrıca bundan sonra hiç bi kız çocuğunu sevmem mincirmam tövbe. ne manyaklık bu yaa. çocuklar yalan söylemezmiş. bok söylemez.
adam gerçekten pedofili olsaydı gene de o yapılanları yapmamız mı gerekecekti? toplumsal linçin tekme tokat dövmek, en sevdiklerini öldürmek, evini taşlamak, yiyecek ekmek dahi vermemek dışında bir metodu olabilir mi ? Küçük kıza abisi porno izletiyor o da öğretmenim bana çükünü gösterdi diyor neymiş hayal gücü fazlaymış! klara, lucas'ın başına gelen tüm felaketlerin yegane sorumlusu kafadan kontak bir kız çocuğu ve küçücük kıza nefret dolu gözlerle bakmaktan gocunmadım film boyunca.
Klara dışında ağzını burnunu kırmak istediğim karakterlerin olduğu bir filmdi. Aslında başroldeki herif hariç hepsi embesil gibiydi. sinirden kudurarak izledim. klara denen kıza o kadar sinir oldum ki küçücük kıza beddua ettim bütün film boyunca. burnunu oynattıkça küfrettim. hele o mallar çocuk o yapmadı dediği halde duymazdan geldi ya.
zavallı fanny'nin ne suçu vardı lan adiler ? marketteki serefsizler hepinizin minaki. ayrıca bundan sonra hiç bi kız çocuğunu sevmem mincirmam tövbe. ne manyaklık bu yaa. çocuklar yalan söylemezmiş. bok söylemez.
o kreşin müdürü varya büyük şerefsiz. olmayan şeyi allim etti gallim etti büyük bir olaya dönüştürdü.
öneriyor musunuz. açıp izliyim mi. sarıyor mu
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar