bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği14
- düşük iq belirtileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- günün sözü3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- esra'yı aç esra'yı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- lucas luthor2
geçmiş olsun.
Nerede oldu hiçbir yerde göremedim.
Afyonmuş 3.7.
Geçmiş olsun hissedenlere...
2 lik depremleri bile hisseder olduk. Şako değil.
ısparta merkez üssü, şiddeti 3.5 bu arada ne afyonu amk.
00.35 deki depremden bahsediyorlar, afyon...
Ülkenin içinden geçmeli. Asla eskisi gibi olmamalı..
Bu yaşananlari hatırlayacak kimse kalmamalı.
Bu yaşananlari hatırlayacak kimse kalmamalı.
Geçmiş olsun herkese.
Uzun ve şiddetli oldu.
En az 10 saniyeye yakın sürdü.
Konum Kozan.
En az 10 saniyeye yakın sürdü.
Konum Kozan.
Çok geçmiş olsun.
sarıçamdan hissettik. başım döndü ve avize sallandı baya. 5.0
Deprem, allahın koyduğu yasalar dahilindedir. Amenna. Ama buradaki yıkım ve ölümler insanların sahtekarlığı, hırsız mütaitler buna izin veren rüşvetçi devlet memurlarıdır. insan hayatı bu kadar ucuz bu ülkede.
massive earthquake.
her salladığında "geldi yine tipini s...min" dedirtmekte olan doğa olayıdır.
gene mi olmuş yahu. aga türkiye coğrafi olarak cennet vatan eyvallah ama öyle boktan bir araya sıkışmış ki sağ alttan zaten hiçbir şeye faydası olmayan arapların levhası kaktırıyor sol alttan gariban afrika kıtası kaktırıyor. yetmiyor sağ yandan da avrasya ittiriyor. avrupa birliğine almıyorlar bizi ama ülke olarak santim santim metre metre kaya kaya girecez avrupaya sonunda.
gene mi olmuş yahu. aga türkiye coğrafi olarak cennet vatan eyvallah ama öyle boktan bir araya sıkışmış ki sağ alttan zaten hiçbir şeye faydası olmayan arapların levhası kaktırıyor sol alttan gariban afrika kıtası kaktırıyor. yetmiyor sağ yandan da avrasya ittiriyor. avrupa birliğine almıyorlar bizi ama ülke olarak santim santim metre metre kaya kaya girecez avrupaya sonunda.
bizim buralarda sürekli varlığını hatırlatıyor sağolsun.
Çok geçmiş olsun, umarım herkes iyidir..
ayvalık çok fena sallandı. otelin alarm sistemi girdi devreye çok fenaydı. 4,5 diyorlar.
ya sokuk sokuk konuşma artık. vallahi bir gün çok fena ağzına sıçıcam senin. insanların neler yaşadığını bilmiyorsun vallahi çok fena sıçıcam ağzına.
mal işte. olm benim rüzgarda ev sallansa içim titriyor. sen insanlar hayatlarında ne yaşadı bilmeden davranan ezik bir trollsün.
Çok geçmiş olsun.
urfada yaşayan arkadaşımın kardeşinin, eşinin ve çocuklarının depremde titrediğini öğrendim ben hala nasıl arayacağım diye düşünüyorum adamin yazdığı entry'ye bak.
almanya tarihinde deprem yok. bütün evler binalar bizden daha sağlam.
bizde 10 senede bir deprem ortalığın amk. geçiyor.
bizde 10 senede bir deprem ortalığın amk. geçiyor.
Akşam biraz titretip korkuttu meret.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar