bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- 19 yaşında kızla yatmak9
- unutulmayan sadakat örnekleri3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ankara nın en güzel yanı4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- ilgi manyağı4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bir şeyler söyle4
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlükteki gizli düşmanım10
- versuch2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- velvet28
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- eski işyerine tekrar başlamak4
- true'nun çaylak olması16
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- üniversitelerin gereksiz olması16
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
kadınlara değer vermeyen, uydurdukları korku ve şiddet dolu masallar yüzünden dünyanın anasını ağlatan, bir sürü terör örgütü kuran, kafa ve el kesen, gerici, yobaz, cahil, pis bir millettir. tarih boyunca türklerle anlaşamamışlardır ve her daim türk'e düşman olmuşlardır. bizim halkın bunları üstün ırk sanmasına ayar oluyorum. deve sidiği içen bir topluma özenmek en dibe inmektir herhalde.
sosyal ekosistemde, avrupa ve anadolu ile vahşi afrika ve güney asya halkları arasında bariyer vazifesi üstlenen kadim bir ulus.
(video artık mevcut değil)
abd, milyonlarca arabı iç savaş senaryolarıyla topraklarından sürerek avrupanın hindistan ve pakistan, sudan ve somaliden iltica eden gerici, cahil, vahşi yamyamlarla ilan edilen ölüm fermanını da imzalamış oldu.
(video artık mevcut değil)
abd, milyonlarca arabı iç savaş senaryolarıyla topraklarından sürerek avrupanın hindistan ve pakistan, sudan ve somaliden iltica eden gerici, cahil, vahşi yamyamlarla ilan edilen ölüm fermanını da imzalamış oldu.
bütün dünya kendilerininmiş havasında, umursamazca dolaşmalarıyla haklı antipati uyandıran kişiler. diğeri de çinliler... bu ikisine çok gıcık oluyorum. bir japon asaletine sahip değiller asla.
kendi dünyalarında yaşarken batılı güçler yüzünden her yere göç edip tüm dünyaya ilkellik götüren topluluktur.
yamyamlardan, toplu tecavüz düşkünü ensest oğlancılardan nefret etmediğiniz kadar araplardan nefret ediyorsunuz.
çünkü, arapların tarihe mal olmuş emperyal bir geçmişi var.
atalarınızın maruz kaldığı kölelik onları haksız yere suçlamanıza yol açıyor.
çünkü, arapların tarihe mal olmuş emperyal bir geçmişi var.
atalarınızın maruz kaldığı kölelik onları haksız yere suçlamanıza yol açıyor.
yapılan her el işaretinin çok özel anlamları var, bu yüzden diyalog kurarken dikkatli olmalısınız!
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
sürekli taciz ve şiddete maruz kalan arap ulusunu (kıpti, nasturi, süryani v.s. ) örgütleyerek genişlediği günlerde dünyanın en güçlü imparatorluklarının içinden geçmiş ulus:
görsel
(video artık mevcut değil)
görsel
(video artık mevcut değil)
onca yoksulluğa, savaşa, sefalete rağmen hint kıyafetleriyle dolaşıp üstünlük taslayan çekik gözlü, çingen karışımı garip guraba milletlerden daima öndeler!
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=S9DIgNZTnkY
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=S9DIgNZTnkY
Petrol zengini olmasalar ne bu kadar gezebilir ne de hava atabilirlerdi. Bir de boşluk bulup yürümek için arkanı döndüğünde en az 3 kişi karşına çıkmıyorlar mı ? Çıldırıyorsun resmen. Ülkeye dolduranlar sağolsun !
islamdan önce de romalılara ve perslere korku salan, dünyanın en tehlikeli süvarilerine sahiptiler:
https://www.youtube.com/watch?v=tFQfhJt_l38
sadece kendilerini bir araya getirip örgütleyecek kıvılcımı bekliyorlardı.
https://www.youtube.com/watch?v=tFQfhJt_l38
sadece kendilerini bir araya getirip örgütleyecek kıvılcımı bekliyorlardı.
milliyetçileri bizimkilerden daha cesur ve delidir, yeniliğe ve değişime muhafazakar özlerini koruyarak adapte olma konusunda bizden fersah fersah öndeler.
Her adımda rastlanan, zaten kalabalık olan ülkeyi daha da kalabalıklaştıran, görgüden uzak ve kibirli insanlar.
Game Of Thrones evreninde ki Freylerin ilham kaynağıdırlar, Freyler de tıpkı Araplar gibi hem hainler, hemde zalimler.
sevdiğim bir millettir.
olmasalardı dinsiz olurduk belki de. ne mutlu bize.
Bilinen kişilerden, kitaplarin adamlarından ogrenerek allah a yaklaşmaya başlamışlardı...
Onlar çoktan, allah karşısında hanif (her nasilsa aramicede yanlış yorumlanarak dinsizler anlamına gelen kelime) tek tanrıciliga eğimli, tek tanrıyı arayanlar olarak bilinmeye başlamışlardı.
Ancak yahudi ve hiristiyanlar onları küçük gormekteydi. Onlar da, Milli gurur nedeniyle bu dinlere mensup olmadılar. Uygar komşuları onlara kafir dediler. Kafirdiler ve kafir olarak allah' ı aradılar. Onları her fırsatta aşağılayan diğer milletlerin gosterislerine kesin isyan duyguları vardi.
Sonunda gerçekten Allah'ı buldular...
Onlar çoktan, allah karşısında hanif (her nasilsa aramicede yanlış yorumlanarak dinsizler anlamına gelen kelime) tek tanrıciliga eğimli, tek tanrıyı arayanlar olarak bilinmeye başlamışlardı.
Ancak yahudi ve hiristiyanlar onları küçük gormekteydi. Onlar da, Milli gurur nedeniyle bu dinlere mensup olmadılar. Uygar komşuları onlara kafir dediler. Kafirdiler ve kafir olarak allah' ı aradılar. Onları her fırsatta aşağılayan diğer milletlerin gosterislerine kesin isyan duyguları vardi.
Sonunda gerçekten Allah'ı buldular...
Dünyanın en barbar milletlerinden biridir.
Kendilerini hiçbir zaman geliştiremezler.
Kendilerini hiçbir zaman geliştiremezler.
Petrolleri var diye kendilerini medeni sanıyorlar.
O petroller bizde olsaydı her konuda onları geçerdik.
O petroller bizde olsaydı her konuda onları geçerdik.
Hem barbar hem faşistlerdir.
O kadar faşistlerdir ki Arap olmayan ne kadar Ortadoğulu ve Kuzey Afrikalı varsa Araplaştırdılar.
O kadar faşistlerdir ki Arap olmayan ne kadar Ortadoğulu ve Kuzey Afrikalı varsa Araplaştırdılar.
Hatta bunlar p leri ve o ları söyleyemiyorlar.
Pers yerine Fars diyorlar.
Romalı yerine Rum diyorlar.
Pers yerine Fars diyorlar.
Romalı yerine Rum diyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar