bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
Türk Telekom çekmiyor diye Vodafone kullananlım dedik ama ondan beter çıktı. Hayır mağarada da yaşamıyorum yaşadığım yer bursa-özlüce amk.
yurt dışı kullanım ücretini 35 liraya zamlamış operatör. sağlam kazık.
yeni hat alanlara 750 dakika+250 sms+25 gb içeren paketi 30 tl ye sunan gsm operatörü.
görsel
görsel
faturasız hatta interneti çok ve fiyatı uygun olan gsm operatörü.
Kardeşime
online işlem uygulamasında 25 tl ye 750 dakika+250 ms+23 gb içeren paket yükledim kartla.
Kardeşime
online işlem uygulamasında 25 tl ye 750 dakika+250 ms+23 gb içeren paket yükledim kartla.
faturasızda uygun fiyata bol internetli 3'lü paket kampanyası ile dikkat çeken gsm operatörü.
(bkz: 750 dakika 250 sms 30 gb 40 tl)
(bkz: 750 dakika 250 sms 30 gb 40 tl)
Dünyanın en yavaş internetine sahip firma .
Bir sayfayı 5 dakikada açıyor onu geçtim
Faturalı hatta kampanya olduğunu gördüğüm için Faturasız hattan faturalı hatta geçtim.
Normalde haturalı tarifeye geçmeden önce 59 tl olan tarife faturalı hatta geçtikden sonra anında 89 tl oldu.hizmet politikasından vazgeçip insanları düdükleme politikasına geçmişler. Müsşteri hizmetlerini arıyorum ulaşabilicreğiniz kimse yok. Hayatımda gördüğüm en rezalet en kötü firma. Böylece vadofonla yollarımı ayırma kararı aldım
Bir sayfayı 5 dakikada açıyor onu geçtim
Faturalı hatta kampanya olduğunu gördüğüm için Faturasız hattan faturalı hatta geçtim.
Normalde haturalı tarifeye geçmeden önce 59 tl olan tarife faturalı hatta geçtikden sonra anında 89 tl oldu.hizmet politikasından vazgeçip insanları düdükleme politikasına geçmişler. Müsşteri hizmetlerini arıyorum ulaşabilicreğiniz kimse yok. Hayatımda gördüğüm en rezalet en kötü firma. Böylece vadofonla yollarımı ayırma kararı aldım
(bkz: vodafone vbox)
operatör yazısının olduğu kısımı #EvdeKal yaparak hoş bir davranış sergilemiştir.
Evdekal yazdinda gondersene insanlara 10 ar GB hediye madem evde kalacaklar.
Şehrin ortasında 5. Katta mobil verisi berbat olan operatör.
geçiş yapacaktım ama vazgeçtim bu kadar kötü yorum duyunca.
--spoiler--
15GB internet kazanmak için hemen linke tıklayarak Vodafone’lu ol; sana özel fırsatları kaçırma. Üstelik hattını ücretsiz getirelim. https://www.vodafone.com....48-4db6-baba-57ff33e4f361
--spoiler--
15GB internet kazanmak için hemen linke tıklayarak Vodafone’lu ol; sana özel fırsatları kaçırma. Üstelik hattını ücretsiz getirelim. https://www.vodafone.com....48-4db6-baba-57ff33e4f361
--spoiler--
Beşiktaş’ın sezon başında forma göğüs reklamı için 1+1 yıl olarak sözleşmesini uzattığı Vodafone, +1 yıllık opsiyonu kullanmama kararı aldı.
Siyah beyazlıların 6 sezondur formasında yer alan marka, yıllık 18M milyon TL ödüyordu.
Siyah beyazlıların 6 sezondur formasında yer alan marka, yıllık 18M milyon TL ödüyordu.
Evde interneti perte çıkmış firma. Kimse hizmet alamıyor. Aradığınızda da virüs dolayısıyla herkes evde yoğunluk var falan diyorlar. 7 gündür internet yok, gelen giden yok her aradiginizda musteri kaydı alınıyor diyorlar. ay sonunda kullanmadığım internetin faturasını gönderirler ama. Soyguncu firma. virüs dolayısıyla çok yoğunluk oluyorsa herkese belirli bir kota koy bu kadar yogunluk olmasın.
Sikayetvarda şikayetler yığılmış onlarada bakan yok. resmen pişmanlık.
Sikayetvarda şikayetler yığılmış onlarada bakan yok. resmen pişmanlık.
Hırsız, bildiğin hırsız, düz hırsız.
ramazan ayı sürecinde aylık 15 gb internet paketini 29 tl, ek 10 gb interneti 15 tl ye satan güzel gsm operatörü.
Sabahın 9.30'unda arayan sikinsonik operatör.
Kardeşim sapık mısınız siz? Açmadıkça arayıp duruyorsunuz. Açıp "aramayın" dedikçe arıyorsunuz.
"Sokarım kampanyanıza siktirin gidin" mi demeliyiz illa?
Kardeşim sapık mısınız siz? Açmadıkça arayıp duruyorsunuz. Açıp "aramayın" dedikçe arıyorsunuz.
"Sokarım kampanyanıza siktirin gidin" mi demeliyiz illa?
en sevdiğim operatör.
Hiçbir şey satın almadığım halde beeplay e abone oldunuz 56 TL olmadığı durumda borçlandırılır kolay gelsin tarzı bir mesaj atan operatör umarım gerçekten Vodafone'dan gelmemiştir. Bu konuda bilgi sahibi olan ya da mağdur olan yazarlar varsa mesajla beni bilgilendirebilirler.
ajdar anık aylık 450 tl ye yakın miktarda para ödemekte.
Türkiye'de Turkcell ile boy ölçüşemez ancak yurt dışı kullanımı için en ideal operatör. Turkcell sınırlı sayıda ülkede mevcut. Vodafone nin olmadığı, kullanmadığın ülke yok.
çingene bunların yanında peygamber olur
bilmem ne zaman kapattığım hatta
fatura çıkartmış
zart zurt mesaj atıyor
şu kadar borcunuz var
böyle çingeneyi de ilk defa gördüm
lan çekişin rezalet
hele yurt dışı felaket
bu türkiyede ki operatörü sistemden mi atmışlar
nedir
yurt dışında kullanırız bari dedik
bir bok yok
rezillik rezillik
5 kuruş etmez
5 kuruş,
tek bildikleri fatura yollamak
o da faturaya bir sürü s2k sokuk
ne olduğunu
ne boka yaradığını
bilmediğimiz saçma sapan şeyleri doldurmaca,
uzak durun şu çingenelerden
hattı kapattık gene kurtulamadık
gel yavrum gel
bak çukubaş var
yen mi ?
bilmem ne zaman kapattığım hatta
fatura çıkartmış
zart zurt mesaj atıyor
şu kadar borcunuz var
böyle çingeneyi de ilk defa gördüm
lan çekişin rezalet
hele yurt dışı felaket
bu türkiyede ki operatörü sistemden mi atmışlar
nedir
yurt dışında kullanırız bari dedik
bir bok yok
rezillik rezillik
5 kuruş etmez
5 kuruş,
tek bildikleri fatura yollamak
o da faturaya bir sürü s2k sokuk
ne olduğunu
ne boka yaradığını
bilmediğimiz saçma sapan şeyleri doldurmaca,
uzak durun şu çingenelerden
hattı kapattık gene kurtulamadık
gel yavrum gel
bak çukubaş var
yen mi ?
yıllardır kullanan birisi olarak oldukça memnun haldeyim iyiki vodofone var ay sonunda fatura biraz kabarık oluyor ama olsundu hizmetleri kaliteli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar