bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- seksten sonra bira içmek5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
entry'ler (8188)
Kafalar ne güzel amk, olay bir birinizinkini tutup becermeye kadar geldi demek. Bekleyin beni de, milimetremi alıp geliyorum.
An itibarı ile sözlüğün hali görsel
Sözlükte kız kaldı mı ki amk! Önceleri şakasını yapıyorduk ama sözlükte insan bile kalmamış hepsi bot.
Sözlük malesef 4 senedir inanılmaz bir çöküş yaşıyor. Hiç ilgim kalmadı, kurulu düzenim var yoksa siler geçerim ama çok değerli hissiyatla yazdığın entrylerimden dolayı hala arada girip bakıyorum. Oysa bir zamanlar uludağda entry okumak ne büyük eğlence idi benim için, hele okuduktan sonra heveslenip sayfalarca yazmak...
Ne oldu lan bu sözlüğe? Mortu çekmiş amk bu ne! Başlıklar leş, yazan kimse yok. Ben bile unutmuşum buraları. Bir zamanlar her gün onlarca entry girer sonra yazılanları okurdum ama artık ne yazacak başlık var ne de okuyacak entry. Oylamak bile gelmiyor içimden.
inanmayın silmeyecek.
Yalancı ibne.
Yalancı ibne.
Bu sefer bir şeylerin değişeceğine inanmıştım, fakat hala içimde bir umut var..
Burda çığırtkanlık yapanlara bakmayın, hala fişek gibi çalışan sözlüktür. Entry giriliyor, başlıklar burdakinden kat kat aktif. Keşke uludağ da biraz ilerlese ama iyice saldı, engellenmiş sözlük bile bize fark atıyor.
Mantıklıdır ya, o ip en azından bir işe yaramış olur.
Artık klişeleşmiştir.
Biri foto koyar diğerleri eleştirir ve final! Ulan şöyle arka arkaya sıralasanıza fotişlerinizi, söz ya güzelseniz ağlamayacağız.
Biri foto koyar diğerleri eleştirir ve final! Ulan şöyle arka arkaya sıralasanıza fotişlerinizi, söz ya güzelseniz ağlamayacağız.
Bende tam tersi olan durum. Sabah ruhsuz cansız enerjisiz oluyorum ama gece olunca canlanma geliyor iyi hissediyorum. Adeta huzurla doluyorum, uyumakta çok güzel hem. Gece kendimi güvende hissediyorum ama odamda olmak şartı ile.
Domates peynir. Öğlene kadar da tok tutuyor namıssız.
Aşşşşırı dram içeren boktan dizi.
Çünkü evliyim.
Bu trolluk değil o.ç'luğudur.
Yeni tasarımını sevmedim, ya da mobilde bok gibi görünüyor. 1 yıl sonra resmen yabancılaşmışım sözlüğe, niye yeniledinizki? Zaten girip çıkan yok, enrty yazan hak getire. Mezarlığa dönmüş lan burası, eskiden çok güzeldi. Şimdi dutluk oldu.
17 aralıkta 3 spiderman'lı bol düşmanlı, booool karakterli, denilene göre tüm zamanların en iyi spidey filmi. izleyip göreceğiz, siz de az coşku yaratın aq bu ne!
10 gözle beklediğim film.
Amk bu sözlüğe nolmuş ya?? Başlıklar ilerlemiyor, düzgün bir tane entry yok. Başlıklara entry girilmiyor, hepsi bomboş. Bu filmin başlığında 3 entry var lan oha! iyicene boku çıktı artık, uludağ meydan sözlüğe dönmüş vay aq...
Amk bu sözlüğe nolmuş ya?? Başlıklar ilerlemiyor, düzgün bir tane entry yok. Başlıklara entry girilmiyor, hepsi bomboş. Bu filmin başlığında 3 entry var lan oha! iyicene boku çıktı artık, uludağ meydan sözlüğe dönmüş vay aq...
Hormon ve libido isimli kafirler olmasa kuşumuzda olmayacak şey! O iki imansız yükselince, önümüze kim çıksa halleniyoruz.