bugün
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- 24 haziran 2026 venezuela depremi4
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- devlet gücü6
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- haitinin gol atmış olması5
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- 2026 dünya kupası23
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- futbol16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- zalican2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
Tsugumi Ooba tarafından yazılmış japon kaynaklı mangadır. daha sonra 37 bölümlük animesi hazırlanmıştır. ben şahsen mangasını okumadım. ancak şunu söyleyebilirim ki animesi 10 numara animedir. gelmiş geçmiş en iyi animeler listesinde üst sıralara oynamaktadır. kişisel fikrim death note birinci, fullmetal alchemist ikincidir.
37 bölümden oluşması bazı kişiler tarafından pek izlenmediği için erken bitti olarak yorumlansada daha ilk bölüm yapılmadan 37 bölüm olacağı duyurulmuştur. ancak animenin iki karakterinin fanlarını çileden çıkaran bir yapısı vardı animenin.
--spoiler--
l'nin 25. bölümde ölmesi birçok l taraftarının tepkisiyle karşılaşmıştır. l gittikten sonra yerine mello ve near gelmiştir.
36. bölümün sonu ve 37. bölümün başı tam bir heyecan fırtınasıydı. ancak tam kazanıyoruz diyen kira taraftarları kiranın kaybetmesiyle tam bir yıkıma uğramışlardır. sonuçta iyiler kazanmış fakat iki ana kahraman da kaybetmiştir.eğer animeyi tarafsız izlerseniz* hüsrana uğramazsınız.
--spoiler--
bu animeyi izlediyseniz fullmetal alchemisti izlemenizi öneririm. hangisinin daha iyi olduğuna kendiniz karar verirsiniz.
(bkz: death note vs fullmetal alchemist)
37 bölümden oluşması bazı kişiler tarafından pek izlenmediği için erken bitti olarak yorumlansada daha ilk bölüm yapılmadan 37 bölüm olacağı duyurulmuştur. ancak animenin iki karakterinin fanlarını çileden çıkaran bir yapısı vardı animenin.
--spoiler--
l'nin 25. bölümde ölmesi birçok l taraftarının tepkisiyle karşılaşmıştır. l gittikten sonra yerine mello ve near gelmiştir.
36. bölümün sonu ve 37. bölümün başı tam bir heyecan fırtınasıydı. ancak tam kazanıyoruz diyen kira taraftarları kiranın kaybetmesiyle tam bir yıkıma uğramışlardır. sonuçta iyiler kazanmış fakat iki ana kahraman da kaybetmiştir.eğer animeyi tarafsız izlerseniz* hüsrana uğramazsınız.
--spoiler--
bu animeyi izlediyseniz fullmetal alchemisti izlemenizi öneririm. hangisinin daha iyi olduğuna kendiniz karar verirsiniz.
(bkz: death note vs fullmetal alchemist)
kesinlikle izlenmemesi gereken anime.
neden mi? sigaradan, alkolden daha beter bir şey.
saat gece 1'de izlemeye başladım. saat 11:30 ve hala bırakamıyorum, 10 saatten fazla zamandır aralıksız izliyorum. uykum var, birazdan kafam klavyeye düşecek diye korkuyorum, ama kalkamıyorum bilgisayarın başından.
"nasıl bir şeymiş, herkes övüyor. bari ilk bölümüne bakayım." diyerekten açıp aralıksız 20 bölüm izlediğim ve kalan 17 bölümü de izlemeden bilgisayar başından kalkabileceğimi sanmadığım anime.
ben uyarımı yaptım; aman başlamayın. başlarsanız bitirmeden bırakamıyorsunuz.
neden mi? sigaradan, alkolden daha beter bir şey.
saat gece 1'de izlemeye başladım. saat 11:30 ve hala bırakamıyorum, 10 saatten fazla zamandır aralıksız izliyorum. uykum var, birazdan kafam klavyeye düşecek diye korkuyorum, ama kalkamıyorum bilgisayarın başından.
"nasıl bir şeymiş, herkes övüyor. bari ilk bölümüne bakayım." diyerekten açıp aralıksız 20 bölüm izlediğim ve kalan 17 bölümü de izlemeden bilgisayar başından kalkabileceğimi sanmadığım anime.
ben uyarımı yaptım; aman başlamayın. başlarsanız bitirmeden bırakamıyorsunuz.
Soundtrackın sözleri şöyle.
şugarara kikarara tikararara amimmee devrimo.
elmo sayisko everikoy goody.
şugarara kikarara tikararara amimmee devrimo.
elmo sayisko everikoy goody.
nam-ı diğer desu noto.
konusu ve senaryosunu geçtim, sadece çizimleri ile bile, "bu müthiş bir 21. yüzyıl animesidir arkadaş" dedirten müthiş anime.
ne demek istediğimi anlamadıysanız, death note'ın çizimlerini one piece'in çizimleri ile karşılaştırın.
ne demek istediğimi anlamadıysanız, death note'ın çizimlerini one piece'in çizimleri ile karşılaştırın.
-karmaşık kanunların heryanda uçuştuğu-, -merak duygusuna fırsat bırakmayan (anlamaya çalışmanın azizliği)-, -zihinyoran-, -anime-.
değme dizilere taş çıkartacak bir senaryosu olan, süper ötesi anime.
"anime izlemek istiyorum ama neyden başlayacağımı bilmiyorum" diyorsanız, bundan başlayın. büyük ihtimalle televizyon hayatınız bitecektir.
"anime izlemek istiyorum ama neyden başlayacağımı bilmiyorum" diyorsanız, bundan başlayın. büyük ihtimalle televizyon hayatınız bitecektir.
nedense bir çok kişinin L i beğendiği animedir. kendi kendime ben sadist fln mıyım da light yagami yi beğeniyorum diye düşüncelere sevk etmiştir. olsun varsın kötü olayım varsın sevmesinler ama ben yinede light yagami yi severim L i sevmem, M ve N ise benden uzak kim istiyorsa ona yakın olsun.
ryuk ve elma teması da bonus olarak ilgimi çekmiş, ara ara iletilerime flnda taşırım ama ne acıdırki animeyi izledikten sonra kaç aydır kırmızı elma yemedim, sanırım uzunca bir süre de yemem. ryuk benim yerime yer fazla dert etmem bunu.
ryuk ve elma teması da bonus olarak ilgimi çekmiş, ara ara iletilerime flnda taşırım ama ne acıdırki animeyi izledikten sonra kaç aydır kırmızı elma yemedim, sanırım uzunca bir süre de yemem. ryuk benim yerime yer fazla dert etmem bunu.
L in mantık yürütme tarzına hasta insanlar ordusu oluşturabilitesi yüksek anime.yagami * * adlı karakterimiz ki pek bir benzer bu L şahsına dizinin diğer ağır toplarından.ikisi de süper zeka ve japon öss sinde puanı tavan yapmış öğrenciler olup kira'nın peşinde koşarlar.bir de bu light a hasta misa * * vardır ki evlere şenlik.
finali ile bir çoğunu hayal kırıklığına uğratmış dizi. 25. bölüme kadar light ile l arasındaki durum gayet zevkliydi ki dizinin ilzeyici kitlesini bunlar oluşturdu. neyse spoilere geçiyorum.
--spoiler--
değinmek istediğim bazı noktalar;
-25.bölüm l'nin ölümü. yani eğer light'ın tek yapması gereken l'yi bir ölüm meleğine öldürmekse bence bunu ryuk'a bir elma vererek de yaptırabilirdi. olmadı misa'ya L'yi öldürmesi için rem'e rica ettirirdi. bence bu kadar son ana bırakmasına gerek yoktu
-l ile light genelde eşit zekadaydı ama light daha çok şey bilirken l daha tecrübeliydi. hatta 25'e kadar sürekli birbirlerinin ne düşündüklerini söylediler, hep birbirlerinin planını önceden farkedip tuzak kurdular falan, fena değildi.
-bence dizinin en zeki karakteri senaryo gereği n gibi gözükse de n değildir. mello n'den biraz daha az zeki light ve l en üsttedir. n ise çok şanslı bir velettir. ama geleceği olabilir.
-finale ilişkinse, olm light. sen önceden bu tarihte buluşmada olacak herkesi öldürcektin. sonra da n veletini istediğin gibi öldür. illa deftere mi yazacaksın. valla salaksın. l'nin de yemeğine zehir falan katsan ne uğraşıyordun öyle. illa defter. ama finalde cidden diğerlerini önceden deftere yazıp öldürsen tam o anda, karşında bir n veleti kalıyor öldükten sonra birinin al silahını tek kurşun. n ise böyle bir ihtimali düşünmüyor salak gibi. diyelim kira ve kendisi dışında herkes ölebilir, o zaman ne bok yiyecekti?
burdan senaristleri kınıyorum.
--spoiler--
--spoiler--
değinmek istediğim bazı noktalar;
-25.bölüm l'nin ölümü. yani eğer light'ın tek yapması gereken l'yi bir ölüm meleğine öldürmekse bence bunu ryuk'a bir elma vererek de yaptırabilirdi. olmadı misa'ya L'yi öldürmesi için rem'e rica ettirirdi. bence bu kadar son ana bırakmasına gerek yoktu
-l ile light genelde eşit zekadaydı ama light daha çok şey bilirken l daha tecrübeliydi. hatta 25'e kadar sürekli birbirlerinin ne düşündüklerini söylediler, hep birbirlerinin planını önceden farkedip tuzak kurdular falan, fena değildi.
-bence dizinin en zeki karakteri senaryo gereği n gibi gözükse de n değildir. mello n'den biraz daha az zeki light ve l en üsttedir. n ise çok şanslı bir velettir. ama geleceği olabilir.
-finale ilişkinse, olm light. sen önceden bu tarihte buluşmada olacak herkesi öldürcektin. sonra da n veletini istediğin gibi öldür. illa deftere mi yazacaksın. valla salaksın. l'nin de yemeğine zehir falan katsan ne uğraşıyordun öyle. illa defter. ama finalde cidden diğerlerini önceden deftere yazıp öldürsen tam o anda, karşında bir n veleti kalıyor öldükten sonra birinin al silahını tek kurşun. n ise böyle bir ihtimali düşünmüyor salak gibi. diyelim kira ve kendisi dışında herkes ölebilir, o zaman ne bok yiyecekti?
burdan senaristleri kınıyorum.
--spoiler--
şimdi ilk 3 bölümünü izlemiş biri olarak önyargılı yaklaşmak istiyorum. kusura bakmasın hayranları.
--spoiler--
öyle çok da süper başlamadı. tamam konuya falan diyeceğim yok da, kimdir bu "l"? yani ne ayaksın koçum? adam tamam dünyanın en iyi dedektifi de bilmemnesi de, nasıl oluyor da dünyada daha önce kimsenin karşılaşmadığı böyle bir olayda her tahmin ettiği anında doğru çıkıyor?
mesela diyor ki; ölümler hep bu satte gerçekleşmiştir demek ki bu çocuk okula giden bir öğrenci. sonra bunu haberlerden duyan kira, ölümleri aralıklarla verdiriyor. ama l bu rahat durur mu? hemen "yok efendim bu ibne bilerek yapıyor bunları, ölümlerin saatini ayarlıyor" diyor. ulan bre hayta, nasıl bir zeka var sende. ölümleri ayarladığını anlamak zor değil de, demin sen demiyor muydun ki öğrenci bu gavat diye. madem ayarlıyor ölümleri, o saatlere bakarak "öğrenci bu, öğrenci bu" diye çığırtmanın alemi neydi.
şuna geliyorum: her şeyi basitçe kurgulamışlar. yani gizem yok ortada. kira yapıyor eylemi, hop l anında çözüyor davayı. tabi bunları ilk 3 bölümü izleyip de yazıyorum. sonrasında göt olup entryyi editleme ihtimalimi de göz önünde tutup, ona göre hakkımda düşüncelere garkolunuz.
--spoiler--
--spoiler--
öyle çok da süper başlamadı. tamam konuya falan diyeceğim yok da, kimdir bu "l"? yani ne ayaksın koçum? adam tamam dünyanın en iyi dedektifi de bilmemnesi de, nasıl oluyor da dünyada daha önce kimsenin karşılaşmadığı böyle bir olayda her tahmin ettiği anında doğru çıkıyor?
mesela diyor ki; ölümler hep bu satte gerçekleşmiştir demek ki bu çocuk okula giden bir öğrenci. sonra bunu haberlerden duyan kira, ölümleri aralıklarla verdiriyor. ama l bu rahat durur mu? hemen "yok efendim bu ibne bilerek yapıyor bunları, ölümlerin saatini ayarlıyor" diyor. ulan bre hayta, nasıl bir zeka var sende. ölümleri ayarladığını anlamak zor değil de, demin sen demiyor muydun ki öğrenci bu gavat diye. madem ayarlıyor ölümleri, o saatlere bakarak "öğrenci bu, öğrenci bu" diye çığırtmanın alemi neydi.
şuna geliyorum: her şeyi basitçe kurgulamışlar. yani gizem yok ortada. kira yapıyor eylemi, hop l anında çözüyor davayı. tabi bunları ilk 3 bölümü izleyip de yazıyorum. sonrasında göt olup entryyi editleme ihtimalimi de göz önünde tutup, ona göre hakkımda düşüncelere garkolunuz.
--spoiler--
gayet eğlenceli iki bölümlük filmi olan anime. yalnız l change the world filminde bokunu çıkartmışlardır olayın.
25. bolume kadar buyuk heyecanla izlenen, 25. bolumden sonra izlemeye doyulan anime. hevesi kaciyor insanin.
--spoiler--
sen hep bizimlesin L.**
--spoiler--
ayrica 2. sezonda açılış-kapanış müziklerini maximum the hormone yapmıştır.
--spoiler--
sen hep bizimlesin L.**
--spoiler--
ayrica 2. sezonda açılış-kapanış müziklerini maximum the hormone yapmıştır.
Gerek konusu gerek karakterleri ile hayranı oacağınız, 5, bölümden sonra bırakamayacağınız bir anime
zorla izlemek zorunda bırakıldığım, çok güzel olduğu söylenmesine rağmen, animeyle aram iyi olmadığından olacak ki bir bok anlayamadığım seri. hey gidi hey, az kavga etmezdik bunun yüzünden. "death note izliycem ben bu akşam"
(bkz: eski sevgiliden kalanlar)
(bkz: eski sevgiliden kalanlar)
kurgusu çok başarılı bir anime. bir de L diye bir karakter vardır, kızlar bayılır buna.
hikayesi, anlatımı, mantığı, sürükleyiciliği... ile, on numara animedir. hollywood filmlerinde bile olmayan bir senoryayo, akıcılığa, izlenime ve en önemlisi mantığa sahiptir. hiç bir bölümünde mantık hatası da yoktur ki zaten animenin can alıcı kısımlarından bir tanesi de budur. tam anlamıyla zeka ürünüdür. izlemeyenlere ısrarla tavsiye edilmeli hatta zorla seyrettirmelidir.
soundtrackleri bunalıma sokan anime.
animesi bir o kadar harikaysa filmleri de bir o kadar boktandır. özellikle teknik açıdan...
güzelliğini anlatmaya kelimelerin yetmeyeceği süper bir anime.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar