bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
Birinci sevdam olan şehir .
Cakirkeyf ile sokaklarında yürümeyi sevdiğim şehir. Özlemişim.
Özlediğim canım şehir . Bu ara nedensizce karşıma çıkan insanlar hep ankaralı . Bu bir işaret mi ?
hiçbir zaman sevilen değil, özlenen şehirdir. 36 senedir hiç sevemedim.
başkent olmasa bir vasfı olmayacak kötü ve sevimsiz şehir.
Canım şehir sıralamasında birinci olarak yer alır . Kuru havası nedeniyle dudakları ve elleri mahveder bu nedenle blistex med plus öneririm .
Kar yağıyor, kar yağıyor. Lapa lapa kar yağıyor... şehridir.
sanki sürekli, bitmeyen bir hareket var bu şehirde. neresine gitseniz ciddi bir sirkülasyon kah sağa kah sola akar. ama şehre yakışır da. amirim gazi mahallesinden kızılay' a doğru yürümüştür. siz de o yürüyüşü beykoz çorbacısında güzelce karnınızı doyurup tunus caddesinde içmek için yapabilirsiniz.
başkent olmasaydı konya gibi olurdu. evet.
Ankara'da iki kişi vardı seksen ilde öyleleri yoktu dünyayı karşılarına alabilirlerdi ama onlar birbirlerine yenildi.
kızılay da yüzlerce escort'un yaşadığı şehir.
Bazı komiklerin: ne güzel şehir (neresi güzel amk iklim desen dandik her yer beton insani çomar) ankara bir başka abi ya, atamın şehri diye övdüğü tarikat cemaat yuvası yobaz yerdir. Akp zamanında iyice şehre çöktüler. Sınirlar yabancılara açilinca daha beter oldu. Eskiden en azından yerliydi tarikat cemaat ayağı. Şimdi ne olduklari belli değil bir suru insanı bilerek yerlestirdiler sehre. Çok kotu günler bizi bekliyor.
Her insan için belli bir değere sahip il. Herkesin ankara ile bir bağı vardır diye düşünüyorum.
Ankaralılar gülmez güldürür. O yüzden.
Paralel evrende başına talih kuşu konmamış, meclise ev sahipliği yapmamış olduğu için hayatına Yozgat v2 olarak devam eden şehir.
bünyesinde angara gizi denen canavarlari barindiran düzenli ve güvenli anadolu kenti.
eskiden tapılası derecede severdim bu şehri. ama artık nefret ediyorum. *
tanım: plakası 06 olan şehir.
tanım: plakası 06 olan şehir.
Türkiyenin kalbinin attığı yer. Güzel şehir Ankara. Fakat kızları gerçekten bir fırtına. Fazla takılmayın peşlerine sizi de uçurur mazallah.
Batıkent'ten yeni geldim. Cidden havası mükemmel.
Terketme fikri bu aralar düşündüren şehir.
kimileri için sadece bir şehirdir, ankara; kimileri içinse bir şiir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar