bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- milletin anasına küfretmek2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- pkk nasıl biter5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- biat kültürü3
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- futbol17
- halil ergün2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
Sonunda geçtik.
sınırsız red lite mobil tarifesinde hız sınırı katakullisi olan operatör.
şöyle ki hem hem yüksek hız açısından, hem de vaktimin çoğunu ev dışında geçirdiğim için internet kullanım tercihimi genellikle mobil veri üzerinden değerlendiriyorum. keza bilgisayarıma da gerektiği zaman bağlıyorum, çünkü hem upload, hem de download çok yüksek hızlara çıkabiliyor 4.5G ile. dolayısıyla belli başlı internet paketleri bana yetmemeye başlamıştı artık.
sonra yanımda uygulamasının "bana özel" kısmından kendime yeni bir tarife bakayım dedim. orada "sınırsız red lite"tarifesini gördüm. 819 TL fiyatı vardı. dedim nasıl olsa internet yetiremiyoruz, hazır taahütüm de bitmişken dedim bari bu tarifeye geçeyim. neyse geçtim falan, internet ıvır zıvır sınırsız. bu konuda sıkıntı yok.
sıkıntı olan şey, hız kısıtlaması. peki sınır nedir? 500kb/s. evet, yanlış duymadınız! 500kb/s sadece. kardeşim siz dalga mı geçiyorsunuz sorması ayıp? bunun karşılığında benden neredeyse 1000 TL alıyorsun, ama sağladığın hıza bak. sanırım hayatım boyunca yaşadığım en nadir pişmanlıklardan biri bu tarifeye geçmek oldu. bir de utanmadan hotspot'la paylaşıma da izin verilmiyor. bunun için 15 GB hayır kurumu gibi bir bakiye vermiş, al bununla ne yaparsan yap diyor. işin komik tarafı da, bu verdiği 15 GB'lık pakette de aynı bu şekilde hız kısıtlaması mevcut. hadi paylaşım yaptırmazsın anlıyorum da, bu fiyata bu hızla internet sağlamak nedir amınakoyayım ne içtiniz siz?
hayır bir de tarife detaylarında da bu tarz hız kısıtlamalarından bahsedilmiyor. bahsedilseydi almazdım zaten. o sebeple katakulli var diyorum ya zaten. müşteri hizmetlerini aradım, geçiştirmek dışında hiçbir şey yapmıyorlar. lafı dolandırıyorlar, yok şöyle, yok böyle vs. hayır cahil biri olsam neyse hadi, he he der geçersin. ama her şeyin farkında olan bir insanın algısı bu konuda çok farklı oluyor ne yazık ki.
sanırım çocukluğumdan beri sürdürdüğüm vodafone maceramı sırf bu sebepten dolayı sonlandıracağım artık. türk telekom'dan gider adam akıllı bir tarife belirlerim, en azından vodafone'a nazaran daha az para öderim her ne kadar kalitesiz hizmet alsam da. ayrıca en azından hızlı bir internet kullanmış olurum.
vodafone, yarrağımın başını alırsın bundan sonra sen.
şöyle ki hem hem yüksek hız açısından, hem de vaktimin çoğunu ev dışında geçirdiğim için internet kullanım tercihimi genellikle mobil veri üzerinden değerlendiriyorum. keza bilgisayarıma da gerektiği zaman bağlıyorum, çünkü hem upload, hem de download çok yüksek hızlara çıkabiliyor 4.5G ile. dolayısıyla belli başlı internet paketleri bana yetmemeye başlamıştı artık.
sonra yanımda uygulamasının "bana özel" kısmından kendime yeni bir tarife bakayım dedim. orada "sınırsız red lite"tarifesini gördüm. 819 TL fiyatı vardı. dedim nasıl olsa internet yetiremiyoruz, hazır taahütüm de bitmişken dedim bari bu tarifeye geçeyim. neyse geçtim falan, internet ıvır zıvır sınırsız. bu konuda sıkıntı yok.
sıkıntı olan şey, hız kısıtlaması. peki sınır nedir? 500kb/s. evet, yanlış duymadınız! 500kb/s sadece. kardeşim siz dalga mı geçiyorsunuz sorması ayıp? bunun karşılığında benden neredeyse 1000 TL alıyorsun, ama sağladığın hıza bak. sanırım hayatım boyunca yaşadığım en nadir pişmanlıklardan biri bu tarifeye geçmek oldu. bir de utanmadan hotspot'la paylaşıma da izin verilmiyor. bunun için 15 GB hayır kurumu gibi bir bakiye vermiş, al bununla ne yaparsan yap diyor. işin komik tarafı da, bu verdiği 15 GB'lık pakette de aynı bu şekilde hız kısıtlaması mevcut. hadi paylaşım yaptırmazsın anlıyorum da, bu fiyata bu hızla internet sağlamak nedir amınakoyayım ne içtiniz siz?
hayır bir de tarife detaylarında da bu tarz hız kısıtlamalarından bahsedilmiyor. bahsedilseydi almazdım zaten. o sebeple katakulli var diyorum ya zaten. müşteri hizmetlerini aradım, geçiştirmek dışında hiçbir şey yapmıyorlar. lafı dolandırıyorlar, yok şöyle, yok böyle vs. hayır cahil biri olsam neyse hadi, he he der geçersin. ama her şeyin farkında olan bir insanın algısı bu konuda çok farklı oluyor ne yazık ki.
sanırım çocukluğumdan beri sürdürdüğüm vodafone maceramı sırf bu sebepten dolayı sonlandıracağım artık. türk telekom'dan gider adam akıllı bir tarife belirlerim, en azından vodafone'a nazaran daha az para öderim her ne kadar kalitesiz hizmet alsam da. ayrıca en azından hızlı bir internet kullanmış olurum.
vodafone, yarrağımın başını alırsın bundan sonra sen.
türk telekom'dan iyidir en azından. kötünün iyisi.
179 liralık 20 cb tahaddütliüye geçtim bakalım nasıl olacak.
izmir'in göbeğinde, apartmanın 6. katında sinyal yetersizliği olan operatör. göstergede sadece 2 tık çekiyor. kırsal, dağlık alanda yaşıyor olsam artık hiç çekmeyecek demek.
fiyatının ise türk telekom ile rekabet halinde olması, operatörün düşük hizmet - yüksek ücret ile çalıştığının göstergesi gibi. ülkesi savaşta olan ukrayin arkadaşım ise kendi ülkesindeki vodafone'un harika çektiğini söyledi. farkı düşünün.
fiyatının ise türk telekom ile rekabet halinde olması, operatörün düşük hizmet - yüksek ücret ile çalıştığının göstergesi gibi. ülkesi savaşta olan ukrayin arkadaşım ise kendi ülkesindeki vodafone'un harika çektiğini söyledi. farkı düşünün.
Sevgililer günü için uygulamasından 24 saat geçerli 14 GB internet hediye eden gsm operatörü.
392 liralık 1000 dk+250 sns+60 GB tarife için geçtiğim, az çekmeyi nedeniyle pişman olmaya başladığım hat. Tahattütlü olduğundan dolayı çıkamıyorum. 2238 tl çayma bedeli var amk.
türkiye kadın milli voleybol takımı'nın forma sponsorudur.
bugümü zikti attı. para veriyoz ama internet yok.
Hediye çarkından hediye ne çıkarsa 10 katını veriyordu 20 gb yani 200 gb internet kazandım. Bir günlük ama. Harca harca bitmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar