bugün
- beyaz otomobil satın almak7
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması2
- hoşgeldin pazartesi6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- yer çekimine küsmek3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- ai analiz2
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ona bir şey söyle16
Türkiye'nin başkenti, nüfus açısından istanbul'dan sonraki ikinci büyükşehir, bozkır bitki örtüsüne sahip, karasal iklim görülen, hemen her iç anadolu şehrinde olan ayazlarıyla meşhur şehir.
Burnumda tütmektedir.
üniversiteyi izmir'de okumuş, neredeyse 1 yıl istanbul'da yaşamış, Antalya, muğla dahil güzel sayılabilecek şehirlerimizi görmüş,bir süre kalmış biri olarak, Ankara'ya Türkiye'de muadil bir şehir olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.
diğer şehirlerde güzel ancak bazı olumsuz yanlarıyla ankara'nın hep gerisindeler.
kolay ulaşımıyla, merkezin belli yerlerde toplanması-önemli yerlere erişilebilirliğiyle, tiyatrosuyla, konserleri-kafeleriyle rakiplerinden kolayca sıyrılıyor başkentimiz.
ankara bir halk şehri herşeyden önce. cumuriyetin kokusunu içinize çekersiniz ulusta her kaldırımı arşınladığınızda. halk ne demek, çoğunluğun-halkın egemenliği ne demek, mücadele-kurtuluş savaşı ne demek bu şehirde hissedersiniz iliklerinize kadar. afyondan ankaraya giderken her seferinde halkımızın verdiği büyük mücadelelerin yapıldığı muharebe alanlarından geçersiniz ve tarihte bir hızlandırılmış bir yolculuk yapmış gibi olursunuz.
yorgun bir mesai akşamı biraz dağıtabilceğiniz bir mekana gidip konserlere avazınız çıktığı kadar eşlik edersiniz, haftanın tüm yorgunluğu gider.
tunalıda amaçsızca saatlerce yürürsünüz hiç sıkılmadan, yaşayan binalar ve caddelerle sırdaş olursunuz.
bahçelide şehrin tüm mozaiğini tek bir caddede görürsünüz. kalbe pompalanan kan gibi sürekli bir sirkülasyon halindedir bahçeli.
eymirde bisiklet turu yaparsınız hafta sonu güzel bir güneşli günde. mola verip çimenlere uzanırsınız gölün sessizliğini dinlersiniz. karabataklar bozar sessizliği ve doğanın ahengine dalıp gidersiniz.
seğmenlerde katlanır sandalyenizi alır saatlerce oturur, bir yandan kitabınızı okursunuz. güneşin batarkenki muhteşemliğini ankara manzarası eşliğinde izlersiniz.
kısaca ankara güzel şehirdir, cumuriyetin kalbidir, ülkenin damarlarıdır.
diğer şehirlerde güzel ancak bazı olumsuz yanlarıyla ankara'nın hep gerisindeler.
kolay ulaşımıyla, merkezin belli yerlerde toplanması-önemli yerlere erişilebilirliğiyle, tiyatrosuyla, konserleri-kafeleriyle rakiplerinden kolayca sıyrılıyor başkentimiz.
ankara bir halk şehri herşeyden önce. cumuriyetin kokusunu içinize çekersiniz ulusta her kaldırımı arşınladığınızda. halk ne demek, çoğunluğun-halkın egemenliği ne demek, mücadele-kurtuluş savaşı ne demek bu şehirde hissedersiniz iliklerinize kadar. afyondan ankaraya giderken her seferinde halkımızın verdiği büyük mücadelelerin yapıldığı muharebe alanlarından geçersiniz ve tarihte bir hızlandırılmış bir yolculuk yapmış gibi olursunuz.
yorgun bir mesai akşamı biraz dağıtabilceğiniz bir mekana gidip konserlere avazınız çıktığı kadar eşlik edersiniz, haftanın tüm yorgunluğu gider.
tunalıda amaçsızca saatlerce yürürsünüz hiç sıkılmadan, yaşayan binalar ve caddelerle sırdaş olursunuz.
bahçelide şehrin tüm mozaiğini tek bir caddede görürsünüz. kalbe pompalanan kan gibi sürekli bir sirkülasyon halindedir bahçeli.
eymirde bisiklet turu yaparsınız hafta sonu güzel bir güneşli günde. mola verip çimenlere uzanırsınız gölün sessizliğini dinlersiniz. karabataklar bozar sessizliği ve doğanın ahengine dalıp gidersiniz.
seğmenlerde katlanır sandalyenizi alır saatlerce oturur, bir yandan kitabınızı okursunuz. güneşin batarkenki muhteşemliğini ankara manzarası eşliğinde izlersiniz.
kısaca ankara güzel şehirdir, cumuriyetin kalbidir, ülkenin damarlarıdır.
soğukları sadece insanın içini değil anılarını da titretir.
iç Anadolu’nun hırtlığı ve gelişmişliğini bir arada tutan , cumhuriyet kokan , bürokrasi kokan , kendine has havası olan, ne izmir li ne istanbul lunun anlayamayacağı bir değişik rengi olan bir şehir.
Geçirdiğim beş yılın ardından izmir Li biri olarak çok özlüyorum.
Ankara bir başka ...
Geçirdiğim beş yılın ardından izmir Li biri olarak çok özlüyorum.
Ankara bir başka ...
Kaybedişlerin, kazanımların başkenti.
kızları biraz soğuk ve içine kapanıktır ama yatağa bir atabilirseniz iliğinize kadar kuruturlar.
bu aralar gereksiz bir şekilde soğuk olan şehir. tam bir sıcaklayacakmış gibi olup, sonra kafası karışıyor sanırım.
Yaraq kibim bir şehir.
Yine kuyruk acısı olanlarla dolmuş başlık.
Sittirin gidin biz bize iyiyiz şunu anlayın artık. Bizlerin samimiyeti sizi boğuyor o kadar yabanisiniz ki..
Uşt küpek..
T: göt kesen soğukları başlamış gri şehrim.
Sittirin gidin biz bize iyiyiz şunu anlayın artık. Bizlerin samimiyeti sizi boğuyor o kadar yabanisiniz ki..
Uşt küpek..
T: göt kesen soğukları başlamış gri şehrim.
ülkenin başkenti, kalbi can damarı.. kış ayları don havasında geçer, yazın oldukça güzel bir havası vardır, sarsmaz.
Amatör eğlendirir.
Bugün Canım çok sıkılıyor ankara! Bir kızılcahamama mı gitsem. Değer mi 2 saat yol? Geçer mi canımın sıkıntısı?
ben bu şehri çok seviyorum çünkü her yerinde anılarımız dolu. beğenmeyen defolup gidebilir
Soğuğun vücut bulmuş hali, Bir yanı yoksulluk diğer yanı saltanat kokan şehir.
türkiye'nin başkenti. seneye allah izin verirse anıtkabir ziyaretim olacak.
Gökyüzünün maviliğini günlerdir göstermeyen şehir. Kimle konuşsam başı ağrıyor.
onlarca ülke, yüzlerce şehir gezmiş birisi olarak şunu söyleyebilirim şehirlerin en asilidir.
-Ankara cumhuriyettir, Mustafa kemal Atatürk’tür.
-şehrin resmiyeti hissedilir.
-şehirde mutlak gri hakimdir.
-meydanları kalabalıktır ama insanlar yalnızdır.
-şehirde insanlar birbirine (korkuyla karışık) saygılıdır.
-şehri entelektüel birikimli insanların yaşam alanıdır (siyasi partiler ben TBMM dahil değil)
-insanlar bütün yalnızlıklarına rağmen birbirine sığınırlar.
-eylem ruhu yüksek bir şehir.
-sokaklarında var olan kitapçıları, sokak sanatçıları kolay kolay yer değişmezler.
-şehirde tiyatro, konser, sergi, müze, vs gibi sanatsal etkinlikler çok fazla yapılıyor.
-tiyatroları çok güzel.
-meyhaneleri güzel.
-balıkçıları güzel.
Bu liste uzar da gider, özetle: şehir de içinde yaşayanları da çok güzeller.
-Ankara cumhuriyettir, Mustafa kemal Atatürk’tür.
-şehrin resmiyeti hissedilir.
-şehirde mutlak gri hakimdir.
-meydanları kalabalıktır ama insanlar yalnızdır.
-şehirde insanlar birbirine (korkuyla karışık) saygılıdır.
-şehri entelektüel birikimli insanların yaşam alanıdır (siyasi partiler ben TBMM dahil değil)
-insanlar bütün yalnızlıklarına rağmen birbirine sığınırlar.
-eylem ruhu yüksek bir şehir.
-sokaklarında var olan kitapçıları, sokak sanatçıları kolay kolay yer değişmezler.
-şehirde tiyatro, konser, sergi, müze, vs gibi sanatsal etkinlikler çok fazla yapılıyor.
-tiyatroları çok güzel.
-meyhaneleri güzel.
-balıkçıları güzel.
Bu liste uzar da gider, özetle: şehir de içinde yaşayanları da çok güzeller.
çeşme suyunda metalik, alüminyum gibi tuhaf bir tat vardır. mansur geldikten sonra biraz düzeldi gibi sanki.
Çubuklulara selam olsun.
29 bininci tivitten ve storyden anladığım kadarıyla kar yağmış.
üstü kapatılmış dereler şehri, çoğu kanalizasyona dönüşmüş diğerleri kurutulmuş ya da toprağın diplerine izole edilip unutulmuşlardır. çoğunun ismi caddelerde yaşar; bentderesi, bülbülderesi, cevizlidere, kavaklıdere, papazderesi o kadar çok sayılabilir ki. vizyonlu bir yönetimde bugünkü klişe denizi olmayan kurak yer algısı yerine, planlı, her yerinde ara sokaklarında bile temiz dereler akan iç açıcı bir büyükşehir imkansız değildi.
başkent olmaya yakışmayan çirkin ve sevimsiz şehir. eğer atatürk burayı başkent yapmasaydı bu salak şehrin diğer iç anadolu illerinden farkı olmazdı.
Kar yağsa da gözümüz gönlümüz şenlense..çocuklar gibi oysanak.. duy sesimi Ankara!!!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar