ateist

tanrıya inanmayan, herşeyin kendiliğinden olduğunu sanan, rüzgar nerden eserse öyle yaşayan plansız tiplerdir. tamam dünya kendiliğinden oldu. peki anne karnına o göbek bağını kim koydu? kendi mi bitti demek istediğim elemandır... özünde inanmamak bulunan bu fikir tanrıya inanmama inancını taşır... neticede yine birşeye inanılır. enbüyük çelişkileri de budur...
© copyright 2005 - 2026