bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- velvet13
- iveco daily3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- otokar sultan2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- haram ile cömertlik yapmak3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- türk moğol kardeştir2
- aşk her şeyi affeder mi4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kadınlar başımızın tacıdır2
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- sözlük kızlarının vücutları15
- gülüm diyen kız10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- yılmaz güney12
- tatlım diyen kız2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- geceye bir ayet bırak3
- 24 haziran 20262
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- anın görüntüsü18
- kemal kılıçdaroğlu18
- arkadaşlar bakar mısınız2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- otopsiraporlari6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- black mirror3
- 25 haziran 20262
bir ortamda 2-3 ateist ile aramda geçen dialog aslında dialog da değil ya neyse ;
+ hadi diyelim allah yok* ben inandığım için ve olmadığı için öldüğümüzde allah yoksa bana bişey olmaz. ya varsa sen/siz inanmadığınız için öldüğünüzde size sana ne olacak?
_ .... (sessizlik)
+ ... (sessizlik & sırıtık surat)
_ ama işte bak sana şöyle anlatalım bıdı.. bıdı.. bıdı....
+ hadi diyelim allah yok* ben inandığım için ve olmadığı için öldüğümüzde allah yoksa bana bişey olmaz. ya varsa sen/siz inanmadığınız için öldüğünüzde size sana ne olacak?
_ .... (sessizlik)
+ ... (sessizlik & sırıtık surat)
_ ama işte bak sana şöyle anlatalım bıdı.. bıdı.. bıdı....
ateistlik,ateistlerin sandığının aksine marifet değildir. ama içi dışı bir ateist,sadece içi ateistlerden daha kötü değildir.
(bkz: altı şişhane üstü tophane)
(bkz: altı şişhane üstü tophane)
zor olanı yaptıklarını düşünüyorum, herşey "O" derken o hıı der, hatta alim bir zat söyle demişti "Yaratıcıyı inkar edenler aslında tıbbın konusuna girer".
Dünya yaşamına tapan sorumluluk sahibi olmayan ve Özenti dünyası olan kişilerin benimsedigi bir tür saçmalıktır.
inançlı olmama rağmen islamiyet hakkında benden çok araştırma yaptıklarını gördüğüm ama nedense bir türlü doğruyu bulamayan inançsız insan grubu.. inanıyorum ki objektif olarak islamiyeti sorgulayanlar bir gün iyi birer müslüman olacaklar
allahın varlığını sorgulayacak kadar zeki olduğunu düşünen fakat allahın yokluğunu ispatla dediğiniz zaman gerdeğe girmiş yeni gelin gibi bakan kişidir.
olmayan birşeyi insanların gözlerine sokmaya çalışan topluluğun adıdır. Yok lan öyle bişey boşuna uğraşmayın. Namaz zekat falan hepsi ekonomik sömürü. Yiyolar sizi haberiniz yok
kelime-i şahadet götürerek * girebileceğiniz zümre. ölümden sonraki hayatınıza heyecan katmak istiyorsanız tavsiye ederim.
Allah'ın varlığı yerine kendi doğrularına inanan kişidir.Ateistlerde inançlıdır fakat inandıkları şey sadece gömek istedikleridir.
düşünen, sorgulayan, boş hayallere inanmayan, bilgili insandır.
cahil ve özenti de olabiliyor bazıları.
bazıları da narsist olabiliyor ve tanrıyı, dini, emir almayı kabullenemiyor.
hele bazıları var ki tartışmanın cılkını çıkarmaya pek meraklıdır, holigan gibidir.
bazıları da usludur. öyle işte. çeşit çeşit..
bazıları da narsist olabiliyor ve tanrıyı, dini, emir almayı kabullenemiyor.
hele bazıları var ki tartışmanın cılkını çıkarmaya pek meraklıdır, holigan gibidir.
bazıları da usludur. öyle işte. çeşit çeşit..
hiç bir temel soruya tatmin edici bir cevap veremeyen, aslında agnostik olan ama bu ismi kendine yakıştıramayan tiplerin genel adı.
çevremde kendini bu şekilde tanıyan bir çok arkadaşım var.
sürekli olarak tartışırız, sorular sorarız, cevaplar alırız, cevaplar veremeyiz... araştırırız, öğreniriz, bir şekilde uyum sağlarız, iletişim kurarız.
internet ortamında bakıyorum da, bu tip insanlar sürekli olarak karşısındakinin zekasını ölçme çabası içersinde. zeka, zihin, düşünce, anlamak v.b. gibi kelimeler çok fazla geçiyor. dikkat edin, bu böyle.
arkadaşlar arasında da bu böyle. tartışma konusu belli bir yere geldikten sonra mutlaka benim veya benim gibi düşünen herhangi bir arkadaşın zeka seviyesi ölçülmeye çalışılıyor. yani anlayacağınız saldırılıyor. gel beni döv diyor. dövmüyorsun, tahrik oluyorsun ama dövmüyorsun.
ateist arkadaşlara sesleniyorum, özünüzde iyi insanlar olabilirsiniz belki. zira karakterinize kimse dil uzatamaz, kimsenin kimseye uzatmayacağı gibi. ama kendinizi bir akıl fikir dehası, karşınızdakini de aptal yerine koyarsanız. o aptal size kafayı bir gömer o zaman görürsünüz.
swh
sürekli olarak tartışırız, sorular sorarız, cevaplar alırız, cevaplar veremeyiz... araştırırız, öğreniriz, bir şekilde uyum sağlarız, iletişim kurarız.
internet ortamında bakıyorum da, bu tip insanlar sürekli olarak karşısındakinin zekasını ölçme çabası içersinde. zeka, zihin, düşünce, anlamak v.b. gibi kelimeler çok fazla geçiyor. dikkat edin, bu böyle.
arkadaşlar arasında da bu böyle. tartışma konusu belli bir yere geldikten sonra mutlaka benim veya benim gibi düşünen herhangi bir arkadaşın zeka seviyesi ölçülmeye çalışılıyor. yani anlayacağınız saldırılıyor. gel beni döv diyor. dövmüyorsun, tahrik oluyorsun ama dövmüyorsun.
ateist arkadaşlara sesleniyorum, özünüzde iyi insanlar olabilirsiniz belki. zira karakterinize kimse dil uzatamaz, kimsenin kimseye uzatmayacağı gibi. ama kendinizi bir akıl fikir dehası, karşınızdakini de aptal yerine koyarsanız. o aptal size kafayı bir gömer o zaman görürsünüz.
swh
cahilliğin ta kendisidir kısa özetle.
enteresan olan şudur ki; bir çoğunun 4 kitabı da okuduktan sonra seçtiği yoldur. dinsizlik anlamına gelip hiç bir dinde hiç bir tanrı'yı kabul etmezler. ve gerçek anlamda bir ateisti dinlediğinizde diyeceğiniz tek bir şey vardır; adam haklı beyler. (ateistliği kendine etiket kabul eden özenti grubu saymıyorum, onlar kendi aralarında eğlenen gençler)
yobazla arasında bir fark yoktur.
tanrıya inanmayan, herşeyin kendiliğinden olduğunu sanan, rüzgar nerden eserse öyle yaşayan plansız tiplerdir. tamam dünya kendiliğinden oldu. peki anne karnına o göbek bağını kim koydu? kendi mi bitti demek istediğim elemandır... özünde inanmamak bulunan bu fikir tanrıya inanmama inancını taşır... neticede yine birşeye inanılır. enbüyük çelişkileri de budur...
hiç birşeye , bir ilaha inanmamayı marifet sanan , kız tavlamak için kullanan kendilerine cool bir hava verdiğine inanan üniversiteye yeni girmiş olan gençlerin bulunduğu azgın topluluk.
Hayatı doğru anlamış kişilerdir. Bir yaratanın olduğuna inanmaz, ahiret anlayışları yoktur.
gusul abdesti almadığından mütemadiyen cenabettir müslümanlar için.
Allaha inanmazlar. kendi düşüncelerini savunurlar.
(bkz: ipek Ongun)
(bkz: ipek Ongun)
kuran ı kerim i baştan sona okuyup, bu korku dolu kitap tanrının olamaz. yanılgısına düşen insan modeli.
herşey için bir sebep arayan, doğar doğmaz ilk duyduğuna inanmayan kimse.
ateistler haklı çıkıp gerçekten tanrı yoksa herkese cennet olucaktır ama varsa sıçtıkları an olucak insan topluluğu.
Tanrıya inanmayan son derece realist insanlardır. Dünyaya çoğu teistten fazla yararları vardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar