bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- erkekler neden erken ölür5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- meksikalı batman2
- anın görüntüsü22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- şafak çak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- tamar tanrıyar2
- sophia osako3
- 1 kilometrelik gökdelen2
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- owner of a lonely heart2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- velvet28
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
Kültürleri de kendileri de iğrençtir.
cahiliye devrinden çıkamamışlardır. hala cahiller.
bombalar altında parçalanan kardeşlerine hayırları olmayan çakma müslümanlar topluluğudur.
görgüsüz ,pislik bir millettir. rehberlik yaptığım dönemde olsun veya kişisel olarak karşılaştığım hepsi istisnasız bu şekildedir. iyisi varsa da ben görmedim.
görsel
görsel
Genel olarak bir dine inandıkları için, ahlaka ihtiyaçları olmadığını düşünenleri sevmiyorum. Bu yüzden de, Arapları sevmiyorum. Arapları sevmiyorum ve bunun Suriyeli mülteci Araplarla ilgisi yok, geçmişten beri böyle düşünüyorum.
sizi rahatsız eden nedir.
Yıl ne olursa olsun kolay ayaklanıp kargaşa yaratıyorlar.
Savaştan başları kurtulmaz kaçanlarda kaçtıkları ülkelerin düzenini huzursuz eder.
Savaştan başları kurtulmaz kaçanlarda kaçtıkları ülkelerin düzenini huzursuz eder.
kayda değer 1 tane bile icat ve keşfi olmayan millet.
Yanılıyorsunuz sayın yazar. Toyota jeepe uçaksavar takarak harika bir savaş aracına dönüştürmüşlerdir.
Hayatımın 3 yılını Suudi Arabistan da yaşayıp, sonrasında Almanya da 1.5 yıl kadar kalmış birisi olarak şunu çok rahat söyleyebilirim.
Arabistan da en başta insanlar Türk olduğunuz için size saygı duyuyorlar. Almanya da ise ırkçılığın nasıl oluğunu herkes biliyordur.
Arabistan da en başta insanlar Türk olduğunuz için size saygı duyuyorlar. Almanya da ise ırkçılığın nasıl oluğunu herkes biliyordur.
bırakın bu işleri araptan dost, ayıdan post olmaz..
dönemin şartları sebebiyle getirilip türkiye'de müzelere konulmuş bir kaç tarihi esere "çaldınız" gözüyle bakan, ancak iş sömürüldükleri ülkelere gelince sus pus olan insanlar. çıkarcı oldukları için kimseyi sevmezler, aldanmayın.
bunların her hali kendi gibi zavallıdır.
zavallılar bize ağlamasalarda olur.
zavallılar bize ağlamasalarda olur.
savaştan kaçmak gibi milli meziyetleri mevcut olan millet.
(bkz: görgüsüz)
osmanlıyı sırtından hançerlemiş ve ingiliz emperyalizminin kucağında büyümüşlerdir.
(bkz: veledi zina)
Kafkas ırkındandırlar ama orientalidlerdir
humanphenotypes.net/basic/Orientalid.html
humanphenotypes.net/basic/Orientalid.html
şu anda yer yüzünde yaşayan en pis millettir.
Günümüz araplarından hiç haz etmiyorum. Aşırı rahat ve geniş insanlar. Hani olumlu bir özellikleri varsa da ben rastlamadım.
Dünya yansa umurlarında olmaz. Yeterki keyifleri bozulmasın. Nargileden büyük keyf alıyorlar, tembelliği çok seviyorlar, nedense bağıra bağıra konuşuyorlar, medeniyetten de bi okadar uzaklar.
Şahsi gözlemlerim bunlar, iyisi varsa da ben rastlamadım.
Dünya yansa umurlarında olmaz. Yeterki keyifleri bozulmasın. Nargileden büyük keyf alıyorlar, tembelliği çok seviyorlar, nedense bağıra bağıra konuşuyorlar, medeniyetten de bi okadar uzaklar.
Şahsi gözlemlerim bunlar, iyisi varsa da ben rastlamadım.
ne arabın yüzü ne şamın şekeri diye boşuna söylenmemiş atasözümüz var.
güzel akıcı dünyanın en güzel dili lisanını icra eden topluluktur. evet..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar