bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- amerikan yahudileri3
- hızlı para kazanmanın yolları6
- erkekler neden az yaşar8
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- kıskanmak7
- teoman mı tarkan mı2
- lise4
- japonya5
- venezuela2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- amerika birleşik devletleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- sude isimli kızlar2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- türkiye7
- 2026 dünya kupası23
- m r e r e c t o5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- haitinin gol atmış olması5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- oyuncu koltugu4
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ibadet4
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- ona bir cümle bırak2
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
Birinci sevdam olan şehir .
Cakirkeyf ile sokaklarında yürümeyi sevdiğim şehir. Özlemişim.
Özlediğim canım şehir . Bu ara nedensizce karşıma çıkan insanlar hep ankaralı . Bu bir işaret mi ?
hiçbir zaman sevilen değil, özlenen şehirdir. 36 senedir hiç sevemedim.
başkent olmasa bir vasfı olmayacak kötü ve sevimsiz şehir.
Canım şehir sıralamasında birinci olarak yer alır . Kuru havası nedeniyle dudakları ve elleri mahveder bu nedenle blistex med plus öneririm .
Kar yağıyor, kar yağıyor. Lapa lapa kar yağıyor... şehridir.
sanki sürekli, bitmeyen bir hareket var bu şehirde. neresine gitseniz ciddi bir sirkülasyon kah sağa kah sola akar. ama şehre yakışır da. amirim gazi mahallesinden kızılay' a doğru yürümüştür. siz de o yürüyüşü beykoz çorbacısında güzelce karnınızı doyurup tunus caddesinde içmek için yapabilirsiniz.
başkent olmasaydı konya gibi olurdu. evet.
Ankara'da iki kişi vardı seksen ilde öyleleri yoktu dünyayı karşılarına alabilirlerdi ama onlar birbirlerine yenildi.
kızılay da yüzlerce escort'un yaşadığı şehir.
Bazı komiklerin: ne güzel şehir (neresi güzel amk iklim desen dandik her yer beton insani çomar) ankara bir başka abi ya, atamın şehri diye övdüğü tarikat cemaat yuvası yobaz yerdir. Akp zamanında iyice şehre çöktüler. Sınirlar yabancılara açilinca daha beter oldu. Eskiden en azından yerliydi tarikat cemaat ayağı. Şimdi ne olduklari belli değil bir suru insanı bilerek yerlestirdiler sehre. Çok kotu günler bizi bekliyor.
Her insan için belli bir değere sahip il. Herkesin ankara ile bir bağı vardır diye düşünüyorum.
Ankaralılar gülmez güldürür. O yüzden.
Paralel evrende başına talih kuşu konmamış, meclise ev sahipliği yapmamış olduğu için hayatına Yozgat v2 olarak devam eden şehir.
bünyesinde angara gizi denen canavarlari barindiran düzenli ve güvenli anadolu kenti.
eskiden tapılası derecede severdim bu şehri. ama artık nefret ediyorum. *
tanım: plakası 06 olan şehir.
tanım: plakası 06 olan şehir.
Türkiyenin kalbinin attığı yer. Güzel şehir Ankara. Fakat kızları gerçekten bir fırtına. Fazla takılmayın peşlerine sizi de uçurur mazallah.
Batıkent'ten yeni geldim. Cidden havası mükemmel.
Terketme fikri bu aralar düşündüren şehir.
kimileri için sadece bir şehirdir, ankara; kimileri içinse bir şiir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar