bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- akla gelen her başlığı açamamak2
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- güzel huylu kezo4
- milletin anasına küfretmek2
- erkekler neden az yaşar10
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- pkk nasıl biter5
- biat kültürü3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- wowturkey3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- yargıcı3
Birinci sevdam olan şehir .
Cakirkeyf ile sokaklarında yürümeyi sevdiğim şehir. Özlemişim.
Özlediğim canım şehir . Bu ara nedensizce karşıma çıkan insanlar hep ankaralı . Bu bir işaret mi ?
hiçbir zaman sevilen değil, özlenen şehirdir. 36 senedir hiç sevemedim.
başkent olmasa bir vasfı olmayacak kötü ve sevimsiz şehir.
Canım şehir sıralamasında birinci olarak yer alır . Kuru havası nedeniyle dudakları ve elleri mahveder bu nedenle blistex med plus öneririm .
Kar yağıyor, kar yağıyor. Lapa lapa kar yağıyor... şehridir.
sanki sürekli, bitmeyen bir hareket var bu şehirde. neresine gitseniz ciddi bir sirkülasyon kah sağa kah sola akar. ama şehre yakışır da. amirim gazi mahallesinden kızılay' a doğru yürümüştür. siz de o yürüyüşü beykoz çorbacısında güzelce karnınızı doyurup tunus caddesinde içmek için yapabilirsiniz.
başkent olmasaydı konya gibi olurdu. evet.
Ankara'da iki kişi vardı seksen ilde öyleleri yoktu dünyayı karşılarına alabilirlerdi ama onlar birbirlerine yenildi.
kızılay da yüzlerce escort'un yaşadığı şehir.
Bazı komiklerin: ne güzel şehir (neresi güzel amk iklim desen dandik her yer beton insani çomar) ankara bir başka abi ya, atamın şehri diye övdüğü tarikat cemaat yuvası yobaz yerdir. Akp zamanında iyice şehre çöktüler. Sınirlar yabancılara açilinca daha beter oldu. Eskiden en azından yerliydi tarikat cemaat ayağı. Şimdi ne olduklari belli değil bir suru insanı bilerek yerlestirdiler sehre. Çok kotu günler bizi bekliyor.
Her insan için belli bir değere sahip il. Herkesin ankara ile bir bağı vardır diye düşünüyorum.
Ankaralılar gülmez güldürür. O yüzden.
Paralel evrende başına talih kuşu konmamış, meclise ev sahipliği yapmamış olduğu için hayatına Yozgat v2 olarak devam eden şehir.
bünyesinde angara gizi denen canavarlari barindiran düzenli ve güvenli anadolu kenti.
eskiden tapılası derecede severdim bu şehri. ama artık nefret ediyorum. *
tanım: plakası 06 olan şehir.
tanım: plakası 06 olan şehir.
Türkiyenin kalbinin attığı yer. Güzel şehir Ankara. Fakat kızları gerçekten bir fırtına. Fazla takılmayın peşlerine sizi de uçurur mazallah.
Batıkent'ten yeni geldim. Cidden havası mükemmel.
Terketme fikri bu aralar düşündüren şehir.
kimileri için sadece bir şehirdir, ankara; kimileri içinse bir şiir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar