bugün
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- 24 haziran 2026 venezuela depremi4
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- devlet gücü6
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- haitinin gol atmış olması5
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- 2026 dünya kupası23
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- futbol16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- zalican2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
diyalogları, çizimleri, sahneleri, kullanılan müzikleriyle insanı anlama boğan, düşündüren, heyecanlandıran ve tüm bunları yaptığı için başarılı ve harika diyebileceğimiz bir anime. hele ki öyle bir deftere sahip olmak istemeyecek kimse var mıdır, dünya ideallikten bu kadar uzak bir hâl içerisindeyken..
sürükleyici ve insanın eline imkan geçince neler yapılabileceğini gösteren fantastik ve bir o kadar da taşaklı dizi ...
gelmiş geçmiş en iyi anime olmasını son damlasına kadar hakeden eser.
(bkz: ruyk)
an itibari ile tekrar izlediğim anime. üstteki entryi görünce ne oluyoruz lan dedim.
çok şükür kısa bi anime dediğim ilk animem ve oha lan süpermiş dediğim harika bi anime.
(bkz: Kira ölmemeliydi)
(bkz: Kira ölmemeliydi)
mükemmel, kusursuz ve şahane bir seridir. mangalarına dair tüm kapsamıyla okunması/izlenmesi, geriye pirinç artıkları kalmayacak şekilde tamamlanması gerekir. böyle orjinal hikayeye*, üstüne orjinal karakterler* ekleyen, çizimleri de bir o kadar harika olan animedir.
son bölümden bir sahne için de;
37...38...39... (bkz: kırkgh yapar!) * *
son bölümden bir sahne için de;
37...38...39... (bkz: kırkgh yapar!) * *
Death Note'un 4 önemli kuralları vardır:
1. Kimin adı kitaba yazılırsa ölür.
2. Kitabı kullanan kişi birinin adını yazarken yüzünü görmesi veya aklına getirmesi gerekiyor. böylece isim benzerliğinden başka kimse ölmüyor.
3. kitaba bir isim yazıldıktan sonra 40 saniye içinde ölüm sebebi yazilmazsa, o kişi kalp krizinden ölüyor.
4. Eğer ölüm sebebi belirlenirse, 6 dakika ve 40 saniye içinde ölüm sebebinin ayrintilarini yazma süresi oluyor.
1. Kimin adı kitaba yazılırsa ölür.
2. Kitabı kullanan kişi birinin adını yazarken yüzünü görmesi veya aklına getirmesi gerekiyor. böylece isim benzerliğinden başka kimse ölmüyor.
3. kitaba bir isim yazıldıktan sonra 40 saniye içinde ölüm sebebi yazilmazsa, o kişi kalp krizinden ölüyor.
4. Eğer ölüm sebebi belirlenirse, 6 dakika ve 40 saniye içinde ölüm sebebinin ayrintilarini yazma süresi oluyor.
final bölümüyle kopturmuş animedir.
--spoiler--
tabi ki bazı eksiklikler vardı ama kira'nın yakalanmasından sonraki duyguları çok iyi yansıtılmıştı. gerçek bir oyuncuyu aratmayacak kadar iyi çizilmişti. bir yagami light taraftarı olarak son anda hata yapması ve delirmesi beni her ne kadar öfkelendirse de güzel bir animeydi.
--spoiler--
--spoiler--
tabi ki bazı eksiklikler vardı ama kira'nın yakalanmasından sonraki duyguları çok iyi yansıtılmıştı. gerçek bir oyuncuyu aratmayacak kadar iyi çizilmişti. bir yagami light taraftarı olarak son anda hata yapması ve delirmesi beni her ne kadar öfkelendirse de güzel bir animeydi.
--spoiler--
özellikle "near" karakteriyle gönlümü fetheden, bilgisayar başına oturma şeklimi bile değiştirmiş anime.
maalesef filmlerine uygun senkronize edilmiş altyazı bulunamamaktadır.
gelmiş geçmiş en iyi anime arasında gösteriliyor.
her bölüm sonrasında "hasss..." diyip sonraki bölüme heyecan uyandırıyor.
lost - prison break hikaye bunun yanında . böyle bir bilim kurgu görülmemiştir.
tamamen zekasal savaştır.
her bölüm sonrasında "hasss..." diyip sonraki bölüme heyecan uyandırıyor.
lost - prison break hikaye bunun yanında . böyle bir bilim kurgu görülmemiştir.
tamamen zekasal savaştır.
bir ölüm tanrısının, ölüm defterini dünyaya düşürmesiyle başlayan ve bu defteri bulan yagami raito nun başından geçenleri anlatan 2006 yapımı anime.kurgusu o kadar sağlamdır ki;izleyenler "hadi be" ,"yok daha neler" gibi tepkiler verir.daha ilk iki bölümüyle bağımlılık yapar.olayları önceden tahmin etmek oldukça zordur.izleyiciyi sürekli ters köşe yaptırarak aptallaştırır.kısacası mükemmel bir animedir ve şahsi kaanatim gelmiş geçmiş en iyi kurguya sahip dizidir.
şu anda içine girip bi türlü çıkamadığım dizi gerçekten çok iyi.
finalleri terkedip beni kendine bağlayan, tamamen farklı bir olay örgüsüne sahip heyecanın sürekli dorukta olduğu özellikle ryuk una hasta olduğum anime.
kendileri 25. bölüm ve sonrası diye ayrılır.25.bölüme kadar balayı denecek kıvamdadır.25 te sonrasına da cicim ayları diyebiliriz.ama ne oursa olsun en sağlam animedir.
Japon şaheseri.Kesinlikle izlenmesini tavsiye ediyorum kısa ama özdür.
aga başlarda çok çılgın gözüken kurgu bi süre sonra raitoyla ryuzaki arasında karşılıklı düelloya dönüp kutlar vadisivari bir havaya bürünüp adamı sıkan, lakin yinede çok çok sağlam bi anime.
acayip bir anime dizidir. Fakat izlerken anime olduğunu unutursunuz karakterleri gerçek gibi görmeye başlarsınız.
Yanlız sadece 37 bölümden oluşması bittiğinde sizi hayli üzecektir.
(bkz: anime izlemeyen adam animeci oldu)
Yanlız sadece 37 bölümden oluşması bittiğinde sizi hayli üzecektir.
(bkz: anime izlemeyen adam animeci oldu)
arkadaşım tavsiyesiyle bir süreliğine inanılmaz bağlandığım anime.. tam bir zeka ürünü.. ama nedense 20. bölümden sonra izlemeyi bıraktım. halbu ki hala daha merak ederim.
edit:bir süre sonra insanların kira'yı efendi olarak kabul etmesine sebeb olabiliyor. devamını izlemediğim için arkadaşım efendimiz kira'ya ihanet ediyorsun demişti. şaşırdım..
edit:bir süre sonra insanların kira'yı efendi olarak kabul etmesine sebeb olabiliyor. devamını izlemediğim için arkadaşım efendimiz kira'ya ihanet ediyorsun demişti. şaşırdım..
hafızamı sildirip tekrar izlemek istediğim anime. o zeka, o kurgu. onun gibi başka anime olsa da izlesem dedirten seridir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar