bugün
- falıma bakmak isteyen var mı11
- iş flörtü3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- yaz aşkı bulamamak4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- göğüs dekoltesi olan erkek2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- çita leopar jaguar farkı2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- çifte memiş2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- ikna sanatı2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- manipülasyon nasil önlenir5
- online yazarlar8
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 0 0 75
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
entry'ler (2247)
"Kendine içecek almak için kalkmıştı. Geri dönüp gelirken sağına baktı, biraz inceledi. Gayri ihtiyari yürüdüğü için geri döndü ve iki adım atıp çay makinesinin yanına geldi. Bir bardak çay aldı, kendi içeceği bir elinde karısına aldığı çay diğer elinde masaya yöneldi. Yemeğinin son lokmalarını bitiren karısı masada gülerek ona bakıyordu."
Belki de aşk buydu. O'nu düşünmek, O'nun gibi düşünmek, O'nun için düşünmek.. Bunca yıldan sonra ne kadar sevdiğini bildiği için sormadan ona çay getirmek, çok unutkan olduğunu bildiği için geceden onun telefonunu şarja takmak, çocukların suluklarını doldurmak, gitmeden ayaklarına çorap giydirmek... Hayatın karmaşıklığı ve hareketliligi içinde basit şeylerle huzuru bulmak, buldurmak...
Belki de aşk buydu. O'nu düşünmek, O'nun gibi düşünmek, O'nun için düşünmek.. Bunca yıldan sonra ne kadar sevdiğini bildiği için sormadan ona çay getirmek, çok unutkan olduğunu bildiği için geceden onun telefonunu şarja takmak, çocukların suluklarını doldurmak, gitmeden ayaklarına çorap giydirmek... Hayatın karmaşıklığı ve hareketliligi içinde basit şeylerle huzuru bulmak, buldurmak...
Sahur bitimine 8 dakika kala kahve içme çabası.
(bkz: imsakiye)
Sahur açma-kapama saatlerini gösteren tablo.
Sahur açma-kapama saatlerini gösteren tablo.
Plan program yapmayan, buna efor sarfetmeyen erkektir. Ne kıroluk ne lightlıktır derdi. Her yükü karısına yıkmış adamdır. Restorana mı gidilecek araştırmaya düşünmeye uğraşmaz 'sen nereye istiyorsan gidelim Hayatım' der. Çocuklarla ilgili mevzularda 'sen bilirsin Hayatım' der. Mevzu bu kadar basit. Kafası rahat içi geniş adamdır. *
(#15856987)
5 yıllık evliliğimizin biri 4 biri 1 yaşında iki dünya güzelinin gerçek olduğunun kanıtıdır.
5 yıllık evliliğimizin biri 4 biri 1 yaşında iki dünya güzelinin gerçek olduğunun kanıtıdır.
gülmekten repliklerin yarısını kaçırdığım dizidir.
dizi takip etmeyi beceremediğim için ortasından sonundan yakalıyorum ya işte ona yanıyorum "ya la".
dizi takip etmeyi beceremediğim için ortasından sonundan yakalıyorum ya işte ona yanıyorum "ya la".
işe yarayan bir ilaçtır büyük ihtimalle. ama yerden alır gökte uyandırır. zaten hamileliğin ilk üç ayında aygın baygın gezen hamile için duble sarhoşluktur. ama içinizdeki varlığı koruma düşüncesi tüm işkencelere değer.
(bkz: #5409712)zamanında pek bi afilli yazmışım. doğruydu gerçi yazılanlar ama şimdi duruma göre güncellemek istiyorum.
"hamileyken" sevgiliye sarılmak pek olası bir şey değildir. her şey burnunuza kötü kötü koktuğu için, işten gelen sevgili "sevgili" kusura bakma kocacığım çok itici gelir. sadece ter, toz toprak değil parfüm de aynı duyguları yaşattığı için diğer insanları geçtim sevgili bile çekici gelmez.
"hamileyken" sevgiliye sarılmak pek olası bir şey değildir. her şey burnunuza kötü kötü koktuğu için, işten gelen sevgili "sevgili" kusura bakma kocacığım çok itici gelir. sadece ter, toz toprak değil parfüm de aynı duyguları yaşattığı için diğer insanları geçtim sevgili bile çekici gelmez.
"trollük zeka işidir." gerçeğini bir kez daha kabul etmeme vesile olan kızdır.
4 yıllık birlikteliğimizin, 9 aylık evliliğimizin ve beklediğimiz bebeğin gerçek olduğunun kanıtıdır.
uzun zaman önce polis eşi arkadaşımda görüp beğendiğim alettir. üç parça, katlanıyor, ağır biraz ama hırlı hırsız için iyi olur diye düşünmüştüm. malum evimize giren adamı* yatak odası haricinde vuramıyoruz diye biliyorum.
şahsına yazılmış en güzel yazıya sahip insandır.
ben bu yazıyı sana yazdım/#15549289
oturup ağlamasın da ne yapsındır.
ben bu yazıyı sana yazdım/#15549289
oturup ağlamasın da ne yapsındır.
"işte o benim kocam" *
birlikte vakit geçirmeyi seven, değerini bilen eştir.
birlikte vakit geçirmeyi seven, değerini bilen eştir.
kredi çekmiştir, kredi çekmiştir, torpil yaptırmıştır.*
orada ders görmeye giden çocukların, dersane yöneticileriyle aynı zihniyette olma zorunluluğu olmadığından vahşice bir olaydır.
kimle kimi toplayıp kaça böldüğünüze bağlı olarak değişir.örneğin şizofren bir kişilik olan cool adam ve benim ıqmu toplayıp 2'ye bölerseniz sonuç adil olmaz.
ciddi manada bir ego olayı vardır ortada. eğer ki bir kadın bilerek veya bilmeyerek, isteyerek veya zorunlu olarak bir erkeği solladıysa, o erkek intikamını alana kadar kıçından ayrılmaz o kadının. ışıklarda falan yanına durur,yan yan bakış atar, patinaj çekerek kalkışlar sergiler, zik zak çizerek uzaklaşır gider. gitsin anasını satayım. bu iş sadece sizin değil anlamıyorsunuz bunu. sadece siz "şoför" değilsiniz. ki bunu gerçekten "şoför" olan biri olarak söylüyorum. bizzat 13+1 transit kullanan src belgeli bir şoför olarak.
her daim savunduğum bir şey vardır; bir kadına araba erkeğe lazım olduğundan daha çok lazımdır. o kadın evin alışverişini araçla yaparsa daha rahat olur, çocuğunu hastaneye dolmuş otobüste değilde aracıyla getirip götürse daha rahat olur.
son olarak bayan sürücülerin de erkek sürücülerinde denyoları vardır. bütün genellemeler yanlıştır. ahanda bunun gibi.
her daim savunduğum bir şey vardır; bir kadına araba erkeğe lazım olduğundan daha çok lazımdır. o kadın evin alışverişini araçla yaparsa daha rahat olur, çocuğunu hastaneye dolmuş otobüste değilde aracıyla getirip götürse daha rahat olur.
son olarak bayan sürücülerin de erkek sürücülerinde denyoları vardır. bütün genellemeler yanlıştır. ahanda bunun gibi.