bugün
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- evlilikteki en büyük sorun4
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- bugün de meme atan olmaması4
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- köyde gece tuvalete gitmek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 22 haziran 20262
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- femboy erkeklere yürüyen dayılar2
- red bull2
evet bu diziye bir şans vermeyin diyorum.
5 bölüm izledim. yani nasıl diyeyim güzel değildi.
hani içine çekmedi dizi beni. diger bölümde ne olacak lan diyemedim. çünkü konusu çok klişe.
kamera açıları oyunculuk falan fena değil de. niye aşk amk. netflixin doğasına aykırı bu.
netflixte yüksek bütçeli beyin siken yapımlar olur. böyle sikimsonik kocakarı dizileri değil.
5 bölüm izledim. yani nasıl diyeyim güzel değildi.
hani içine çekmedi dizi beni. diger bölümde ne olacak lan diyemedim. çünkü konusu çok klişe.
kamera açıları oyunculuk falan fena değil de. niye aşk amk. netflixin doğasına aykırı bu.
netflixte yüksek bütçeli beyin siken yapımlar olur. böyle sikimsonik kocakarı dizileri değil.
ulu ulu lu.
böyle boş beleş dizileri bir tek ben mi seviyorum mk. klasik türk yapımları gibi bir bölüme 3 saat harcamaktansa 30-40 dk dizi izlemek iyidir bence. 8 bölüm bişey zaten mk. bnce boş vakitte izlenilebilinir.
1. bölüm izlenimlerim
gelelim karakterlere... grupta herkes narsist, nihilist, aşırı ukala, isyankar tiplemeler. türk kültürüne çok uç karakterler oluşturulmuş. yine aşırı doğrucu davut bir sarışın kızımız var.
2. bölüme geçtim günde 5 dk izliyorum şimdilik.
1. bölüm izlenimlerim
gelelim karakterlere... grupta herkes narsist, nihilist, aşırı ukala, isyankar tiplemeler. türk kültürüne çok uç karakterler oluşturulmuş. yine aşırı doğrucu davut bir sarışın kızımız var.
2. bölüme geçtim günde 5 dk izliyorum şimdilik.
diziye aşırı önyargı oluşturuldu. hiç izlemeyen de dizide porno çeviriyorlar zannedip o da izlemeden yardırıyor ne varsa. 7. bölümün ortalarına geldim daha bir kere adam akıllı sevişme sahnesi görmedim mk.. en kıytırık tv dizilerinde bile şapur şupur öpüşüyorlar. dizide 2-3 yerde öpüşme sahnesi var onlarda abartısız 3-5 saniye gösteriyorlar o kadar. ki öpüşme artık her dizide var aq. ayrıca öğrencilerin hocalarla senli ben li konuşmasını karşılarında rahat olmalarını garipseyenler olum hayat sizin yaşadığınız gibi işlemiyor. evet herkesin götü yemez bir hocaya sen demek ama var kardeşim bu ülkede hocayı sınıfta bile döven tipler var açın haber izleyin az. ayrıca sene 98. herkesin lise okuyamadığı yıllar. lisenin değerli olduğu yıllar. şimdinin üniversitesinden bile değerli belki. tamam çocukların ailesinin gelir düzeyi çok iyi ama çocuklarda aileye karşı bir güven ve başarı korkusu var yani çocuklar öyle bir duruma gelmiş ki her yaptıkları hatadan sayılacağı için ailelerine konuyu açamıyorlar bile. aşağılanarak benlik duygusundan yoksun yetiştirilmiş her çocuk gibi onlarda kendileri halledip mezun olmak derdindeler. mantık hataları her dizide olur. bizim lisede edebiyat hocasıyla 3 kişi oturup bira içmişliğimiz de var. samimi olunca son sınıf olunca hocalarla senli benlide olursun gider ortamda yaparsın mk. liseye ot gibi git gel yapmış sosyal yaşantısı sıfır tipler herşeyi hoca karşısında el divan olup sınavdan ibaret sanıp garipsiyor haliyle.
can sıkıntısından bir şans verip 2 bölüm tahammül edebildiğim, lisede en huruspu çocuğu Bizdik temalı, birkaç bölüm sonra abartılı gay sahneleri ile dolacak gibi görünün vasat altı Netflix dizisi.
Sırf Pınar Deniz için izlenebilecek dizi. Evet.
Diziyi izleyip bitirdim. iki oturuşta 8 bölüm izledim.
Oyunculuklar, karakterler, müzikler ve hikaye gayet iyi olmuş.
Çoğu kişi benimle aynı fikirde.
ilgili anket: https://www.erkeklersoruy...landi-diziyi-nasil-buldun
ikinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.
Oyunculuklar, karakterler, müzikler ve hikaye gayet iyi olmuş.
Çoğu kişi benimle aynı fikirde.
ilgili anket: https://www.erkeklersoruy...landi-diziyi-nasil-buldun
ikinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.
a101 kondom kampanyası sandığım tester tadında türk netflix dizisi.
Genelde Kendindekini yeren bir milletiz ama bence Başarılı bir dizi. Tvde dönen zengin kız fakir oğlan dizilerindense en azından konu farklı. çöp değil.
Bazı yerleri çok anlamlı.çok dokunaklı.
Sinanın ilk defa sevgi gördüğü andaki tepkisi, bakışları mesela. Bi de felsefik konuşmaları;
"iyi kötü görünür, kötü de iyi. Evrenin en büyük kahpeliğidir bu. Bütün o kibarlıklar pisliği örtmek içindir."
Nobel ödülü almış birine "Ne de fitmiş." diyor musun? Ya da soğuk füzyonu bulan birine "Ay ne de kilolu."? Büyük baş hayvan mısın sen, kiloyla ölçülesin?
Bazı yerleri çok anlamlı.çok dokunaklı.
Sinanın ilk defa sevgi gördüğü andaki tepkisi, bakışları mesela. Bi de felsefik konuşmaları;
"iyi kötü görünür, kötü de iyi. Evrenin en büyük kahpeliğidir bu. Bütün o kibarlıklar pisliği örtmek içindir."
Nobel ödülü almış birine "Ne de fitmiş." diyor musun? Ya da soğuk füzyonu bulan birine "Ay ne de kilolu."? Büyük baş hayvan mısın sen, kiloyla ölçülesin?
Harika bir başyapıt.
dün akşam 2.sezonunu bitirdiğim dizi,
net söyliyim zaman kaybı, şimdiye kadar izlediğim en saçma sahneyi izledim dün gece, okulda isyan çıkarma sahnesi, abi o nedir ya, ayrıca dizide basketbol oynayıp ders dinleyerek öss sınavında ilk 100'e girilebileceği bilgisinide alıyoruz.
net söyliyim zaman kaybı, şimdiye kadar izlediğim en saçma sahneyi izledim dün gece, okulda isyan çıkarma sahnesi, abi o nedir ya, ayrıca dizide basketbol oynayıp ders dinleyerek öss sınavında ilk 100'e girilebileceği bilgisinide alıyoruz.
Ne kadar aptalca dizi varsa bizim ülkeden çıkıyor. 10 dk bakanlar için bile üzülüyorum..
aşk 101 harca harca bitmez...
bir ara bu vardı hiçbir yeteneği olmayan liselilerin "abi biz farklıyız ya kimse değerimizi bilmiyo" triplerine girmesine neden olan dizi. noldu fark kapandı herhalde.
daha önce yazdım birkez daha yazacağım buraya
beş para etmez bir dizidir. mutsuz zenginler okuldan atılmamaya çalışan öğrenciler ve onlara takık bir müdür filan.
olmadı olum olmadı. hayatın kendi kurgudan uzak olur ama bu senaryo kurgu bile olamaz. ulan hiç mi zengin çocukları görmedik . hep aynı hikaye zengin mutsuzlar yalılarda otururlar ama evlerinde sevgi yoktur yersennn tabi o ara fakirler gerçek hayatta yoksulluktan kendini yakar ama senaryo gereği çok mutludurlar tabi. müdüre kafa tutan öğrenciler göstererek sistem eleştirisi mi yapacağınızı sanıyorsunuz? o yalılarda oturan muslugun başını tutmuş adamların cocukları okuldan atılmaktan korkuyor senaryoya gel * cahillere yediririrsiniz bu hikayeleri ama hayatı tanıyan adamlar bu masalların gerçek olmadığını çok iyi bilir.
ha bide meslek liselerini filan güzelleseydiniz gerçek dostluk orada deseydiniz.
çünkü mal toplum yer böyle senaryoları.
beş para etmez bir dizidir. mutsuz zenginler okuldan atılmamaya çalışan öğrenciler ve onlara takık bir müdür filan.
olmadı olum olmadı. hayatın kendi kurgudan uzak olur ama bu senaryo kurgu bile olamaz. ulan hiç mi zengin çocukları görmedik . hep aynı hikaye zengin mutsuzlar yalılarda otururlar ama evlerinde sevgi yoktur yersennn tabi o ara fakirler gerçek hayatta yoksulluktan kendini yakar ama senaryo gereği çok mutludurlar tabi. müdüre kafa tutan öğrenciler göstererek sistem eleştirisi mi yapacağınızı sanıyorsunuz? o yalılarda oturan muslugun başını tutmuş adamların cocukları okuldan atılmaktan korkuyor senaryoya gel * cahillere yediririrsiniz bu hikayeleri ama hayatı tanıyan adamlar bu masalların gerçek olmadığını çok iyi bilir.
ha bide meslek liselerini filan güzelleseydiniz gerçek dostluk orada deseydiniz.
çünkü mal toplum yer böyle senaryoları.
Saçma ergen dizisi.
(bkz: a101 kasiyerine aşık olmak)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar