bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- kaya çilingiroğlu2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- esra'yı aç esra'yı2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- hoşgeldin pazartesi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
6 nisan 2008 akdeniz universitesi catismasi hadisesinde silaha davranan iki kişiden biri olan kel, uzun sakallı, manda yapılı, siyah takım elbiseli zat. silah kullanma hususunda o kadar profesyonelleşmiş ki o nişan alış pozisyonundaki cool tavrı hemen hemen herkesin dikkatini çekmiştir. tip olarak street fighter'dan zangief'e benziyor.
http://content.answers.co...mb/9/9f/200px-Zangief.jpg
http://content.answers.co...mb/9/9f/200px-Zangief.jpg
http://fotogaleri.hurriye....aspx?cid=11233&rid=2
http://fotogaleri.hurriye...d=11233&p=2&rid=2
http://fotogaleri.hurriye...=11233&p=36&rid=2
(bkz: fotografları için tıklayınız)
mhp'nin tüm etkinliklerinde yer almasına rağmen mhp antalya il başkanlığı tarafından "bizden değil" diyerek dışlanan silahlı saldırgan.
kendisi 34 yaşındaymış ayrıca, ama hala saplantılarından kurtulamamış. işin gücün yok mu be adam senin kendinden 10-15 yaş ufak çocuklarla mahalle kavgası yapıyorsun. sakalından belli akil olmadığın. ben de aynı yaştayım ve ülkücüyüm ama bu tip kavgalara müdahil olmuyorum, ne işim var çoluk çocukla. orada silah çekiyorsun davana hizmet ettiğini düşünüyorsun değil mi? yazık sana ömer ulusoy! ya da her ne haltsan.
herkes işine bakacak, özellikle vatanseverler daha bir fazla bakacak işine. memleketini seven herkes çalışacak. gerisi boş, gerisi yalan.
http://fotogaleri.hurriye...d=11233&p=2&rid=2
http://fotogaleri.hurriye...=11233&p=36&rid=2
(bkz: fotografları için tıklayınız)
mhp'nin tüm etkinliklerinde yer almasına rağmen mhp antalya il başkanlığı tarafından "bizden değil" diyerek dışlanan silahlı saldırgan.
kendisi 34 yaşındaymış ayrıca, ama hala saplantılarından kurtulamamış. işin gücün yok mu be adam senin kendinden 10-15 yaş ufak çocuklarla mahalle kavgası yapıyorsun. sakalından belli akil olmadığın. ben de aynı yaştayım ve ülkücüyüm ama bu tip kavgalara müdahil olmuyorum, ne işim var çoluk çocukla. orada silah çekiyorsun davana hizmet ettiğini düşünüyorsun değil mi? yazık sana ömer ulusoy! ya da her ne haltsan.
herkes işine bakacak, özellikle vatanseverler daha bir fazla bakacak işine. memleketini seven herkes çalışacak. gerisi boş, gerisi yalan.
hakkında daha önceden "darp, tehdit, Ateşli Silahlar Kanunu'na muhalefet ve uyuşturucu madde bulundurma" suçlarından yasal işlem yapılan insan(ımsı).
http://www.cnnturk.com/TU...ID=318&haberID=445874
http://www.cnnturk.com/TU...ID=318&haberID=445874
bizim trablus'a benzeyen provakatör.
hani şimdi bizim trablus'u düşün. onun sakallı ve kel olduğunu düşün, bir de üzerinde motorsiklet montu falan olmadığını düşün, sonra al trablusu alnına kılıç çiz; işte ömer ulusoy...
(bkz: ben bu çocuğun en çok benzetme huyunu seviyorum)
hani şimdi bizim trablus'u düşün. onun sakallı ve kel olduğunu düşün, bir de üzerinde motorsiklet montu falan olmadığını düşün, sonra al trablusu alnına kılıç çiz; işte ömer ulusoy...
(bkz: ben bu çocuğun en çok benzetme huyunu seviyorum)
Bekir Coşkun'un bugünkü yazısına konu olmuş şahsiyet.
işte o yazı :
"Baktım, yine o...
BEN o siyah giysili, eli tabancalı, eşkıya bakışlı, daha çok bir yarasaya benzeyen adamı dünkü gazetelerde görünce tanıdım.
1973 yılında, Kızılay'daydı.
Elinde yine tabancası vardı.
Kurşun sıkmıştı üzerimize.
Amerika'ya kızanlara kızmıştı.
1977'de Çorum'da, Maraş'ta baktım yine o.
Yine bir yarasa gibiydi.
Elinde tabancası duruyordu.
Birçok insanı vurmuştu.
Bu sefer Alevi vatandaşlara kızmıştı.
1980'den hemen önce Taksim'de de onu görmüştüm:
"Sen misin?.."
"Evet..."
"Şimdi kime kızdın?.."
"Komünistlere..."
*
Názım Hikmet'in kemiklerini bile istemeyen, 6-7 Eylül'de azınlıkları yakıp yağmalayan, Abdi ipekçi'yi öldüren odur.
Ugur Mumcu'yu, Ahmet Taner Kışlalı'yı, öbür aydınları...
Madımak Oteli'nin içine ozanlar, yazarlar doldurulup ateşe verildiğinde, en önde baktım o.
Sormuştum:
"Tabancan hani?.."
"Tabancam mı?.."
"Evet..."
Bir yarasa gibi kara dumanların içinde kaybolurken bakmıştım, bu sefer elinde benzin bidonu...
Ve dün gazetelerde onun fotoğrafı vardı, öğrencilerin üzerine ateş ederken, bir yarasa gibi.
*
O asla bir "provokatör" değildir.
Gerçeği bir türlü görmemek için, kimi siyasileri kurtarmak için, bazılarımız ona "provokatör" deriz.
Oysa o; kendini vatanın bekçisi sayan, hurafeler ve efsanelerle beyni yıkanmış, uygar olmak istemeyen, kaba kuvvetten başka zenginliği olmayan, ilkel tutkularla yaşayan, gördüğü her aydınlık düşünceyi öldürmek isteyen, çağdışı bir yaratıktır.
Hiç de az değildir sayıları, bakın etrafınıza...
Dün gazetelere baktım; o...
Elinde tabancası vardı."
Uzun uzun yazmaya gerek yok. işte o'dur...
edit : sözlüğü ömer ulusoy'lar basmış *
işte o yazı :
"Baktım, yine o...
BEN o siyah giysili, eli tabancalı, eşkıya bakışlı, daha çok bir yarasaya benzeyen adamı dünkü gazetelerde görünce tanıdım.
1973 yılında, Kızılay'daydı.
Elinde yine tabancası vardı.
Kurşun sıkmıştı üzerimize.
Amerika'ya kızanlara kızmıştı.
1977'de Çorum'da, Maraş'ta baktım yine o.
Yine bir yarasa gibiydi.
Elinde tabancası duruyordu.
Birçok insanı vurmuştu.
Bu sefer Alevi vatandaşlara kızmıştı.
1980'den hemen önce Taksim'de de onu görmüştüm:
"Sen misin?.."
"Evet..."
"Şimdi kime kızdın?.."
"Komünistlere..."
*
Názım Hikmet'in kemiklerini bile istemeyen, 6-7 Eylül'de azınlıkları yakıp yağmalayan, Abdi ipekçi'yi öldüren odur.
Ugur Mumcu'yu, Ahmet Taner Kışlalı'yı, öbür aydınları...
Madımak Oteli'nin içine ozanlar, yazarlar doldurulup ateşe verildiğinde, en önde baktım o.
Sormuştum:
"Tabancan hani?.."
"Tabancam mı?.."
"Evet..."
Bir yarasa gibi kara dumanların içinde kaybolurken bakmıştım, bu sefer elinde benzin bidonu...
Ve dün gazetelerde onun fotoğrafı vardı, öğrencilerin üzerine ateş ederken, bir yarasa gibi.
*
O asla bir "provokatör" değildir.
Gerçeği bir türlü görmemek için, kimi siyasileri kurtarmak için, bazılarımız ona "provokatör" deriz.
Oysa o; kendini vatanın bekçisi sayan, hurafeler ve efsanelerle beyni yıkanmış, uygar olmak istemeyen, kaba kuvvetten başka zenginliği olmayan, ilkel tutkularla yaşayan, gördüğü her aydınlık düşünceyi öldürmek isteyen, çağdışı bir yaratıktır.
Hiç de az değildir sayıları, bakın etrafınıza...
Dün gazetelere baktım; o...
Elinde tabancası vardı."
Uzun uzun yazmaya gerek yok. işte o'dur...
edit : sözlüğü ömer ulusoy'lar basmış *
kendisi büyük iskender'in adamıdır.
34 yaşında olmasına rağmen 40 yıldır her türlü pis eylemin içinde olan kişi. *
"provokatör" olarak lanse edilip/geçiştirilip, birilerinin temize çıkmasını sağlayacak kişi.
mağara adamı misali bir tip. beyninin içi mağara devrinden de eskidir sanırım.
yürekleri dağlayan fotoğrafı için; http://fotogaleri.hurriye...=11233&p=36&rid=2 *
bu adam ne vatanseverdir, ne milliyetçidir.
bu adam tetikçidir.
azmettiricisi önemlidir, yoksa muadilleri her türlü kesimin tetikçiliğini rahatlıkla yapabilir.
bunların kulağına fısıldarsın, sırtını sıvazlarsın, üç-beş lira da para sıkıştırırsın her işi yaparlar.
ben bunun gibi bir dolu adam gördüm.
provokasyon için birebirdirler, bugün faşist olur, yarın yobaz, ertesi gün sen ne dersen.
onun için olaya "bunlar hepsi böyle" dar görüşlülüğünden sıyrılarak bakmak perde arkasını irdelemek lazım.
yoksa provokasyonun aleti olmaktan kurtulamazsın ve böylelerinin de amacına ulaşmasını sağlarsın.
yok hala "ağzımı köpürtür, buna sallayarak rahatlarım, gerisini siklemem" dersen de selametle...
bu adam tetikçidir.
azmettiricisi önemlidir, yoksa muadilleri her türlü kesimin tetikçiliğini rahatlıkla yapabilir.
bunların kulağına fısıldarsın, sırtını sıvazlarsın, üç-beş lira da para sıkıştırırsın her işi yaparlar.
ben bunun gibi bir dolu adam gördüm.
provokasyon için birebirdirler, bugün faşist olur, yarın yobaz, ertesi gün sen ne dersen.
onun için olaya "bunlar hepsi böyle" dar görüşlülüğünden sıyrılarak bakmak perde arkasını irdelemek lazım.
yoksa provokasyonun aleti olmaktan kurtulamazsın ve böylelerinin de amacına ulaşmasını sağlarsın.
yok hala "ağzımı köpürtür, buna sallayarak rahatlarım, gerisini siklemem" dersen de selametle...
silah taşımasına gerek olmayan şahıs.
gece karşıma çıkıp "bö!" dese ben altıma sıçarım.
gece karşıma çıkıp "bö!" dese ben altıma sıçarım.
girizgah: millet yemez artık bu numaraları. millet uyandı artık...
gelişme: kara sakalları ve elindeki silahıyla müthiş bir motif. dincilere(!) saldırmak, köşeye sıkıştırmak, parti kapatmaya gerekçe oluşturmak için bundan daha güzel biri bulunamazdı.
düşünce balonu: alparslan arslan'ı hatırlayın! danıştay'a saldırdığında herkes dincilere(!) yüklenmiş, hatta emin çölaşan'ın muhtereme zevceleri* tansel çölaşan, "saldırgan allahuekber dedi" gibi laflar etmişti. daha sonra anlaşıldı ki saldırgan allahuekber dememiş. saldırgan, dinci(!) de değilmiş. saldırgan emekli general veli küçük'ün adamıymış.
http://image.haber7.com/haber/51122.jpg
sonuç/tanım: alparslan arslan ve daha niceleri gibi, bekir coskun ve türevlerine malzeme olması için "özel üretilmiş" adamlardan birisidir bu da...
gelişme: kara sakalları ve elindeki silahıyla müthiş bir motif. dincilere(!) saldırmak, köşeye sıkıştırmak, parti kapatmaya gerekçe oluşturmak için bundan daha güzel biri bulunamazdı.
düşünce balonu: alparslan arslan'ı hatırlayın! danıştay'a saldırdığında herkes dincilere(!) yüklenmiş, hatta emin çölaşan'ın muhtereme zevceleri* tansel çölaşan, "saldırgan allahuekber dedi" gibi laflar etmişti. daha sonra anlaşıldı ki saldırgan allahuekber dememiş. saldırgan, dinci(!) de değilmiş. saldırgan emekli general veli küçük'ün adamıymış.
http://image.haber7.com/haber/51122.jpg
sonuç/tanım: alparslan arslan ve daha niceleri gibi, bekir coskun ve türevlerine malzeme olması için "özel üretilmiş" adamlardan birisidir bu da...
gece rüyamda görsem ağlayarak uyanmama sebep olabilecek bir tip.
provokatör mü? yok canım değildir. kesin türk'tür.
alparslan türkeş, abdullah çatlı, mehmet ali ağca, yasin hayal, ogün samast gibi söz de vatansever öz de faşist, ırkçı, katil ve iktidar güçler tarafından kullanılan piyonlardan sadece birisi.
kendisini hasan tahsin sanan serseri mayın. milletin bağrında patlamıştır.
- lan, bu millet yine birleşiyor.
+ ha? ne diyorsun, uyuyordum.
- ulusalcılarla milliyetçiler diyorum. seçimde, kömür mömür, atlattık bir şekilde. bunlar yine bir arada lan. ek 17'de kekledik, azınlık yasası çıkardık, toprakları, şirketleri satıp duruyoruz. şimdi 301'i de kaldıracağız zaten, abiler öyle istiyor diye. mhp desteği çekmek üzere.
+ yahu, 5 kasım'da sen demedin mi sayın büyüğümüze bunların olacağını? "ergenekon" kelimesini terörizm kelimesi ilan ettik. ulusalcıları içeri aldık. sen de diyorsun, durmadan yola devam ettik diye. daha ne yapalım?
- asıl mesele bu üniversite denilen yerlerde bitiyor, hatırlasana.
+ doğru. zaten patlamaya hazır bomba oraları.
- ben diyorum ki, bu ülkücüleri yeniden milletin gözünden düşürelim. birbirlerine girsinler. her zamanki gibi.
+ nasıl olacak ?
- bak, dinle, şimdi...
+ ha? ne diyorsun, uyuyordum.
- ulusalcılarla milliyetçiler diyorum. seçimde, kömür mömür, atlattık bir şekilde. bunlar yine bir arada lan. ek 17'de kekledik, azınlık yasası çıkardık, toprakları, şirketleri satıp duruyoruz. şimdi 301'i de kaldıracağız zaten, abiler öyle istiyor diye. mhp desteği çekmek üzere.
+ yahu, 5 kasım'da sen demedin mi sayın büyüğümüze bunların olacağını? "ergenekon" kelimesini terörizm kelimesi ilan ettik. ulusalcıları içeri aldık. sen de diyorsun, durmadan yola devam ettik diye. daha ne yapalım?
- asıl mesele bu üniversite denilen yerlerde bitiyor, hatırlasana.
+ doğru. zaten patlamaya hazır bomba oraları.
- ben diyorum ki, bu ülkücüleri yeniden milletin gözünden düşürelim. birbirlerine girsinler. her zamanki gibi.
+ nasıl olacak ?
- bak, dinle, şimdi...
6 nisan 2008 akdeniz üniversitesi çatışması nın başrol kahramanı. polisin her yerde aradığı söylenen, öğrenci olmadığı halde üniversiteye girmeyi başarabilmiş, Ömer u. adındaki siyah takım elbiseli dazlak ve sakallı, alnında zülfikar kılıcı dövmesi bulunan,insan-yaratık görünümlü kişi.
teyzesine bile cinsel tacizde bulunmuş olan faşistdir. yani hem sapık hem faşist..
http://w9.gazetevatan.com...d=172037&Categoryid=1
http://w9.gazetevatan.com...d=172037&Categoryid=1
amator bir provakator olmanin yaninda kotu bir nisancidir. o kadar kursun sikmis fakat bir kisi bile silahla yaralanmamistir olaylarda. bana nisan alip ates etmek icin o kadar vakit verecekler turnayi gozunden, tavsani arka bacagindan vururum be.
sacma sapan islerle omur curuten kabadayimsi tiplerden biridir. bu mudur yani milliyetcilik, bu mudur ulkuculuk? siz ulkucuyseniz ben neyim? ben ulkucuysem siz ne skimsiniz? neyin ne oldugunu bilmeden olmaz bu isler. once turkesin kitaplarini oku, bi bak bakalim turancilik neymis,ulku neymis.
psikolojik rahatsizligin varsa tedavini de gor. psikolojı neymis, rahatsizlik neymis, tedavi nasil oluyomus; bunlari da bil. cok calismanız lazım cook..
psikolojik rahatsizligin varsa tedavini de gor. psikolojı neymis, rahatsizlik neymis, tedavi nasil oluyomus; bunlari da bil. cok calismanız lazım cook..
kim olduğunu anlamak için bazı durumları belirtmekte fayda var.
komünizm'in sovyet rusya topraklarında hüküm sürdüğü yıllardır. sam amca komünizm denen seyi sevmemektedir. sevmediği gibi başka ülkelerin de sevmesini istememektedir. bunun için sovyetlerin komünizm'i yayabileceği korkusuyla muhtelif ülkelerde komünizmle mücadele dernekleri kurdurur. bunların ortak adı bilindiği üzere gladiodur. bu komünizmle mücadele eden güçler bildiğimiz çetelerdir. ama devlet tarafından da desteklenmektedirler. örneğin ülkemizde amerika yanlısı olan rodeocu demirel, zamanında bana sağcılar da adam öldürüyor dedirtemezsiniz demiştir. neden demiştir bunu? maraş olayları sırasında cinayetleri solcuların gerçekleştirdiğini vurgulamak için. şimdi bu çetelerin nasıl bir amaçla kurulduklarını anlamış bulunuyoruz. çetelerin arkasında bulunan devlet desteğini de bir kenara not ediyoruz. şimdi geçelim bu çetelerin kimlerden oluştuğuna.
bilindiği gibi komünizm din ve millet düşmanı bir sistemdir. yani devlet bunu bize böyle öğretmiştir. devletin öğrettiği şey yanlış olacak değil ya. onun için sorgulamaya gerek yoktur. bunun için ilk olarak kimlerden yararlanılabileceği ortaya çıkmıştır. tanrı dağı kadar türk, hira dağı kadar müslüman olan bir topluluk bu iş için biçilmiş kaftandır. üstelik bu topluluk öyle çok şey de istemez sam amcadan. amerikan idealleri için çarpışır ancak kendi vatanını savunduğunu sanar. çünkü sorgulama anlayışı pek gelişmemiştir. pek değil hiç gelişmemiştir. bu topluluğu istenilen yola sürmek için tek bir kişiyi eğitmek bile yeterli olacaktır. o şanslı kişi de tabiki amerika'da kontrgerilla eğitimi almış türkeş'ten başkası değildir.
türkeş hazretleri başbuğ sıfatıyla şereflendirildikten sonra ülkücü komandolar denilen grubu anti-komünist idealler için yetiştirmeye başlar. yetiştirme derken yanlış anlaşılmasın. fiziksel olarak yetiştirilir bu insanlar. daha çok kafası çalışmayan, şovenistlerdir bu öğrenciler. bu insanlar o zamanki komünistlerin üzerine salınır. cinayetler işletilir. tabi arkada devletin desteği full-time devam etmektedir. tabi bu arada solcuların içinde de kullanılanlar yok mudur? elbette vardır. ama bunlar daha çok ajan durumundadırlar. ülkücüler ise külliyen kullanılmaktadırlar.
ülkücüler davalarında yanlız değildirler. yanlarında abd donanmasına secde eden müslüman bozuntuları da vardır. eygi'nin verdiği gazlarla çalışan bu grup kanlı pazar olaylarında 6. filoyu denize dökmeye giden solculara muştalarla saldırırlar.
bu olaylar böyle sürer gider. daha sonra kardeş kavgasına son vermek isteyen kenan evren yönetime el koyar. ülkücüler de tutuklanır solcular da...müdahalenin kime karşı yapıldığı hala tartışma konusudur. fakat 80 sonrası iktidara gelen türk-islam sentezini benimseyen akım aslında tartışmanın ne kadar gereksiz olduğunu da ortaya koymaktadır. zira sam amcanın çocukları başarmıştır. olaylar durulmuş, evren'in deyimiyle bir sağcılardan bir solculardan asılanlar olmuştur. hapse girenler de olmuştur doğal olarak.
gençliğin üzerin bir balyoz gibi inen 80 müdahalesinden sonra ülkücüler bildiğimiz işsiz kalmış kürtçülük akımı da sol adı altında kendine taraftar bularak pkk adında gün yüzüne çıkmıştır. işte ülkücülerin kullanıldıklarını anlamaları bu yıllara rastlar. tabi ki kafası biraz çalısan kesiminin. örneğin rahmetli mehmet gül. yüz yıllık abd planı olan kürt devleti için eylemler yapmak üzere kurulan pkk, ülkücülerin gayeleriyle taban tabana zıttır. fakat bir sorun vardır. bu sefer amerika kendilerini değil karşılarında bulunan pkk yı desteklemektedir. hem de açık açık. aynı şekilde avrupa da. bu noktada ülkcüler sümüklü mendil gibi kullanılmış olmanın verdiği öfkeyle amerikan elçiliklerinin önünde gösteriler yapmakta 90 sonrası sloganları olan amerika şaşırma sabrımızı taşırmayı dillendirmektedirler. tabi sam amca bunlara götüyle gülmektedir. zira ülkücüleri iyi tanımaktadır sam amca. onların gazla çalıştığının farkında olan belki de en bilinçli devlettir. işte bu yüzdendir ki ömer ulusoy gibi işsiz-güçsüz, vatanperver, okumayan insanlar mhp kadrolarında kendisine yer bulmaktadır. bu insanların mhp de yuvalanmalarının nedeni provokasyon falan değildir. onlar kendilerini vatanın yılmaz bekçileri sanmaktadırlar.
bu gibi insanların kendi davalarından çok başka güçlere hizmet etmiş olmalarından kaynaklanan utancı onları cahil bırakan bu düzen yaşamalıdır.
komünizm'in sovyet rusya topraklarında hüküm sürdüğü yıllardır. sam amca komünizm denen seyi sevmemektedir. sevmediği gibi başka ülkelerin de sevmesini istememektedir. bunun için sovyetlerin komünizm'i yayabileceği korkusuyla muhtelif ülkelerde komünizmle mücadele dernekleri kurdurur. bunların ortak adı bilindiği üzere gladiodur. bu komünizmle mücadele eden güçler bildiğimiz çetelerdir. ama devlet tarafından da desteklenmektedirler. örneğin ülkemizde amerika yanlısı olan rodeocu demirel, zamanında bana sağcılar da adam öldürüyor dedirtemezsiniz demiştir. neden demiştir bunu? maraş olayları sırasında cinayetleri solcuların gerçekleştirdiğini vurgulamak için. şimdi bu çetelerin nasıl bir amaçla kurulduklarını anlamış bulunuyoruz. çetelerin arkasında bulunan devlet desteğini de bir kenara not ediyoruz. şimdi geçelim bu çetelerin kimlerden oluştuğuna.
bilindiği gibi komünizm din ve millet düşmanı bir sistemdir. yani devlet bunu bize böyle öğretmiştir. devletin öğrettiği şey yanlış olacak değil ya. onun için sorgulamaya gerek yoktur. bunun için ilk olarak kimlerden yararlanılabileceği ortaya çıkmıştır. tanrı dağı kadar türk, hira dağı kadar müslüman olan bir topluluk bu iş için biçilmiş kaftandır. üstelik bu topluluk öyle çok şey de istemez sam amcadan. amerikan idealleri için çarpışır ancak kendi vatanını savunduğunu sanar. çünkü sorgulama anlayışı pek gelişmemiştir. pek değil hiç gelişmemiştir. bu topluluğu istenilen yola sürmek için tek bir kişiyi eğitmek bile yeterli olacaktır. o şanslı kişi de tabiki amerika'da kontrgerilla eğitimi almış türkeş'ten başkası değildir.
türkeş hazretleri başbuğ sıfatıyla şereflendirildikten sonra ülkücü komandolar denilen grubu anti-komünist idealler için yetiştirmeye başlar. yetiştirme derken yanlış anlaşılmasın. fiziksel olarak yetiştirilir bu insanlar. daha çok kafası çalışmayan, şovenistlerdir bu öğrenciler. bu insanlar o zamanki komünistlerin üzerine salınır. cinayetler işletilir. tabi arkada devletin desteği full-time devam etmektedir. tabi bu arada solcuların içinde de kullanılanlar yok mudur? elbette vardır. ama bunlar daha çok ajan durumundadırlar. ülkücüler ise külliyen kullanılmaktadırlar.
ülkücüler davalarında yanlız değildirler. yanlarında abd donanmasına secde eden müslüman bozuntuları da vardır. eygi'nin verdiği gazlarla çalışan bu grup kanlı pazar olaylarında 6. filoyu denize dökmeye giden solculara muştalarla saldırırlar.
bu olaylar böyle sürer gider. daha sonra kardeş kavgasına son vermek isteyen kenan evren yönetime el koyar. ülkücüler de tutuklanır solcular da...müdahalenin kime karşı yapıldığı hala tartışma konusudur. fakat 80 sonrası iktidara gelen türk-islam sentezini benimseyen akım aslında tartışmanın ne kadar gereksiz olduğunu da ortaya koymaktadır. zira sam amcanın çocukları başarmıştır. olaylar durulmuş, evren'in deyimiyle bir sağcılardan bir solculardan asılanlar olmuştur. hapse girenler de olmuştur doğal olarak.
gençliğin üzerin bir balyoz gibi inen 80 müdahalesinden sonra ülkücüler bildiğimiz işsiz kalmış kürtçülük akımı da sol adı altında kendine taraftar bularak pkk adında gün yüzüne çıkmıştır. işte ülkücülerin kullanıldıklarını anlamaları bu yıllara rastlar. tabi ki kafası biraz çalısan kesiminin. örneğin rahmetli mehmet gül. yüz yıllık abd planı olan kürt devleti için eylemler yapmak üzere kurulan pkk, ülkücülerin gayeleriyle taban tabana zıttır. fakat bir sorun vardır. bu sefer amerika kendilerini değil karşılarında bulunan pkk yı desteklemektedir. hem de açık açık. aynı şekilde avrupa da. bu noktada ülkcüler sümüklü mendil gibi kullanılmış olmanın verdiği öfkeyle amerikan elçiliklerinin önünde gösteriler yapmakta 90 sonrası sloganları olan amerika şaşırma sabrımızı taşırmayı dillendirmektedirler. tabi sam amca bunlara götüyle gülmektedir. zira ülkücüleri iyi tanımaktadır sam amca. onların gazla çalıştığının farkında olan belki de en bilinçli devlettir. işte bu yüzdendir ki ömer ulusoy gibi işsiz-güçsüz, vatanperver, okumayan insanlar mhp kadrolarında kendisine yer bulmaktadır. bu insanların mhp de yuvalanmalarının nedeni provokasyon falan değildir. onlar kendilerini vatanın yılmaz bekçileri sanmaktadırlar.
bu gibi insanların kendi davalarından çok başka güçlere hizmet etmiş olmalarından kaynaklanan utancı onları cahil bırakan bu düzen yaşamalıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar