bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- yagmurcu ile revani yemek4
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur2
- red pill2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- dut ağacı4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- agresif süs köpeği2
- yazarlara gelen son mesaj4
- sofra adabı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- uludağ sözlük ün kokusu2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- diamond bosphoruss denen yazar2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
Edirne hissetmedi.
Geçmiş olsun.
bireysel olarak başımıza gelmeden pek de umursamadığımız yıkım...
alıştık bu duyumlara.
ahh lar vahh lar üzülme goygoyları....
başkasının acısına duyarsız kalmayı ülkece çoktan yitirdik...
alıştık bu duyumlara.
ahh lar vahh lar üzülme goygoyları....
başkasının acısına duyarsız kalmayı ülkece çoktan yitirdik...
yağmur yağınca birbirimize geçmiş olsun demiyoruz ama deprem olunca herkes korkuyor. sanki bir bela ya da beklenmedik bir olaymış gibi. çünkü kimse evinin kaç şiddetine kadar dayanacağını kestiremiyor.
türk halkı kadar vurdumduymaz bir halk var mı acaba... evini düzgün yap, yaptırt, denetimini yapmayan hükümeti gönder... ama nerde? kaçak kat çıkarlar daha.
türk halkı kadar vurdumduymaz bir halk var mı acaba... evini düzgün yap, yaptırt, denetimini yapmayan hükümeti gönder... ama nerde? kaçak kat çıkarlar daha.
8 büyüklüğünde bir marmara depremi bekleniyor.
1 dakikaya yakın süren bir 5,8 depremi oldu lan. Yer: Sarıyer
Edit: 6,2'ymis.
Edit: 6,2'ymis.
aklımız çıktı yaa .
az önce 3.4 ile sallayandır. 2 km açıkta olmuş. bina dandik olduğu için hissettik.
az önce 4.1 ile marmara denizinde oldu hafif salladı istanbul genelinde hissedilmiş.
bu iş nereye gidiyor, istanbul'da ölecek miyiz?
korkmayın, ben geliyorum diye oluyor, dönünce geçer.
Az önce yine deprem oldu istanbul'da kandilli çekirdek çitliyo aq.
Üç günlük dünyada güzelce yaşayalım, Allah ne bize ne de azgın dinli pis kâfire bu şekil ölüm ve korku yaşatmasın! Çoluk çocuk ne yapar ne ederiz? Biz kötü insanlarız belki; ama içimizde illaki günahsızlar da var. Allah muhafaza!
Kozan'da hissedilmiştir, 3.9
https://deprem.afad.gov.tr/event-detail/527568
https://deprem.afad.gov.tr/event-detail/527568
24 saat içerisinde de 7+ üç deprem görmüş biri olarak söylüyorum, insanoğlunu aciz bırakan doğa olayı , tabi Türkiye’de yaşayanlarını :( umarım bir kere daha şahit olmam.
Sabah kardeşimden öğrendiğim olay.
Fethiyedeyim hiç hissetmedim, deniz üstünde olduğumuzdan dolayı. Bodrumda bile hissedilmiş.
Fethiyedeyim hiç hissetmedim, deniz üstünde olduğumuzdan dolayı. Bodrumda bile hissedilmiş.
Çok geçmiş olsun... Android kullanıcılarına gönderilen deprem bildirimlerinde, kullanıcıların bir kısmına Marmaris açıklarında 5.9, bir kısmına ise 6.6 büyüklüğünde deprem olduğuna dair bildirim gönderilmiş.
Bu aralar Kozan (kuzey adana) ve Simav (batı Kütahya) küçük depremciklerle de olsa hareketli.
Istanbulda yaklaşık 1-1,5 ay önceki depreme yatakta otuturken yakalanmıştım. Gece boyu sallamistı. Umarım son enerjisini boşaltmistır da daha buyugu olmaz
4-5 saniye sürdü. Tatlı tatlı sağa sola salladı.
Lokasyon: Kozan.
Bu şehirde 6 şubat sonrası her yaz ve özellikle sabah olacak şekilde bir hareketlilik oluyor bu nasıl bir periyot çözemedim.
Lokasyon: Kozan.
Bu şehirde 6 şubat sonrası her yaz ve özellikle sabah olacak şekilde bir hareketlilik oluyor bu nasıl bir periyot çözemedim.
az evvel olan..iyi sallandı.. mübarek..
Vurdu geçti ama şiddetli vurdu.
Tek sefer vurdu geçti, 3.5
Altımızda olmuş sanırım, merkez üssü çok yakın kozan'a.
Demek direkt altımızda olacak 5, 5.5, 6'lık depremleri düşünemiyorum.
20 km, 30 km, 50-100 km ötede olmasıyla birkaç km uzaklıkta olması arasında ciddi fark var.
Tek sefer vurdu geçti, 3.5
Altımızda olmuş sanırım, merkez üssü çok yakın kozan'a.
Demek direkt altımızda olacak 5, 5.5, 6'lık depremleri düşünemiyorum.
20 km, 30 km, 50-100 km ötede olmasıyla birkaç km uzaklıkta olması arasında ciddi fark var.
Hafif sallandık..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar