bugün

vodafone

çingene bunların yanında peygamber olur

bilmem ne zaman kapattığım hatta

fatura çıkartmış

zart zurt mesaj atıyor

şu kadar borcunuz var

böyle çingeneyi de ilk defa gördüm

lan çekişin rezalet

hele yurt dışı felaket

bu türkiyede ki operatörü sistemden mi atmışlar

nedir

yurt dışında kullanırız bari dedik

bir bok yok

rezillik rezillik

5 kuruş etmez

5 kuruş,

tek bildikleri fatura yollamak

o da faturaya bir sürü s2k sokuk

ne olduğunu

ne boka yaradığını

bilmediğimiz saçma sapan şeyleri doldurmaca,

uzak durun şu çingenelerden

hattı kapattık gene kurtulamadık

gel yavrum gel

bak çukubaş var

yen mi ?
© copyright 2005 - 2026