bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- bugün de meme atan olmaması13
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi7
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ege waw3
- hoşgeldin pazartesi7
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- krista allen2
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ikinci el elbise giymek2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sol tarafın inzal olması3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kemal kılıçdaroğlu9
- düşün ki o bunu okuyor4
evet bu diziye bir şans vermeyin diyorum.
5 bölüm izledim. yani nasıl diyeyim güzel değildi.
hani içine çekmedi dizi beni. diger bölümde ne olacak lan diyemedim. çünkü konusu çok klişe.
kamera açıları oyunculuk falan fena değil de. niye aşk amk. netflixin doğasına aykırı bu.
netflixte yüksek bütçeli beyin siken yapımlar olur. böyle sikimsonik kocakarı dizileri değil.
5 bölüm izledim. yani nasıl diyeyim güzel değildi.
hani içine çekmedi dizi beni. diger bölümde ne olacak lan diyemedim. çünkü konusu çok klişe.
kamera açıları oyunculuk falan fena değil de. niye aşk amk. netflixin doğasına aykırı bu.
netflixte yüksek bütçeli beyin siken yapımlar olur. böyle sikimsonik kocakarı dizileri değil.
ulu ulu lu.
böyle boş beleş dizileri bir tek ben mi seviyorum mk. klasik türk yapımları gibi bir bölüme 3 saat harcamaktansa 30-40 dk dizi izlemek iyidir bence. 8 bölüm bişey zaten mk. bnce boş vakitte izlenilebilinir.
1. bölüm izlenimlerim
gelelim karakterlere... grupta herkes narsist, nihilist, aşırı ukala, isyankar tiplemeler. türk kültürüne çok uç karakterler oluşturulmuş. yine aşırı doğrucu davut bir sarışın kızımız var.
2. bölüme geçtim günde 5 dk izliyorum şimdilik.
1. bölüm izlenimlerim
gelelim karakterlere... grupta herkes narsist, nihilist, aşırı ukala, isyankar tiplemeler. türk kültürüne çok uç karakterler oluşturulmuş. yine aşırı doğrucu davut bir sarışın kızımız var.
2. bölüme geçtim günde 5 dk izliyorum şimdilik.
diziye aşırı önyargı oluşturuldu. hiç izlemeyen de dizide porno çeviriyorlar zannedip o da izlemeden yardırıyor ne varsa. 7. bölümün ortalarına geldim daha bir kere adam akıllı sevişme sahnesi görmedim mk.. en kıytırık tv dizilerinde bile şapur şupur öpüşüyorlar. dizide 2-3 yerde öpüşme sahnesi var onlarda abartısız 3-5 saniye gösteriyorlar o kadar. ki öpüşme artık her dizide var aq. ayrıca öğrencilerin hocalarla senli ben li konuşmasını karşılarında rahat olmalarını garipseyenler olum hayat sizin yaşadığınız gibi işlemiyor. evet herkesin götü yemez bir hocaya sen demek ama var kardeşim bu ülkede hocayı sınıfta bile döven tipler var açın haber izleyin az. ayrıca sene 98. herkesin lise okuyamadığı yıllar. lisenin değerli olduğu yıllar. şimdinin üniversitesinden bile değerli belki. tamam çocukların ailesinin gelir düzeyi çok iyi ama çocuklarda aileye karşı bir güven ve başarı korkusu var yani çocuklar öyle bir duruma gelmiş ki her yaptıkları hatadan sayılacağı için ailelerine konuyu açamıyorlar bile. aşağılanarak benlik duygusundan yoksun yetiştirilmiş her çocuk gibi onlarda kendileri halledip mezun olmak derdindeler. mantık hataları her dizide olur. bizim lisede edebiyat hocasıyla 3 kişi oturup bira içmişliğimiz de var. samimi olunca son sınıf olunca hocalarla senli benlide olursun gider ortamda yaparsın mk. liseye ot gibi git gel yapmış sosyal yaşantısı sıfır tipler herşeyi hoca karşısında el divan olup sınavdan ibaret sanıp garipsiyor haliyle.
can sıkıntısından bir şans verip 2 bölüm tahammül edebildiğim, lisede en huruspu çocuğu Bizdik temalı, birkaç bölüm sonra abartılı gay sahneleri ile dolacak gibi görünün vasat altı Netflix dizisi.
Sırf Pınar Deniz için izlenebilecek dizi. Evet.
Diziyi izleyip bitirdim. iki oturuşta 8 bölüm izledim.
Oyunculuklar, karakterler, müzikler ve hikaye gayet iyi olmuş.
Çoğu kişi benimle aynı fikirde.
ilgili anket: https://www.erkeklersoruy...landi-diziyi-nasil-buldun
ikinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.
Oyunculuklar, karakterler, müzikler ve hikaye gayet iyi olmuş.
Çoğu kişi benimle aynı fikirde.
ilgili anket: https://www.erkeklersoruy...landi-diziyi-nasil-buldun
ikinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.
a101 kondom kampanyası sandığım tester tadında türk netflix dizisi.
Genelde Kendindekini yeren bir milletiz ama bence Başarılı bir dizi. Tvde dönen zengin kız fakir oğlan dizilerindense en azından konu farklı. çöp değil.
Bazı yerleri çok anlamlı.çok dokunaklı.
Sinanın ilk defa sevgi gördüğü andaki tepkisi, bakışları mesela. Bi de felsefik konuşmaları;
"iyi kötü görünür, kötü de iyi. Evrenin en büyük kahpeliğidir bu. Bütün o kibarlıklar pisliği örtmek içindir."
Nobel ödülü almış birine "Ne de fitmiş." diyor musun? Ya da soğuk füzyonu bulan birine "Ay ne de kilolu."? Büyük baş hayvan mısın sen, kiloyla ölçülesin?
Bazı yerleri çok anlamlı.çok dokunaklı.
Sinanın ilk defa sevgi gördüğü andaki tepkisi, bakışları mesela. Bi de felsefik konuşmaları;
"iyi kötü görünür, kötü de iyi. Evrenin en büyük kahpeliğidir bu. Bütün o kibarlıklar pisliği örtmek içindir."
Nobel ödülü almış birine "Ne de fitmiş." diyor musun? Ya da soğuk füzyonu bulan birine "Ay ne de kilolu."? Büyük baş hayvan mısın sen, kiloyla ölçülesin?
Harika bir başyapıt.
dün akşam 2.sezonunu bitirdiğim dizi,
net söyliyim zaman kaybı, şimdiye kadar izlediğim en saçma sahneyi izledim dün gece, okulda isyan çıkarma sahnesi, abi o nedir ya, ayrıca dizide basketbol oynayıp ders dinleyerek öss sınavında ilk 100'e girilebileceği bilgisinide alıyoruz.
net söyliyim zaman kaybı, şimdiye kadar izlediğim en saçma sahneyi izledim dün gece, okulda isyan çıkarma sahnesi, abi o nedir ya, ayrıca dizide basketbol oynayıp ders dinleyerek öss sınavında ilk 100'e girilebileceği bilgisinide alıyoruz.
Ne kadar aptalca dizi varsa bizim ülkeden çıkıyor. 10 dk bakanlar için bile üzülüyorum..
aşk 101 harca harca bitmez...
bir ara bu vardı hiçbir yeteneği olmayan liselilerin "abi biz farklıyız ya kimse değerimizi bilmiyo" triplerine girmesine neden olan dizi. noldu fark kapandı herhalde.
daha önce yazdım birkez daha yazacağım buraya
beş para etmez bir dizidir. mutsuz zenginler okuldan atılmamaya çalışan öğrenciler ve onlara takık bir müdür filan.
olmadı olum olmadı. hayatın kendi kurgudan uzak olur ama bu senaryo kurgu bile olamaz. ulan hiç mi zengin çocukları görmedik . hep aynı hikaye zengin mutsuzlar yalılarda otururlar ama evlerinde sevgi yoktur yersennn tabi o ara fakirler gerçek hayatta yoksulluktan kendini yakar ama senaryo gereği çok mutludurlar tabi. müdüre kafa tutan öğrenciler göstererek sistem eleştirisi mi yapacağınızı sanıyorsunuz? o yalılarda oturan muslugun başını tutmuş adamların cocukları okuldan atılmaktan korkuyor senaryoya gel * cahillere yediririrsiniz bu hikayeleri ama hayatı tanıyan adamlar bu masalların gerçek olmadığını çok iyi bilir.
ha bide meslek liselerini filan güzelleseydiniz gerçek dostluk orada deseydiniz.
çünkü mal toplum yer böyle senaryoları.
beş para etmez bir dizidir. mutsuz zenginler okuldan atılmamaya çalışan öğrenciler ve onlara takık bir müdür filan.
olmadı olum olmadı. hayatın kendi kurgudan uzak olur ama bu senaryo kurgu bile olamaz. ulan hiç mi zengin çocukları görmedik . hep aynı hikaye zengin mutsuzlar yalılarda otururlar ama evlerinde sevgi yoktur yersennn tabi o ara fakirler gerçek hayatta yoksulluktan kendini yakar ama senaryo gereği çok mutludurlar tabi. müdüre kafa tutan öğrenciler göstererek sistem eleştirisi mi yapacağınızı sanıyorsunuz? o yalılarda oturan muslugun başını tutmuş adamların cocukları okuldan atılmaktan korkuyor senaryoya gel * cahillere yediririrsiniz bu hikayeleri ama hayatı tanıyan adamlar bu masalların gerçek olmadığını çok iyi bilir.
ha bide meslek liselerini filan güzelleseydiniz gerçek dostluk orada deseydiniz.
çünkü mal toplum yer böyle senaryoları.
Saçma ergen dizisi.
(bkz: a101 kasiyerine aşık olmak)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar