bugün

entry'ler (3512)

midye karides kalamar yengeç ıstakoz yemek haram

hepsini de yerim. fuck yeah bitches ıam cumming...

aşure

berbat bir yiyecektir. anlam yüklemeye gerek yok kötü gerçekten.

yazarların en çok söylediği yalanlar

çomarların yanında söylediğim yalanlardır;oruç, namaz, kuran, allah süper lan vs.

11 eylül saldırıları

abd çomarlarını kızdıran 15 temmuz benzeri kolpa çomarca bir olaydır.

yazarların şu an dinlediği şarkılar

; anılar canlanır gözümde.

ankaralı kızlar

fıstık gibiler. esmer olanları ayrı afet.

güne bir şarkı bırak

; arap sıçmıklarına son ses dinletmek istiyorum bu şarkıları. amk çöl köpekleri.

yaşlı insanlara saygısızlık eden insan zihniyeti

ben bu zihniyetteyim kimse kusura bakmasın. ülkenin içine sıçan bunlar. markete gelenlere itinayle siktir çekiyorum; yok okumam yok falan siktir git öğren amk cahil köpeği elalem atmışında üni okuyor. bok kadar değeri yok bu çomarların.

istifa etmek

En fazla 3 ay içinde yapacağım eylemdir. Gerçekten çalışma şartlarımız çok kötü bir iyilesme de olacağı yok verdikleri zaten üç kuruş. Allahtan bakacak ailem yok. Bu ülkede hukuk işlemezse hiçbir şey yoluna girmeyecek insanlar hakkıni aramıyor.

uzun süre çaylakken yapılanlar

Yalnız hissettirir insanı bu durum. Birine kufürlü mesajım da olmadı öyle bir entry de girmedim neden okdu anlamadım. En hasından bir ulucu olarak bu durumdan hicap duyuyorum.

gıda zamları

Yenileriyle birlikte kol gibi girecek olan zamlardır. Markete gelen yeni etiketler abbooovv dedirtti. Adamlar hala yüzde otuz alıyor umarım daha da gelir zam. Bok yiyin amk çomarları asdfghj.

mgtow

Hiçbir zaman evlilik düşünmedim, kadınlara karşi romantik degilim sadece seks geliyor aklıma, kadınlarla muhabbet beni çekmiyor, çocukları hiç sevmem, zengin değilim. illaki bir kalip bulmak gerekmiyor bu özellikteki her erkek zaten böyle davranır. Fakirseniz, evlilik istemiyorsanız çoğu kadın çabalamaz sizin için yoksunuz onlar için. Maalesef ülkemizde bu işler böyle genel olarak.

makarna krizi

Sabahın yedisinde iki paket noodle yiyerek giderdiğim krizdir. Evet sabahın yedisinde.

kes lan deyip birine kafa atmak

yaşadığım yerdeki çomarlara yapmak istediğimdir. son gücümle suratlarını yumruklamak istiyorum bu davarların.

akla gelen ilginç sorular

Ben kimim, neden varım, ne yapıyorum, sonrasında ne olacak burası neresi, birbirini sevmek ngerçekten nedir, insanlar neden birbirine güler?. Bu ve benzeri sorular arada kafama takılır hayatım boyunca anlamakta zorlandıgım kavramları, olayları, işaretleri uzaktan film izler gibi izliyorum. Bir şeyleri kaçırıyor muyum acaba diyorum bazen ama bir şeyi kaçırdığını hissetmen için önce o şeyi anlaman, hissetmen ve o şeye inanman gerekiyor. Zaman geçtikçe daha bir boşvermiş oldum. Ya çağa ayak uyduramadım ya da çok farklı kafada biriyim ve bunu fark edemiyorum. Kimi görsem bana çok uzak ayrı bir dünya.

çomar kazıklamak

çok zevklidir maske altında gülersiniz. lagggkkk diye ses gelir ama duyulmaz. akp neden yıllardır iktidar şimdi daha iyi anlıyorum.

cepte çakı taşımak

çakı çocuk işidir ben silah alacağım dedirtendir.

bir çomarı deşifre eden ifadeler

herkesin evlenmek, çocuk yapmak istediğini söylemesi önemli çomarlık belirtisidir.

ideal kız götü böyle olur

Offf göte bak dedirten kızdır. Unique göttür.

sezen aksu şarkılarında geçen en güzel söz

Ben bu dünyayı anlayamadım
Niyetlendim de altından kalkamadım diye giden sözlerdir.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.