bugün
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü2
- kadir mısıroğlu'nun soyu8
- aşure3
- kemalistler8
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- bitcoin2
- kadınların yanlış yapması3
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
Klasik türk dizisi derdim, yanılmamışım. Türk dizileri bir bitin artık ya.
Twitterda sabahtan beri iki erkek birbirine çaksın mı çakmasın mı kavgası var. Galiba bu dizi ile ilgili.
O A101 değil miydi ya.
lise çağındaki çocukların 40 yıllık hayat kadını gibi konuştuğu dizi.
Bir a 101 değildir.
hiç klasik bir türk dizisi değildir. Senoryo kamera çekimleri özellikle müzik seçimler hepsi mükemmel. Kimse lisede kırgın çiçekler kızları gibi konuşmuyor ayrıca... diziyi sonuna kadar öneriyorum. Efsanee üstüne birde istanbul çekimleri çok güzel yapıldığı için evde geçen günlere iyice bir sövdüm. Birde ramazan ayına istinaden bi küçük şişe açışımı getirmesi beni üzse de herkese öneriyorumm. Ayrıca 8 bölüm osmanın gay olmasını bekledim ama 2.sezona artık...:)
merak edip ilk bölümünü izlediğim dizi. yitip giden bu kırkdört dakikanın hesabını nasıl veririm bilemiyorum.
rezalet resmen rezalet mümkünse netflix dizi falan çekmesin.
bi hikayesi olan, izlenesi bi dizi. ben beğendim. evet.
(bkz: harca harca bitmez)
tuba ünsal oynuyor galiba. minnoşumu bir dizide vs bayadır hatırlamıyorum. izliycem onun için.
Ergen dizisi.
Bikbikbik konuşmayın beğenmiyosanız izlemeyin kardeşim ne bu tantana.
Favori karakterlerim ışık ponçiği ve Sinan bokudur. Osman'ı gay beklerken finduk aşıklısı çıktı.
Favori karakterlerim ışık ponçiği ve Sinan bokudur. Osman'ı gay beklerken finduk aşıklısı çıktı.
aşk101 izleyen orul orul vurduruyodur.
70lerde bir tarihi canlandırıyormuş sanırım, 70lerde böyle artist öğrencileri hocalar falakaya yatırırdı muhtemelen, gerçeklik payı sıfır.
rezalet, bayağı, berbat ve iğrenç dizidir.
beş para etmez bir dizi. yok abartıyosun filan demeyin bakın şunu herkes çok iyi bilir ki " yalıda oturan bir liseli okuldan atılcam korkusu çekmez" bu zengin çocukları okuldan atılmamak için kıı kırk yarıyor. işte onlara takık bir müdür var filan. ya arkadaş müdür size takıntı yapıp ne yapsın adamın işi gücü yok mu?
ulan bu kadar dandik bir senaryo nasıl olabilir.
birde şu var sinan adında ki karakter "zengin mutsuz bir çocuk devamlı zengin babanın laf sokması."
yalıda oturan mutsuz insanlar filan. işte para mı aşk mı tartışmaları bayat ucuz hikayeler.
işte ağır yavaşlatılmış kavga sahnesi vardı bide abi bu kadar mı özentilik olur. yani alt tarafı kavga arkaya müzik koyup sanatsal bir çalışma gibi sunma filan. artı müdürün son sahnede bunlara özür diletmesi bunları dilememesi . hikaye o kadar vasat ki!
zaman kaybıdır.
bana katılanlar favlasın harbiden sinirim bozuldu *
ulan bu kadar dandik bir senaryo nasıl olabilir.
birde şu var sinan adında ki karakter "zengin mutsuz bir çocuk devamlı zengin babanın laf sokması."
yalıda oturan mutsuz insanlar filan. işte para mı aşk mı tartışmaları bayat ucuz hikayeler.
işte ağır yavaşlatılmış kavga sahnesi vardı bide abi bu kadar mı özentilik olur. yani alt tarafı kavga arkaya müzik koyup sanatsal bir çalışma gibi sunma filan. artı müdürün son sahnede bunlara özür diletmesi bunları dilememesi . hikaye o kadar vasat ki!
zaman kaybıdır.
bana katılanlar favlasın harbiden sinirim bozuldu *
işin içinde netfişiks varsa kesin bir yerlerde ipnelik vardır.
arkadaşlar 7. bölüm 5. dakika börek yeme sahnesinde çalan şarkıyı bilen var mı? açık spotify listesinde yok, shazamda yok soundhound'da yok bu şarkı ne yahu? çok sevdim bulamıyorum delireceğim.
Aşk 101 izle izle bitmez.
netflix'in yerel yapımlardaki yerelleşememe sorununun sürdüğü dizi. hepsinde de bir özentilik bir çakmasyon havası var, o çiğliği atamıyorlar üstlerinden bir türlü. ayrıca alina boz ve kubilay aka ne kadar yeteneksizmiş.
lise öğrencisini oynayan bu çocuklar kaç yaşında?
fragmanı ilk gördüğümde üniversite gençliği ile ilgili bir dizi sanmıştım. 17 yaşında lise öğrencileriyle ilgiliymiş.
fragmanı ilk gördüğümde üniversite gençliği ile ilgili bir dizi sanmıştım. 17 yaşında lise öğrencileriyle ilgiliymiş.
Karantina günlerinde vakit geçirmek için izlenebilecek dizilerden . Zaten 8 bölüm 2 güne bitirilir.
klasik TV dizilerinden tek farkı bölümlerinin en fazla 45 dakika olmasıdır bu arada en azından hayatınız boyunca 2 tane aşk dizisi izlediyseniz sonunu çok kolay tahmin edebildiğiniz dizi. izleyecek hiç bir şeyin yoksa bir bak derim ama.
Diziyi izlemedim. Konusu da pek ilgimi çekmiyor açıkçası. Ancak diziler ve dizzyler kanalında Fox abimizin eleştirel hönkürmesini izledim. Güldürdü yine.
ilgili video: https://youtu.be/IzJ9Z_lKzvU
ilgili video: https://youtu.be/IzJ9Z_lKzvU
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar