bugün
- sedat pekmez21
- true nun çaylak olması4
- velvet27
- salak erkek neden bu kadar çok4
- aile evinde yaşamak12
- tavuk iskender4
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların iyi olduğu konular4
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- kemalist tokatlamak2
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- beynin güzelce yıkanması3
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- fight club4
- bir gecede cahil kaldık5
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- birader yazar olmak13
- çomar putu3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- uğurcan çakır3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- allah9
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- ona bir şey söyle9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
kadınlara değer vermeyen, uydurdukları korku ve şiddet dolu masallar yüzünden dünyanın anasını ağlatan, bir sürü terör örgütü kuran, kafa ve el kesen, gerici, yobaz, cahil, pis bir millettir. tarih boyunca türklerle anlaşamamışlardır ve her daim türk'e düşman olmuşlardır. bizim halkın bunları üstün ırk sanmasına ayar oluyorum. deve sidiği içen bir topluma özenmek en dibe inmektir herhalde.
sosyal ekosistemde, avrupa ve anadolu ile vahşi afrika ve güney asya halkları arasında bariyer vazifesi üstlenen kadim bir ulus.
(video artık mevcut değil)
abd, milyonlarca arabı iç savaş senaryolarıyla topraklarından sürerek avrupanın hindistan ve pakistan, sudan ve somaliden iltica eden gerici, cahil, vahşi yamyamlarla ilan edilen ölüm fermanını da imzalamış oldu.
(video artık mevcut değil)
abd, milyonlarca arabı iç savaş senaryolarıyla topraklarından sürerek avrupanın hindistan ve pakistan, sudan ve somaliden iltica eden gerici, cahil, vahşi yamyamlarla ilan edilen ölüm fermanını da imzalamış oldu.
bütün dünya kendilerininmiş havasında, umursamazca dolaşmalarıyla haklı antipati uyandıran kişiler. diğeri de çinliler... bu ikisine çok gıcık oluyorum. bir japon asaletine sahip değiller asla.
kendi dünyalarında yaşarken batılı güçler yüzünden her yere göç edip tüm dünyaya ilkellik götüren topluluktur.
yamyamlardan, toplu tecavüz düşkünü ensest oğlancılardan nefret etmediğiniz kadar araplardan nefret ediyorsunuz.
çünkü, arapların tarihe mal olmuş emperyal bir geçmişi var.
atalarınızın maruz kaldığı kölelik onları haksız yere suçlamanıza yol açıyor.
çünkü, arapların tarihe mal olmuş emperyal bir geçmişi var.
atalarınızın maruz kaldığı kölelik onları haksız yere suçlamanıza yol açıyor.
yapılan her el işaretinin çok özel anlamları var, bu yüzden diyalog kurarken dikkatli olmalısınız!
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
sürekli taciz ve şiddete maruz kalan arap ulusunu (kıpti, nasturi, süryani v.s. ) örgütleyerek genişlediği günlerde dünyanın en güçlü imparatorluklarının içinden geçmiş ulus:
görsel
(video artık mevcut değil)
görsel
(video artık mevcut değil)
onca yoksulluğa, savaşa, sefalete rağmen hint kıyafetleriyle dolaşıp üstünlük taslayan çekik gözlü, çingen karışımı garip guraba milletlerden daima öndeler!
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=S9DIgNZTnkY
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=S9DIgNZTnkY
Petrol zengini olmasalar ne bu kadar gezebilir ne de hava atabilirlerdi. Bir de boşluk bulup yürümek için arkanı döndüğünde en az 3 kişi karşına çıkmıyorlar mı ? Çıldırıyorsun resmen. Ülkeye dolduranlar sağolsun !
islamdan önce de romalılara ve perslere korku salan, dünyanın en tehlikeli süvarilerine sahiptiler:
https://www.youtube.com/watch?v=tFQfhJt_l38
sadece kendilerini bir araya getirip örgütleyecek kıvılcımı bekliyorlardı.
https://www.youtube.com/watch?v=tFQfhJt_l38
sadece kendilerini bir araya getirip örgütleyecek kıvılcımı bekliyorlardı.
milliyetçileri bizimkilerden daha cesur ve delidir, yeniliğe ve değişime muhafazakar özlerini koruyarak adapte olma konusunda bizden fersah fersah öndeler.
Her adımda rastlanan, zaten kalabalık olan ülkeyi daha da kalabalıklaştıran, görgüden uzak ve kibirli insanlar.
Game Of Thrones evreninde ki Freylerin ilham kaynağıdırlar, Freyler de tıpkı Araplar gibi hem hainler, hemde zalimler.
sevdiğim bir millettir.
olmasalardı dinsiz olurduk belki de. ne mutlu bize.
Bilinen kişilerden, kitaplarin adamlarından ogrenerek allah a yaklaşmaya başlamışlardı...
Onlar çoktan, allah karşısında hanif (her nasilsa aramicede yanlış yorumlanarak dinsizler anlamına gelen kelime) tek tanrıciliga eğimli, tek tanrıyı arayanlar olarak bilinmeye başlamışlardı.
Ancak yahudi ve hiristiyanlar onları küçük gormekteydi. Onlar da, Milli gurur nedeniyle bu dinlere mensup olmadılar. Uygar komşuları onlara kafir dediler. Kafirdiler ve kafir olarak allah' ı aradılar. Onları her fırsatta aşağılayan diğer milletlerin gosterislerine kesin isyan duyguları vardi.
Sonunda gerçekten Allah'ı buldular...
Onlar çoktan, allah karşısında hanif (her nasilsa aramicede yanlış yorumlanarak dinsizler anlamına gelen kelime) tek tanrıciliga eğimli, tek tanrıyı arayanlar olarak bilinmeye başlamışlardı.
Ancak yahudi ve hiristiyanlar onları küçük gormekteydi. Onlar da, Milli gurur nedeniyle bu dinlere mensup olmadılar. Uygar komşuları onlara kafir dediler. Kafirdiler ve kafir olarak allah' ı aradılar. Onları her fırsatta aşağılayan diğer milletlerin gosterislerine kesin isyan duyguları vardi.
Sonunda gerçekten Allah'ı buldular...
Dünyanın en barbar milletlerinden biridir.
Kendilerini hiçbir zaman geliştiremezler.
Kendilerini hiçbir zaman geliştiremezler.
Petrolleri var diye kendilerini medeni sanıyorlar.
O petroller bizde olsaydı her konuda onları geçerdik.
O petroller bizde olsaydı her konuda onları geçerdik.
Hem barbar hem faşistlerdir.
O kadar faşistlerdir ki Arap olmayan ne kadar Ortadoğulu ve Kuzey Afrikalı varsa Araplaştırdılar.
O kadar faşistlerdir ki Arap olmayan ne kadar Ortadoğulu ve Kuzey Afrikalı varsa Araplaştırdılar.
Hatta bunlar p leri ve o ları söyleyemiyorlar.
Pers yerine Fars diyorlar.
Romalı yerine Rum diyorlar.
Pers yerine Fars diyorlar.
Romalı yerine Rum diyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar