bugün

deprem

bireysel olarak başımıza gelmeden pek de umursamadığımız yıkım...
alıştık bu duyumlara.
ahh lar vahh lar üzülme goygoyları....
başkasının acısına duyarsız kalmayı ülkece çoktan yitirdik...
© copyright 2005 - 2026