bugün
- japonya4
- dünya6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- 2026 dünya kupası21
- futbol14
- guyana4
- moğolistan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- bosna hersek3
- cezayir2
- ona bir şey söyle10
- velvet13
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- arnavutluk2
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- hızlı para kazanmanın yolları4
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- belçika2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- özbekistan3
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- nato zirvesi3
- fransa2
- ahududu2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- portekiz3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- iveco daily3
- coğrafya2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kemal kılıçdaroğlu18
- haram ile cömertlik yapmak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
insanoğluna "şapkanı önüne koy, düşün!" mesajı veren virüs. bu salgın ne kadar çok tükettiğimizi, eşyayla olan çarpık ilişkimizi, sınıfsal uçurumun felaket boyutlarda olduğunu, asla aynı gemide olmadığımızı gün yüzüne çıkarıp sağlığın, özgürlüğün önemini öğretti. herkes bu süreçten kendine bir pay çıkarıp, bir şeyler öğrenebilir.
bir virüs, bin nasihatten iyiymiş.
bir virüs, bin nasihatten iyiymiş.
Bu virüs ile yaşamayı öğreneceğiz. Aşı bulunana kadar hayat eskisi gibi olmayacak. Umarım bu virüsten sağ kurtulabiliriz.
çok şükür ki azalarak bitmektedir yakın zamanda aşı da bulunur her halde.
Birkaç gündür nefes darlığı var. Acı acı batma yapıyor. Enteresandır dilim şiş gibi. Konuşmama etki ediyor. Korkuyorum. Sonumuz hayır olsun!
Bitse de gitsek...
güney afrika , " ülkemizde 12 milyon corona
vakası olabilir " demiş .
South African government: We may have 12
million cases of coronavirus.
https://twitter.com/EndGa...tatus/1306287300507299840
vakası olabilir " demiş .
South African government: We may have 12
million cases of coronavirus.
https://twitter.com/EndGa...tatus/1306287300507299840
normalden biraz pahalı fakat parasını hak eden bir bir biradır. virüsün adının corona konması bu markaya çok büyük haksızlık olmuş bence. tavsiye ederim güzel bira.
orta saha pozisyonunda görev yapmış ispanyol futbolcudur.
ishal, baş ağrısı, sırt ağrısı ve ateş geçiriyorum şuan. Bakalım ne çıkacak. Sonuçları yazarım.
38.3 ateş corona ile ilgisi olabilir mi bilen yeşillendirsin.
edit. imla ve şuan hastanede sonuçları bekliyorum ateşim 39.1 diğer yazdığım şeyler hala devam ediyor.
kan testinden corona teşhisi koyuluyor mu emin değilim ama bir şey çıkmadı dendi. hoş bu acildeki doktorlara güvenilmez, 39 derece ateşle gittim ne ateşi ölçen var ne ateş düşürücü bir şey yazan. komik cidden.
edit. düzeldi arkadaşlar. dizanteri çıktı.
38.3 ateş corona ile ilgisi olabilir mi bilen yeşillendirsin.
edit. imla ve şuan hastanede sonuçları bekliyorum ateşim 39.1 diğer yazdığım şeyler hala devam ediyor.
kan testinden corona teşhisi koyuluyor mu emin değilim ama bir şey çıkmadı dendi. hoş bu acildeki doktorlara güvenilmez, 39 derece ateşle gittim ne ateşi ölçen var ne ateş düşürücü bir şey yazan. komik cidden.
edit. düzeldi arkadaşlar. dizanteri çıktı.
Bugün ateş, mide bulantısı ve baş dönmesi var. Çok arada kaldım acep virüs mü kaptım yoksa her zamanki gibi idrar yollarım mı enfeksiyon kaptı deyu.
Bir çeşit virüstür. Çin virüsü.
Bir çeşit virüstür. Çin virüsü.
Ulan lanet olasıca koronası yüzünden az önce büyük amcam vefat etti. Allah aşkına çıkmayın dışarı ya. Tedbirsiz müsevetteler yüzünden 3 - 4 tanıdığım öldü
(bkz: corona virüsü)
An itibariyle 6'lı corona bira isviçrede 5 franka düşmüştür.
dünyaca atlattığımız hastalık.
bitmiştir.
Toyota corona.
Neden gittin be amk çok kötüydün falan ama sevmiştim seni 2020.
2024 de mutlu olmayacağım 4 yıl önce şöyle güzel bir yıl vardı diyeceğim.
Özlüyorum arada.
2024 de mutlu olmayacağım 4 yıl önce şöyle güzel bir yıl vardı diyeceğim.
Özlüyorum arada.
çok şükür hiç yakalanmadım. o zaman bana normal geliyordu ama corona aslında normal değildi, keşke olmasaydı. yakalanmasam da 1.5 sene kendi başıma otobüse falan binmeme engel oldu, anksiyeteye, ince düşünmeme sebep oldu. allah bir daha korona gibi virüs dönemi yaşatmasın. corona döneminde de psikolojim islami siteler yüzünden *ok gibiydi, hala psikolojim tam olarak iyileşmiş değil.
5 asi yememe sebep olan hastalık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar