bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- 0 0 75
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- dont fuck with me tony4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- 2026 dünya kupası15
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- lionel messi11
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- günün şiiri5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- özbekistan2
Edirne hissetmedi.
Geçmiş olsun.
bireysel olarak başımıza gelmeden pek de umursamadığımız yıkım...
alıştık bu duyumlara.
ahh lar vahh lar üzülme goygoyları....
başkasının acısına duyarsız kalmayı ülkece çoktan yitirdik...
alıştık bu duyumlara.
ahh lar vahh lar üzülme goygoyları....
başkasının acısına duyarsız kalmayı ülkece çoktan yitirdik...
yağmur yağınca birbirimize geçmiş olsun demiyoruz ama deprem olunca herkes korkuyor. sanki bir bela ya da beklenmedik bir olaymış gibi. çünkü kimse evinin kaç şiddetine kadar dayanacağını kestiremiyor.
türk halkı kadar vurdumduymaz bir halk var mı acaba... evini düzgün yap, yaptırt, denetimini yapmayan hükümeti gönder... ama nerde? kaçak kat çıkarlar daha.
türk halkı kadar vurdumduymaz bir halk var mı acaba... evini düzgün yap, yaptırt, denetimini yapmayan hükümeti gönder... ama nerde? kaçak kat çıkarlar daha.
8 büyüklüğünde bir marmara depremi bekleniyor.
1 dakikaya yakın süren bir 5,8 depremi oldu lan. Yer: Sarıyer
Edit: 6,2'ymis.
Edit: 6,2'ymis.
aklımız çıktı yaa .
az önce 3.4 ile sallayandır. 2 km açıkta olmuş. bina dandik olduğu için hissettik.
az önce 4.1 ile marmara denizinde oldu hafif salladı istanbul genelinde hissedilmiş.
bu iş nereye gidiyor, istanbul'da ölecek miyiz?
korkmayın, ben geliyorum diye oluyor, dönünce geçer.
Az önce yine deprem oldu istanbul'da kandilli çekirdek çitliyo aq.
Üç günlük dünyada güzelce yaşayalım, Allah ne bize ne de azgın dinli pis kâfire bu şekil ölüm ve korku yaşatmasın! Çoluk çocuk ne yapar ne ederiz? Biz kötü insanlarız belki; ama içimizde illaki günahsızlar da var. Allah muhafaza!
Kozan'da hissedilmiştir, 3.9
https://deprem.afad.gov.tr/event-detail/527568
https://deprem.afad.gov.tr/event-detail/527568
24 saat içerisinde de 7+ üç deprem görmüş biri olarak söylüyorum, insanoğlunu aciz bırakan doğa olayı , tabi Türkiye’de yaşayanlarını :( umarım bir kere daha şahit olmam.
Sabah kardeşimden öğrendiğim olay.
Fethiyedeyim hiç hissetmedim, deniz üstünde olduğumuzdan dolayı. Bodrumda bile hissedilmiş.
Fethiyedeyim hiç hissetmedim, deniz üstünde olduğumuzdan dolayı. Bodrumda bile hissedilmiş.
Çok geçmiş olsun... Android kullanıcılarına gönderilen deprem bildirimlerinde, kullanıcıların bir kısmına Marmaris açıklarında 5.9, bir kısmına ise 6.6 büyüklüğünde deprem olduğuna dair bildirim gönderilmiş.
Bu aralar Kozan (kuzey adana) ve Simav (batı Kütahya) küçük depremciklerle de olsa hareketli.
Istanbulda yaklaşık 1-1,5 ay önceki depreme yatakta otuturken yakalanmıştım. Gece boyu sallamistı. Umarım son enerjisini boşaltmistır da daha buyugu olmaz
4-5 saniye sürdü. Tatlı tatlı sağa sola salladı.
Lokasyon: Kozan.
Bu şehirde 6 şubat sonrası her yaz ve özellikle sabah olacak şekilde bir hareketlilik oluyor bu nasıl bir periyot çözemedim.
Lokasyon: Kozan.
Bu şehirde 6 şubat sonrası her yaz ve özellikle sabah olacak şekilde bir hareketlilik oluyor bu nasıl bir periyot çözemedim.
az evvel olan..iyi sallandı.. mübarek..
Vurdu geçti ama şiddetli vurdu.
Tek sefer vurdu geçti, 3.5
Altımızda olmuş sanırım, merkez üssü çok yakın kozan'a.
Demek direkt altımızda olacak 5, 5.5, 6'lık depremleri düşünemiyorum.
20 km, 30 km, 50-100 km ötede olmasıyla birkaç km uzaklıkta olması arasında ciddi fark var.
Tek sefer vurdu geçti, 3.5
Altımızda olmuş sanırım, merkez üssü çok yakın kozan'a.
Demek direkt altımızda olacak 5, 5.5, 6'lık depremleri düşünemiyorum.
20 km, 30 km, 50-100 km ötede olmasıyla birkaç km uzaklıkta olması arasında ciddi fark var.
Hafif sallandık..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar