bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- velvet28
- israil6
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sözlüğü bırakmak istemek8
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
kadınlara değer vermeyen, uydurdukları korku ve şiddet dolu masallar yüzünden dünyanın anasını ağlatan, bir sürü terör örgütü kuran, kafa ve el kesen, gerici, yobaz, cahil, pis bir millettir. tarih boyunca türklerle anlaşamamışlardır ve her daim türk'e düşman olmuşlardır. bizim halkın bunları üstün ırk sanmasına ayar oluyorum. deve sidiği içen bir topluma özenmek en dibe inmektir herhalde.
sosyal ekosistemde, avrupa ve anadolu ile vahşi afrika ve güney asya halkları arasında bariyer vazifesi üstlenen kadim bir ulus.
(video artık mevcut değil)
abd, milyonlarca arabı iç savaş senaryolarıyla topraklarından sürerek avrupanın hindistan ve pakistan, sudan ve somaliden iltica eden gerici, cahil, vahşi yamyamlarla ilan edilen ölüm fermanını da imzalamış oldu.
(video artık mevcut değil)
abd, milyonlarca arabı iç savaş senaryolarıyla topraklarından sürerek avrupanın hindistan ve pakistan, sudan ve somaliden iltica eden gerici, cahil, vahşi yamyamlarla ilan edilen ölüm fermanını da imzalamış oldu.
bütün dünya kendilerininmiş havasında, umursamazca dolaşmalarıyla haklı antipati uyandıran kişiler. diğeri de çinliler... bu ikisine çok gıcık oluyorum. bir japon asaletine sahip değiller asla.
kendi dünyalarında yaşarken batılı güçler yüzünden her yere göç edip tüm dünyaya ilkellik götüren topluluktur.
yamyamlardan, toplu tecavüz düşkünü ensest oğlancılardan nefret etmediğiniz kadar araplardan nefret ediyorsunuz.
çünkü, arapların tarihe mal olmuş emperyal bir geçmişi var.
atalarınızın maruz kaldığı kölelik onları haksız yere suçlamanıza yol açıyor.
çünkü, arapların tarihe mal olmuş emperyal bir geçmişi var.
atalarınızın maruz kaldığı kölelik onları haksız yere suçlamanıza yol açıyor.
yapılan her el işaretinin çok özel anlamları var, bu yüzden diyalog kurarken dikkatli olmalısınız!
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
sürekli taciz ve şiddete maruz kalan arap ulusunu (kıpti, nasturi, süryani v.s. ) örgütleyerek genişlediği günlerde dünyanın en güçlü imparatorluklarının içinden geçmiş ulus:
görsel
(video artık mevcut değil)
görsel
(video artık mevcut değil)
onca yoksulluğa, savaşa, sefalete rağmen hint kıyafetleriyle dolaşıp üstünlük taslayan çekik gözlü, çingen karışımı garip guraba milletlerden daima öndeler!
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=S9DIgNZTnkY
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=S9DIgNZTnkY
Petrol zengini olmasalar ne bu kadar gezebilir ne de hava atabilirlerdi. Bir de boşluk bulup yürümek için arkanı döndüğünde en az 3 kişi karşına çıkmıyorlar mı ? Çıldırıyorsun resmen. Ülkeye dolduranlar sağolsun !
islamdan önce de romalılara ve perslere korku salan, dünyanın en tehlikeli süvarilerine sahiptiler:
https://www.youtube.com/watch?v=tFQfhJt_l38
sadece kendilerini bir araya getirip örgütleyecek kıvılcımı bekliyorlardı.
https://www.youtube.com/watch?v=tFQfhJt_l38
sadece kendilerini bir araya getirip örgütleyecek kıvılcımı bekliyorlardı.
milliyetçileri bizimkilerden daha cesur ve delidir, yeniliğe ve değişime muhafazakar özlerini koruyarak adapte olma konusunda bizden fersah fersah öndeler.
Her adımda rastlanan, zaten kalabalık olan ülkeyi daha da kalabalıklaştıran, görgüden uzak ve kibirli insanlar.
Game Of Thrones evreninde ki Freylerin ilham kaynağıdırlar, Freyler de tıpkı Araplar gibi hem hainler, hemde zalimler.
sevdiğim bir millettir.
olmasalardı dinsiz olurduk belki de. ne mutlu bize.
Bilinen kişilerden, kitaplarin adamlarından ogrenerek allah a yaklaşmaya başlamışlardı...
Onlar çoktan, allah karşısında hanif (her nasilsa aramicede yanlış yorumlanarak dinsizler anlamına gelen kelime) tek tanrıciliga eğimli, tek tanrıyı arayanlar olarak bilinmeye başlamışlardı.
Ancak yahudi ve hiristiyanlar onları küçük gormekteydi. Onlar da, Milli gurur nedeniyle bu dinlere mensup olmadılar. Uygar komşuları onlara kafir dediler. Kafirdiler ve kafir olarak allah' ı aradılar. Onları her fırsatta aşağılayan diğer milletlerin gosterislerine kesin isyan duyguları vardi.
Sonunda gerçekten Allah'ı buldular...
Onlar çoktan, allah karşısında hanif (her nasilsa aramicede yanlış yorumlanarak dinsizler anlamına gelen kelime) tek tanrıciliga eğimli, tek tanrıyı arayanlar olarak bilinmeye başlamışlardı.
Ancak yahudi ve hiristiyanlar onları küçük gormekteydi. Onlar da, Milli gurur nedeniyle bu dinlere mensup olmadılar. Uygar komşuları onlara kafir dediler. Kafirdiler ve kafir olarak allah' ı aradılar. Onları her fırsatta aşağılayan diğer milletlerin gosterislerine kesin isyan duyguları vardi.
Sonunda gerçekten Allah'ı buldular...
Dünyanın en barbar milletlerinden biridir.
Kendilerini hiçbir zaman geliştiremezler.
Kendilerini hiçbir zaman geliştiremezler.
Petrolleri var diye kendilerini medeni sanıyorlar.
O petroller bizde olsaydı her konuda onları geçerdik.
O petroller bizde olsaydı her konuda onları geçerdik.
Hem barbar hem faşistlerdir.
O kadar faşistlerdir ki Arap olmayan ne kadar Ortadoğulu ve Kuzey Afrikalı varsa Araplaştırdılar.
O kadar faşistlerdir ki Arap olmayan ne kadar Ortadoğulu ve Kuzey Afrikalı varsa Araplaştırdılar.
Hatta bunlar p leri ve o ları söyleyemiyorlar.
Pers yerine Fars diyorlar.
Romalı yerine Rum diyorlar.
Pers yerine Fars diyorlar.
Romalı yerine Rum diyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar