ateist

bir ortamda 2-3 ateist ile aramda geçen dialog aslında dialog da değil ya neyse ;

+ hadi diyelim allah yok* ben inandığım için ve olmadığı için öldüğümüzde allah yoksa bana bişey olmaz. ya varsa sen/siz inanmadığınız için öldüğünüzde size sana ne olacak?

_ .... (sessizlik)

+ ... (sessizlik & sırıtık surat)

_ ama işte bak sana şöyle anlatalım bıdı.. bıdı.. bıdı....
© copyright 2005 - 2026