bugün

vodafone

Sabahın 9.30'unda arayan sikinsonik operatör.

Kardeşim sapık mısınız siz? Açmadıkça arayıp duruyorsunuz. Açıp "aramayın" dedikçe arıyorsunuz.

"Sokarım kampanyanıza siktirin gidin" mi demeliyiz illa?
© copyright 2005 - 2026