bugün
- yazarların imza parfümleri10
- kıskanmak6
- devlet gücü6
- bir insanı sevmek11
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- oyuncu koltugu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- ibadet4
- çalmak2
- haitinin gol atmış olması4
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- akp seçmeni2
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- erkekler neden az yaşar4
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro3
- m r e r e c t o4
- zalican2
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- naruto dayi3
- duygusal yankı2
- düşün ki o bunu okuyor16
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- futbol16
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dil3
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız4
- berhan şimşek2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
Birinci sevdam olan şehir .
Cakirkeyf ile sokaklarında yürümeyi sevdiğim şehir. Özlemişim.
Özlediğim canım şehir . Bu ara nedensizce karşıma çıkan insanlar hep ankaralı . Bu bir işaret mi ?
hiçbir zaman sevilen değil, özlenen şehirdir. 36 senedir hiç sevemedim.
başkent olmasa bir vasfı olmayacak kötü ve sevimsiz şehir.
Canım şehir sıralamasında birinci olarak yer alır . Kuru havası nedeniyle dudakları ve elleri mahveder bu nedenle blistex med plus öneririm .
Kar yağıyor, kar yağıyor. Lapa lapa kar yağıyor... şehridir.
sanki sürekli, bitmeyen bir hareket var bu şehirde. neresine gitseniz ciddi bir sirkülasyon kah sağa kah sola akar. ama şehre yakışır da. amirim gazi mahallesinden kızılay' a doğru yürümüştür. siz de o yürüyüşü beykoz çorbacısında güzelce karnınızı doyurup tunus caddesinde içmek için yapabilirsiniz.
başkent olmasaydı konya gibi olurdu. evet.
Ankara'da iki kişi vardı seksen ilde öyleleri yoktu dünyayı karşılarına alabilirlerdi ama onlar birbirlerine yenildi.
kızılay da yüzlerce escort'un yaşadığı şehir.
Bazı komiklerin: ne güzel şehir (neresi güzel amk iklim desen dandik her yer beton insani çomar) ankara bir başka abi ya, atamın şehri diye övdüğü tarikat cemaat yuvası yobaz yerdir. Akp zamanında iyice şehre çöktüler. Sınirlar yabancılara açilinca daha beter oldu. Eskiden en azından yerliydi tarikat cemaat ayağı. Şimdi ne olduklari belli değil bir suru insanı bilerek yerlestirdiler sehre. Çok kotu günler bizi bekliyor.
Her insan için belli bir değere sahip il. Herkesin ankara ile bir bağı vardır diye düşünüyorum.
Ankaralılar gülmez güldürür. O yüzden.
Paralel evrende başına talih kuşu konmamış, meclise ev sahipliği yapmamış olduğu için hayatına Yozgat v2 olarak devam eden şehir.
bünyesinde angara gizi denen canavarlari barindiran düzenli ve güvenli anadolu kenti.
eskiden tapılası derecede severdim bu şehri. ama artık nefret ediyorum. *
tanım: plakası 06 olan şehir.
tanım: plakası 06 olan şehir.
Türkiyenin kalbinin attığı yer. Güzel şehir Ankara. Fakat kızları gerçekten bir fırtına. Fazla takılmayın peşlerine sizi de uçurur mazallah.
Batıkent'ten yeni geldim. Cidden havası mükemmel.
Terketme fikri bu aralar düşündüren şehir.
kimileri için sadece bir şehirdir, ankara; kimileri içinse bir şiir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar